Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Triumphální jízda: britští tygři okouzlí jízdou a hlasem wartburgu

Pokud cestujete často a rádi s objemnou bagáží nejen na asfaltce, ale také v náročnějším terénu, třeba zrovna vám je určena dvojice biků s dobrodružnou duší z produkce tradičního britského výrobce Triumph. Je čas vyzkoušet dvě letošní novinky Tiger 800 XCX a XRX.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P29a17v17e20l 67M43i86k31u94l20a 6548123456457

Zamlouvám si Triumph Tiger 1050 sport ABS 2015 z reklamního okénka Automodulu.cz za cenu 30.000,- Kč včetně DPH. ;-)

Jinak Wartburgem jsem 2 roky jezdil, ve Švédsku jsem projel Tigera 900 a jejich hlasy vážně moc společného nemají. Triumph mne docela nudil. Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače (srovnatelný byl i zvuk), velká hmotnost, na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350.

+1/0
18.6.2015 13:02

J18i37ř95í 67K98o29n85d50r63á32t 4145731178

To je škoda že už je zamluvená :-)

+1/0
18.6.2015 23:12

J51i35ř45í 57S55c65h24w14a20c38h 8648554278786

a to "...na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350" je jako plus nebo minus? ;-D

a "Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače...." znamená co? Ty snad jezdíš na vysavači? Ako sa to robí? ;-) 8-o

0/0
19.6.2015 0:31

P23a69v77e44l 51M38i81k42u74l90a 6938593876967

Jak jsem uvedl, motorka mne trochu nudila, takže wheelie s plným plynem přes spojku beru spíš jako minus. Na vysavači nejezdím :-), ale když motorka pode mnou bzučí a já čekám a čekám a čekám kdy mne to zatáhne za ruce a ono nic, tak zkrátka nejsem z motorky nadšený. ;-) Na cestování je určitě dobrá a pohodlná.

0/0
19.6.2015 7:40

J77a53n 83H16o93r35s44k94ý 2596620987455

Když Triumph, tak jedině lokomotivu Rocket IIII ! Tam jsem zamilován!:-)

0/0
18.6.2015 12:59

J30a41n 97E98n40t22e81r 5494725804847

Tak nevím, přečetl jsem si test nebo oslavnou ódu?

+1/0
18.6.2015 10:52

R87o61b45e34r19t 60G54o63r94c 6772263353

Jak může někdo napsat o čtyřdobém tříválci se zvukem ševelu květin, že to je hlas dvoudobého tříválcového wartburgu? :-D Jinak stroj je to úchvatnej až na tu elektroniku, dneska ti mladí kluci si myslej, že na tohle skočej a budou jen kroutit plynem a že je elektronika v maléru zachrání, ale nemaj sebemenší ponětí o tom kde má motocykl hranice a jak reagovat když se začně něco dít...

+10/0
18.6.2015 7:54

J65i53ř58í 61S90c44h28w20a25c45h 8168174508446

to s tím zvukem taky považuji za nesmysl, nejspíš nějaká chvilková rezonance nehodná toho aby se zvýrazňovala titulkem. Stejně jako HTP má s Wartburgem společný jen ten počet válců, rozhodně ne ten tradiční zvuk dvoutaktního motoru. 

Ale v různých režimech každého motoru může každý slyšet v podstatě cokoliv podle své fantazie, stejně jako ve víně cítí vůni  a chuť desítek různých jiných potravin a poživatin.....;-)

+5/0
18.6.2015 9:41

S74t59a80n77i47s34l96a68v 95P54a57v11l34u 5438145978136

Redaktor očividně s Wartburgem v životě nejel.

0/0
22.6.2015 8:38
Foto

P67e13t15r 41P54r81o60c89h14á54z69k68a 3512556372834

Náídherná mašina,ideální na výlety.Jen ta nádrž by mohla být ještě o kousek větší.R^

0/0
18.6.2015 7:07

P74a84v93e81l 26M39i91k38u95l56a 6148133896197

Spíše bych si přál nižší spotřebu. Uvedených 5,7 l/100 km mi nepřijde jako v článku uvedená "příjemná spotřeba". Moje dvouválcová Yamaha TRX850 z roku 1996 bez kapot při cestovní rychlosti do 120 polkne 4,5 litru. :-)

+1/0
18.6.2015 12:54

O83l15d27ř41i47c13h 45S12t30a77r30ý 2879428795367

Taky si myslím, že tenhle anglánskej krám na japonskou techniku nemá...

0/0
18.6.2015 13:52
Foto

P10e54t97r 30P27r59o57c20h25á86z37k21a 3752446962774

Záleží na tom jak probíhá měření.Myslím, že při normální jízdě ta spotřeba nebude tak velká.

0/0
18.6.2015 20:03

J56i10ř94í 70S63c51h20w17a33c47h 8718644268606

jsi ve výhodě, méně válců menší spotřeba..... 

ale spotřeba v testu je obvykle někde jinde, než běžné používání....

0/0
18.6.2015 20:30

P38a96v22e11l 95M12i15k81u71l58a 6358943116547

V době vstřikování a minimalizace třecích odporů bych čekal úspornější pohonnou jednotku než 19 let a 60000 km jetý motor ;-). Za 5,5 l jezdí kamarádova (moje bývalá) Honda VFR 750 RC 24 s najetými 107000 km, r.v. 1987.

0/0
19.6.2015 7:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.