- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čeští řidiči jezdi porad a pomalu vlevo a nekoukaji do zrcátek mozna by to pomoholo neblokovat dražší a lépe uzpůsobeny vozidlo na rychlejší jizdu "oosobne se na kufr nelepim prijde my to hodně nebezpecne je to horsi než jet 150 na 130 bohuzel České silnice nejsou o řízení auta ale je to mala válka s lidskou blbosti
Čeští řidiči jezdi v levém rychlém pruhu jako by nebyl predjizdeci ale klidne se plouzi a v pravo a ignorují za sebou rychlejší jedoucí vozidlo asu nemaj zrcatka nebo maj komplex méně cenosti ze jim ta jejich kraksna vic nejede!!! a to se nelepim na kufr kdyz chceš jet pomalu tahni doprava a vlevo at si jede kdo chce jak chce mozna by bylo po problemech ; (
Čeští řidiči jezdi v levém rychlém pruhu jako by nebyl predjizdeci ale klidne se plouzi a v pravo a ignorují za sebou rychlejší jedoucí vozidlo asu nemaj zrcatka nebo maj komplex méně cenosti ze jim ta jejich kraksna vic nejede!!! a to se nelepim na kufr kdyz chceš jet pomalu tahni doprava a vlevo at si jede kdo chce jak chce mozna by bylo po problemech ; (
Zajimavy kolik lidi tady place, ze se na ne nekdo lepi.
Jestli nebude spis chyba ve vas
Na osobáky celkem kašlu, ale když se na mě začne lepit kamion, tak prostě sundám nohu z plynu a zcvokni se. Protože kdybych to musel zadupnout, tak mě ten za mnou zabije. Takže pojedeme pomaleji.
Řekl bych,že se šofér kamionu nezcvokne - začne vás prostě předjíždět a zcvoknete se vy.Dávejte příště pozor na to jakou fantazii tu popisujete nebo inspirujete někoho kdo to opravdu udělá.
Dvousekundový odstup? Každou chvíli mám někoho nalepeného tak 0,2s za kufrem, ať už je to osobák, náklaďák, nebo motorkář. A úplně nejlepší je to v Praze při prvních mrazících. Potkat v této době třeba pět aut za sebou, které do sebe navzájem narazily, není nic neobvyklého.
Ano, najradsej mam inteligentov, ktori sa mi do tej minimalne dvojsekundovej pauzy hned vopchaju a hned pribrzdia...
S tím problém nemám, pokud sám nechci předjíždět (třeba kamion). Jedu za ním, čekám na volné místo, vyhlížím přes čáru a nějaký ichtyl se přede mě nacpe, nalepí se na ten kamion a když je konečně místo k předjetí, tak zůstane za ním, protože na předjetí kamionu nemá výkon. Naopak když vím, že po pár kilometrech budu zastavovat, nechám za náklaďákem větší odstup, ať můžou ostatní jet.
No já bych byl rád i za ty 2s. Co tak kolem sebe vidím na dálnici, tak to mnohdy je tak 0,5s
Jak píšeš. Na padesátce směrem na Uh. Hradiště je vteřina zázrak.
Čili reakční doba připraveného řidiče je dle článku 0,4s, ale má dodržovat 2s odstup?
Opět rádoby odborník ignoruje psychologický aspekt věci. Člověk se prostě nedokáže dlouhodobě soustředit na nudnou činnost - to jednoduše není fyziologicky možné. Takže soustředěnost řidiče hodně závisí právě na tom, jaký je ten rozestup.
Když řidiče nějak "násilím" donutíte zvětšit rozestupy, tak prostě klesne jejich pozornost a budete zase tam kde předtím.
Což se týká i toho "lepení se na kufr". Nechci to obhajovat a nebezpečné to je, ale vemte v úvahu že takový řidič se v danou chvíli soustředí daleko víc než je běžné, a dupnout na brzdu v reakci na rozsvícení vašeho brzdového světla se dá za čtvrt vteřiny. Dopravní experti ať se picnou, ale 9 metrů ve 130 může stačit - když je ten za vámi opravdu dobrý řidič a naprosto soustředěný.
Mohl by pan odborník vysvětlit, jak by se auta na tu silnici vešla? S rozestupy většími než 2s? Což by znamenalo u dvouproudovky hodinový průjezd maximálně 3600 vozů v jednom směru, spíš méně.
No, jestli si myslíte, že manévrující (předjíždějící) vozidla, která se vsouvají do mezer vytvořených rozestupy vozidel nějak zrychlují provoz na oné silnici, tak se mýlíte...