Diskuze
Parádní elektromobil českých studentů směřuje do výroby
Děkujeme za pochopení.
Z65b19y54š32e58k 75B79a97r25t45o11š
Parádní? Možná tak zbytečný...Porsche 918 hybrid, Mclaren P1 hybrid, BMW I8, Tesla atd...Tak proč by si někdo kupoval auto s tak neštastným názvem jako je StudentCar SCX a ještě v provedeni sport? Každy kdo chce sport si koupi BWM M3 nebo BMW M1.. Musel by být hodně levný aby mohl konkurovat...Jinak bych elektrické auta rozhodně nedělal ve sportovním provedení...Spíš bych se zaměřoval na maminky, důchodce, ekoblb.. a lidi co se o auta moc nezajímají kategorie Pegueot 407 a podobní a tím nechci urazit zančku Pegueot, protože 205 byla hodně dobrá, ale od té doby vyrábějí hrozné auta pro hrozné řidiče.... Dnes jediné auto co tu technologii využilo správným směrem je Porsche 918 hybrid a to pro budoucí zachovaní supersportu dneška...
M53a89r67e34k 81T19o53n
Je to koncept a hlavně jde o zvládnutí technologie elektrickou jako takového. Technika jde dopredu s na VS nemá cenu učit studenty o spalovacích motorech. Tam už je vše provádění.
O88d79s80t82r39a82n52ě43n70ý 14U23ž87i82v75a82t72e84l
V90i90l39é23m 34P94ř80í88h88o31d60a
Designéra tohohle auta by měli zaměstnat ve Škodovce...
L11u27k28á58š 70V19a88ň61u83r35a
Potrebujeme jeste vice solarnich elektraren na strechach (ne na polich) a jaste vice malych virovych vodnich elektraren.
L24u49k16á41š 19V92a12ň56u27r77a
To je uplne spatna cesta. K cemu elektromobil s 200kW. Mel jsem moznostvyzkouset Nisan s 80kW a i to je zbytecne moc. Stacilo by 50kW, ale delsi dojezd. Treba ten Nisan sice ma motor 80kW, ale plny vykon se skoro nevyuziva a v ECO rezimu je dokonce omezeny. Problem je v tom, ze i prumernem vyuziti cca 30kW je vydrz baterii do 160km a to je malo. Chce to jiny typ baterii.
O10d93s50t61r90a41n52ě85n63ý 27U73ž86i31v88a58t75e50l
G33e80o25r12g 77K41o70m52b53e16r77e38c
Elektromobil ano ale ne na aku. To je pak auto na baterky. Kdyz zu tak palivovej clanek. Ale dokud bude ropa tak si o tom muzem nechat jen zdat.
P40a56v72e33l 75S83o41b73o87t24k98a
Palivové články nejsou řešení, viz ty běžně prodávané a používané pro jiné účely.
Palivový článek je příliš měkký a tak kdo s ním experimentuje u aut stejně ho používá jen na nabíjení akumulátorů.
Podobně superkapacitory (to jen pro úplnnost, také se dají koupit a jsou na tom také hůž než lithiové články).
Tj. smiřme se s tím, že auto nebo letadlo na jaderný pohon (i když takové letadlo bylo vyvinuto už v ŠEDESÁTÝCH letech Rusy i Američany) nemá budoucnost, zatímco elektrárna a ponorka a loď ano, a akumulátory jsou vhodné do vrtačky neo notebooku nebo mobilu ale ne na pohon auta stejně jako je elektřina vyrobená v elektrárnách vhodná na pohon vlaků nebo trolejbusů a tramvají ale ne lodí nebo letadel nebo raket nebo aut.
Vše je zkrátka na něco a když už není co nabízet nového a prodávat tak se vymýšlejí různé nesmysly, ale fyzikální principy a limity jsou jasné.
M65a16r47t39i53n 90O84c15h
Dokud to bude jen o baterkách a dobíjeni, je to na nic.
J90i23ř76í 89B63a49b82i31n61s79k18ý
máme nekonečné množství energie z vody a ze slunce ale budeme vyrábět elektromobily které jsou bez výroby elektřiny jen hezké hračky ? holt budeme pořád platit za elektřinu a stavět elektrárny
J46i35ř74í 57N33o70v10o62t54n15ý
Já potřebuju občas vyjet i v noci na Sahaře
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha