Diskuze

OBRAZEM: Perly českých garáží na promenádě

Veteránská sezona je v plném proudu. Jednou ze špičkových akcí je Oldtimer Bohemia Rally. Parádní soutěž se na Mladoboleslavsku jela už pošesté. V soutěži pravidelnosti historických vozidel nejde o to být nejrychlejší, ale jet nejpřesněji podle itineráře. Vedle notoricky známých veteránů byly k vidění i ty méně okoukané.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RF

To už jste dneska druhý, co si plete MBX a MB. Podívejte se na to auto ještě jednou, takové jste určitě neměli.

A k těm dětem, to je samozřejmě jen nadsázka. Zkrátka v letech, kdy se rodily nejpočetnější ročníky tzv. Husákových dětí, se vyráběla stovka. Jinak samozřejmě ty děti byly převáženy vším možným, co zde v té době jezdilo. A skutečně do jara 75 byl prezidentem ještě Svoboda, ale připisovaly se generálnímu tajemníkovi...

0 0
možnosti
RF

Poznámka pro pana Kadlece, se to nějak špatně zařadilo.

0 0
možnosti
JK

Mbéčka s hrubým žebrování jsme měli dvě... červené a tmavě modré, takže to nemohla být taková vzácnost... a ve stovkách seděli svobodovy děti a ne husákovy...

0 0
možnosti
JV

Vraky na silnic... Zakázal bych tomu jezdit

0 0
možnosti
ML

U MBX vůbec nemusí jít o jakýsi "vzácný předsériový kousek", všechna embéčka měla první rok výroby (možná dva) hrubou mřížku a širokou masku, navíc prolis na střeše. Faceliftované provedení s jinou mřížkou chlazení a upravenou přední maskou se začalo vyrábět tuším v září 1966, po celozávodní dovolené v AZNP.

0 0
možnosti
RF

No jo, ale Vy motáte MB a MBX. Kdypak nám začala sériová výroba MBX? Takto právě vypadaly jen ty předsériové.

0 1
možnosti