Diskuze
Kopřivnické Tatře se letos daří, přijímá nové zaměstnance
Děkujeme za pochopení.
H53o98n39z66a 10T98a77r
Doufám že se časem vrátí i výroba automobilů. Tet se hlavně musí zmatořit a využít potencial který je nevyužit .
P44e75t27r 20V35l19k
Jó k obráběcím strojúm, kdyby takhle k počítačům to by tam stály zástupy. Dělat rukama není dneska in . Na druhou stranu se ani nedivim, práce ve většině případů na tři směny, nebo krátkej dlouhej týden a když už se najde nějakej zoufalec co dělal dřív v kanceláři a ocitne se ve výrobě tak se tak do měsíce zhroutí a odchází neznámo kam mumlajíc že se na to může ......
S72v13a45t23o34p85l32u91k 29S44i56l56n15ý
"Nutně potřebujeme sehnat lidi k obráběcím strojům, abychom dokázali vyrobit víc náprav, víc centrálních rour, víc podvozků. Nabízíme jim řádově 20 tisíc měsíčně,"
Zkuste jim nabídnout víc a třeba přijdou
J61a90n 61V67á35c19l36a34v97í76k
A bude v novinach brecet jina fabrika
S41t70a94n90i79s96l17a79v 76M63o40k14r40ý
Preferoval bych Vega, je to stejny typ, stejne kvality a kompletne ceska. Take s podvozkem od Tatry myslim.
P74a48v69e60l 79M94e20d52e92k
Podle neofiko prohlaseni armady jsou oba typy v podstate srovnatelne, uvidime, jak dopadnou vojskove zkousky, ackoliv to vnimam stejne jako Vy = co nejvic cesky stroj, drzim palce, aby vyhral ten skutecne lepsi a nasi vojaci dostali kvalitu.
I82g93n59á81c 17M90r10k98v83i74č36k14a
Jak je možný, že to zas berou od Frantíků??? To nemůžou najmout pár šikovnejch strojařů a naprojektovat/vyrobit/otestovat svojí vlastní kabinu???
J52a38n 93P52r93i22c63h79y92s74t88a30l
Nemuzou. Takhle jim to budou Francouzi prodavat nejen ve Francii, ale hlavne v byvalych koloniich. Podobne vozidlo bude zanedlouho potrebovat francouzska policie.
V23i97t73a 38K41a24b55o83u57r75e44k
Zajímavé, když Tatru vlastnily Američani tak byla před krachem a jen co se změnil majitel tak je to prosperující firma. To samé Aero Vodochody...
J19i71ř15í 16E80r91b88e14n
Ono hodně záleží na tom, jestli to je jen nějaká značka do portfolia nebo jestli to je hlavní obor činnosti. A taky to je "kus od kusu" jiné...
Volkswagen značku Škoda vyzvedl a rozvinul na světovou úroveň.
IVECO sice značku Karosa zrušilo, ale i tak její původní výrobní a vývojové kapacity dál rozvíjí, i když pod impotentním jménem Irisbus.
Daewoo značku Avia zničilo úplně.
V jiném oboru si Chrenek svých železáren váží a piplá je, naopak pro Indy jsou ostravské závody skoro přítěží.
J73a43n 67P19r27i70c66h68y28s51t55a75l
Titus je latinske jmeno. To asi udelala Tatrovka novinarum naschval, protoze se opet ukaze kolik z nich chybelo v hodinach cestiny, kdyz se probiralo sklonovani slov reckeho a latinskeho puvodu.
R93i83c79h88a15r81d 86T14r69e88f41i79l
Titus je konstrukce francouzského Nexteru, a z Tatry je akorát podvozek. Takže vydávat to za tatrováckou konstrukci je nesmysl. A pokud mi je známo o nákupu vozidel kategorie MRAP zdaleka nebylo rozhodnuto. Ve hře je minimálně ještě SVOS Vega.
V68i79t17a 70K11a83b95o64u63r12e10k
Podvozek je nejdůležitější část vozidla...
P51e62t87r 44V24i33n69t61r53l22í50k
Tisíc vozů je zoufale málo, na to jaká byla Tatra značka je to velká škoda :( jinak, těch armádních zakázek také moc Tatra nemá... bohužel no :( co takhle zkusit Čínu jako potencionální nový trh?
J46a76n 61J57e52ž54e58k
Nepiš "potencionální", vypadáš jako blb a nikdo tvé "dobré" nápady nebude brát vážně.
S14t41a62n98i38s19l10a65v 84D32o86l91e73ž92a42l
Vážená redakce zkušební okruh se nazývá polygon a ne polygot jak máte v popisech fotografií.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...