Diskuze

Parádní elektromobil českých studentů směřuje do výroby

Elektronický diferenciál, rychlá výměna pohonných baterií, optimální rozložení hmotnosti a dojezd na jedno nabití až 180 kilometrů, to jsou jen některé z předností unikátního prototypu sportovního elektromobilu StudentCar SCX, který se pravděpodobně velmi brzy objeví na silnicích v hojnějším počtu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Parádní? Možná tak zbytečný...Porsche 918 hybrid, Mclaren P1 hybrid,  BMW I8, Tesla atd...Tak proč by si někdo kupoval auto s tak neštastným názvem jako je StudentCar SCX a ještě v provedeni sport? Každy kdo chce sport si koupi BWM M3 nebo BMW M1.. Musel by být hodně levný aby mohl konkurovat...Jinak bych elektrické auta rozhodně nedělal ve sportovním provedení...Spíš bych se zaměřoval na maminky, důchodce, ekoblb.. a lidi co se o auta moc nezajímají kategorie Pegueot 407 a podobní a tím nechci urazit zančku Pegueot, protože 205 byla hodně dobrá, ale od té doby vyrábějí hrozné auta pro hrozné řidiče.... Dnes jediné auto co tu technologii využilo správným směrem je Porsche 918 hybrid a to pro budoucí zachovaní supersportu dneška...

0 0
možnosti
Foto

M97a97r89e82k 19T68o12n

3. 8. 2015 0:31

Je to koncept a hlavně jde o zvládnutí technologie elektrickou jako takového. Technika jde dopredu s na VS nemá cenu učit studenty o spalovacích motorech. Tam už je vše provádění.

0 0
možnosti
OU
VP

Designéra tohohle auta by měli zaměstnat ve Škodovce...

1 0
možnosti
LV

Potrebujeme jeste vice solarnich elektraren na strechach (ne na polich) a jaste vice malych virovych vodnich elektraren.

0 0
možnosti
LV

To je uplne spatna cesta. K cemu elektromobil s 200kW. Mel jsem moznostvyzkouset Nisan s 80kW a i to je zbytecne moc. Stacilo by 50kW, ale delsi dojezd. Treba ten Nisan sice ma motor 80kW, ale plny vykon se skoro nevyuziva a v ECO rezimu je dokonce omezeny. Problem je v tom, ze i prumernem vyuziti cca 30kW je vydrz baterii do 160km a to je malo. Chce to jiny typ baterii.

1 0
možnosti
OU
GK

Elektromobil ano ale ne na aku. To je pak auto na baterky. Kdyz zu tak palivovej clanek. Ale dokud bude ropa tak si o tom muzem nechat jen zdat.

1 4
možnosti
PS

Palivové články nejsou řešení, viz ty běžně prodávané a používané pro jiné účely.

Palivový článek je příliš měkký a tak kdo s ním experimentuje u aut stejně ho používá jen na nabíjení akumulátorů.

Podobně superkapacitory (to jen pro úplnnost, také se dají koupit a jsou na tom také hůž než lithiové články).

Tj. smiřme se s tím, že auto nebo letadlo na jaderný pohon (i když takové letadlo bylo vyvinuto už v ŠEDESÁTÝCH letech Rusy i Američany) nemá budoucnost, zatímco elektrárna a ponorka a loď ano, a akumulátory jsou vhodné do vrtačky neo notebooku nebo mobilu ale ne na pohon auta stejně jako je elektřina vyrobená v elektrárnách vhodná na pohon vlaků nebo trolejbusů a tramvají ale ne lodí nebo letadel nebo raket nebo aut.

Vše je zkrátka na něco a když už není co nabízet nového a prodávat tak se vymýšlejí různé nesmysly, ale fyzikální principy a limity jsou jasné.

1 0
možnosti
Foto

M28a30r10t35i12n 81O42c64h

5. 6. 2015 20:13

Dokud to bude jen o baterkách a dobíjeni, je to na nic.

1 3
možnosti
Foto

máme   nekonečné  množství  energie z vody a ze slunce  ale budeme vyrábět elektromobily které jsou bez  výroby elektřiny  jen hezké hračky ? holt budeme pořád platit za elektřinu a stavět elektrárny

0 6
možnosti
JN

Já potřebuju občas vyjet i v noci na Sahaře;-D

0 0
možnosti