- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja nevim co mate vsichni s tim gumovym rizenim u opelu?! Me to vyhovuje a je jenom o zvyku. Kdyz pak jedu fordem, kde naopak citim ve volantu kazdej sutricek tak pro beznou jizdu nic moc hlavne treba na kostkach a ve meste. Pokud clovek radi na okruhu musi to rizeni od Opelu dostat do ruky, coz chapu ze se novinari s pujcenym vozem za jedno odpoledne nepodari. Pak k te saltr pace. Nevim jak OPC ale nektere modely s razenim do H maji mirne naklonenou osu oproti jinym autum, coz vyvolava pocit, ze tam ta rychlost nejde zaradit. Opet je potreba to dostat do ruky. Mozna je to i u opc verze posledni generace....
Ono je to jedno. Opel má totiž talent, udělat n každém autě nějaké nepoužitelné kraviny.U předchozí verze (H) byly nepoužitelné páčky pod volantem, tlačítka tempomatu a dalších věcí, která někdy nereagovala na krátké stisknutí, mizernou šestikvaltovou převodovku k dieselu.
Se stávající verzí vrátil použitelné páčky a zase na ně dal otočný ovladač palubního počítače, takže člověk musí dát ruku z volantu, aby tím otočil, Náznak otočného ovladače hlasitosti co byl na volantě v předchozí verzi, který kupodivu není otočný ale jen kyvný, v této verzi navíc není hlasitost, ale přelaďování stanic a hlasitost je na dost neprakyickém čudlíku, stejně jako na druhé straně ovládání tempomatu, které ale pro změnu reaguje na každé stisknutí. Už zase jde vypnout klimatizace tlačítekm a nemusí se kvůli tomu do menu (to je u téchto motorů důležité, protože v pěti lidech se se zapnutou klimatizací nedá rozjet do prudšího kopce) ale ase na vzduchotechnice zmrvili jiné věci a auto se někdy dost mlží, řadicí páka má nějaký gumový chod, ubylo dost místa v interiéru i v kufru, světelná houkačka je ovládaná elektronikou, a má nastavený nějakou minimální dobu svícení, která je dost dlouhá takže například krátké dvojité zabliknutí s ní vůbec nejde udělat. Prostě když opel něco dělá, vždycky to něčím takto zbytečně pomrví. Jo a taky na mě auto pípá kvůli kdejaké kravině, jako že při odchodu nechávám klíčky v zapalování, ale když mi ESP přibrzdí kolo abych se nedostal do smyku, tak ani nepípne.
Radsi Astru, ta se mi libi moc.
Komentar kdy diky postizencum z Bruselu neni slyset poradne ani motor a ze aspon nepraskne posadce hlava, bez komentare
Celý den žádný příspěvek, asi sledované auto:D