Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Triumphální jízda: britští tygři okouzlí jízdou a hlasem wartburgu

Pokud cestujete často a rádi s objemnou bagáží nejen na asfaltce, ale také v náročnějším terénu, třeba zrovna vám je určena dvojice biků s dobrodružnou duší z produkce tradičního britského výrobce Triumph. Je čas vyzkoušet dvě letošní novinky Tiger 800 XCX a XRX.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P62a55v17e38l 75M29i69k28u36l14a 6788933256837

Zamlouvám si Triumph Tiger 1050 sport ABS 2015 z reklamního okénka Automodulu.cz za cenu 30.000,- Kč včetně DPH. ;-)

Jinak Wartburgem jsem 2 roky jezdil, ve Švédsku jsem projel Tigera 900 a jejich hlasy vážně moc společného nemají. Triumph mne docela nudil. Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače (srovnatelný byl i zvuk), velká hmotnost, na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350.

+1/0
18.6.2015 13:02

J66i23ř59í 35K31o94n30d81r10á18t 4365761258

To je škoda že už je zamluvená :-)

+1/0
18.6.2015 23:12

J23i17ř24í 53S86c73h38w43a59c72h 8108234638796

a to "...na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350" je jako plus nebo minus? ;-D

a "Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače...." znamená co? Ty snad jezdíš na vysavači? Ako sa to robí? ;-) 8-o

0/0
19.6.2015 0:31

P80a39v16e77l 94M43i60k22u76l18a 6838953286327

Jak jsem uvedl, motorka mne trochu nudila, takže wheelie s plným plynem přes spojku beru spíš jako minus. Na vysavači nejezdím :-), ale když motorka pode mnou bzučí a já čekám a čekám a čekám kdy mne to zatáhne za ruce a ono nic, tak zkrátka nejsem z motorky nadšený. ;-) Na cestování je určitě dobrá a pohodlná.

0/0
19.6.2015 7:40

J80a55n 98H11o98r14s56k20ý 2216590907295

Když Triumph, tak jedině lokomotivu Rocket IIII ! Tam jsem zamilován!:-)

0/0
18.6.2015 12:59

J86a50n 16E49n58t22e66r 5244485514927

Tak nevím, přečetl jsem si test nebo oslavnou ódu?

+1/0
18.6.2015 10:52

R39o41b42e63r10t 40G16o69r90c 6542153623

Jak může někdo napsat o čtyřdobém tříválci se zvukem ševelu květin, že to je hlas dvoudobého tříválcového wartburgu? :-D Jinak stroj je to úchvatnej až na tu elektroniku, dneska ti mladí kluci si myslej, že na tohle skočej a budou jen kroutit plynem a že je elektronika v maléru zachrání, ale nemaj sebemenší ponětí o tom kde má motocykl hranice a jak reagovat když se začně něco dít...

+10/0
18.6.2015 7:54

J13i73ř98í 23S59c33h70w28a56c85h 8748564208156

to s tím zvukem taky považuji za nesmysl, nejspíš nějaká chvilková rezonance nehodná toho aby se zvýrazňovala titulkem. Stejně jako HTP má s Wartburgem společný jen ten počet válců, rozhodně ne ten tradiční zvuk dvoutaktního motoru. 

Ale v různých režimech každého motoru může každý slyšet v podstatě cokoliv podle své fantazie, stejně jako ve víně cítí vůni  a chuť desítek různých jiných potravin a poživatin.....;-)

+5/0
18.6.2015 9:41

S36t58a71n38i14s82l38a62v 68P69a65v49l55u 5788155888106

Redaktor očividně s Wartburgem v životě nejel.

0/0
22.6.2015 8:38
Foto

P74e80t86r 12P75r59o97c16h89á77z33k46a 3532666852534

Náídherná mašina,ideální na výlety.Jen ta nádrž by mohla být ještě o kousek větší.R^

0/0
18.6.2015 7:07

P94a14v56e97l 61M49i32k34u50l14a 6388563206767

Spíše bych si přál nižší spotřebu. Uvedených 5,7 l/100 km mi nepřijde jako v článku uvedená "příjemná spotřeba". Moje dvouválcová Yamaha TRX850 z roku 1996 bez kapot při cestovní rychlosti do 120 polkne 4,5 litru. :-)

+1/0
18.6.2015 12:54

O90l23d66ř85i98c75h 32S12t60a98r72ý 2329238145147

Taky si myslím, že tenhle anglánskej krám na japonskou techniku nemá...

0/0
18.6.2015 13:52
Foto

P25e25t13r 79P94r60o74c57h90á47z34k57a 3622616702304

Záleží na tom jak probíhá měření.Myslím, že při normální jízdě ta spotřeba nebude tak velká.

0/0
18.6.2015 20:03

J50i95ř23í 86S20c79h67w66a19c31h 8918534568346

jsi ve výhodě, méně válců menší spotřeba..... 

ale spotřeba v testu je obvykle někde jinde, než běžné používání....

0/0
18.6.2015 20:30

P39a36v27e29l 35M88i35k76u24l26a 6258643746477

V době vstřikování a minimalizace třecích odporů bych čekal úspornější pohonnou jednotku než 19 let a 60000 km jetý motor ;-). Za 5,5 l jezdí kamarádova (moje bývalá) Honda VFR 750 RC 24 s najetými 107000 km, r.v. 1987.

0/0
19.6.2015 7:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.