Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malá modrá alpinka se vrací, je stejně krásná jako babička

Renault křísí už několik let dříve slavnou značku Alpine. Před zahájením slavného závodu v Le Mans představil koncept, který by měl být základem produkčního modelu. Designem odkazuje na legendární model.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J24i81ř50í 42K33r49u59t72i83l 2420974570298

Páteřový rám , lamino, kola Gotti, motor Gordini, 600 kg, vnučka na bábu nemá.

0/0
19.6.2015 21:19

V52l68a63d10i97m27í77r 25H31a64v47r56á82n71e64k 7616376210847

Krása, alpinka dodnes je jedno z úplně nej aut...jako 911, klasika R^

+2/0
19.6.2015 9:28

M96i48r97o55s14l35a64v 40M53e47d 3944566

Jo, Alpinka a Lancia Stratos - to byla auta mých klukovských snů... :-)

+3/0
19.6.2015 7:43
Foto

P53e89t41r 93K49o29č91i51č29k79a 4539758356667

Pamatuju si na ni jako kluk ze závodů do vrchu. Modrý lak, velké reklamy "Beseda" a "Cibié", žlutá přídavná světla...a z výfuku šel ten nejlepčí parfém...jj, bylo to fajn.

+1/0
18.6.2015 23:16

J69a67k86u31b 60V97r45á58n58a 6720479429970

k čemu to je když je to renault :(

0/−6
18.6.2015 22:51

J68o53s78e81f 68Č76i73h15á61k 7431519720196

Nová alpinka je hezká, ale ta stará je klenot.

+4/0
18.6.2015 21:21

J18a40k40u30b 23F40e84i45f47a43r 7789549116469

O úspěchu rozhodne asi cenovka. Pokud bude rozumná a parametry budou opravdu odpovídat "sporťáčku", mohla by to byt zajímavá alternativa k Šíru nebo T GT-86.

+1/0
18.6.2015 18:22

M96i79r52o98s95l79a74v 22Š68i60m13k79o 7695733322285

Moc hezké. Kdyby to tak bylo auto pro běžný provoz a ne speciál z drahých materiálů...

0/0
18.6.2015 16:58

M94i77l23o30s67l25a45v 28U87r12b94a64n 4888979770453

"Motor nebude vzadu jako u předchůdce z šedesátých let ale uprostřed." Jak tomu mám rozumět? To jako místo loketní opěrky se budu opírat o výfuk? Poněkud nepraktické.

0/−5
18.6.2015 15:24

R70a95d31i16m 64S62v76o60b49o57d37a 9603599486172

motor je hned za prednima sedackama, treba jako to ma porsche cayman

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/01/p09_0499_xx.jpg

+5/0
18.6.2015 16:07

J66a49n 69K29o58t86l85í10n 9789914495137

Rozumějte ne jako Škoda 120, ale jako Toyota MR2 např.

+2/0
18.6.2015 17:26

J40o90s76e44f 33V88a16l57a 9630183693503

to je bezna terminologie. motor pred zadni napravou (tedy mezi napravami neboli uprostred) nebo za zadni napravou. Typickym prikladem motoru za zadni napravou byla Tatra 8, VW Brouk, Renault R8 a vsechny skodovky v obdobi mezi 1000MB az S135. Nedokazu si vzpomenout na osobni auto se 4 plnohodnotnymi sedadly a s motorem PRED zadni napravou - samozrejme kvuli mistu a chlazeni

+1/0
18.6.2015 20:31

T43o37m65á91š 17J64u95r20e30č61k34a 3443392219903

čtyřsedadlové s motorem před zadní nápravou nikdy nevzniklo, ale tzv. front mid engine (motor uprostřed za přední nápravou a poháněnou přední nápravou) se čtyřmi sedadly ano např.citroen DS, SM, Reanult 5.

0/0
19.6.2015 8:17

T44o91m13á81š 12J34u71r98e26č26k67a 3303132959403

No pokud chce někdo komentovat něco o autech a motorech, toto je základní znalost. První sériové vyráběné auto s motorem uprostřed bylo Lamborghini Miura.

+3/0
19.6.2015 6:48

M47i25l15o41s63l66a79v 30U14r68b71a86n 4788949600653

Panu Svobodovi, Kotlínovi, Valovi a Jurečkovi děkuji za relevantní odpovědi, mínuskáři bez příspěvku mi mohou políbit ...

+1/0
19.6.2015 7:51

T52o87m95á12š 74J60u83r96e50č27k21a 3963702139683

Tady je to docela pěkně popsané:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mid-engine_design

0/0
19.6.2015 8:18

M65i71c14h55a92l 80S72n40o69p40e33k 7411938335387

docela hezký porsche

+3/−1
18.6.2015 15:22

J20e43n72d38a 71K28r37á44s56a 1509746878

Kde jsou ty časy kdy Hubáček vítězil s Alpinkou na českých rallyeR^;-)

+11/0
18.6.2015 15:21

J30i66ř94í 75K61r48u95t67i40l 2840244870348

Hubáček naložil Škodovce půl hodina a to ještě rozbité RZ prodal.

0/0
18.6.2015 19:14

J82i57ř72í 70N79e37u54m85e16i54s82t34e52r 2752345183311

A což teprve Volejník!

+3/0
18.6.2015 19:38

V39l67a71d23a 77S64i18m90o37n72i63k 3479243323195

Jo jo - Hubáček s číslem jedna odjel RZ, můžeme jít domů :-)

0/0
18.6.2015 22:03

J89i79ř97í 56K56r16u11t63i67l 2420474410518

jo, jo, simonik promluvil, můžeme domů.

0/0
19.6.2015 10:48

V98l36a39d73a 38S72i23m10o19n69i73k 3659453973265

Asi jste to úplně nepochopil. Tak se to opravdu říkávalo. Posádka Hubáček Rieger ( pozdějí Minařík) se v těch letech úplně vymykala všemu ostatnímu v československém rallye sportu.

0/0
19.6.2015 16:28

J88i39ř63í 96K64r12u36t95i28l 2270164670718

omlouvám se, vzal jsem to osobně a tím pádem hloupě.

0/0
19.6.2015 18:41

V35l34a80d35a 64S80i61m62o44n90i34k 3239223493255

Nic se nestalo.

0/0
19.6.2015 19:34

Z24b62y58n40ě26k 70J98a69n76d45a 7153542805181

Nadherný auta, obě generace...

+7/0
18.6.2015 15:07

J32o16z66e46f 87H29r82i15c91i14š81i62n 4353640260506

Myslím že to Renaultu nepomůže spíše naopak

0/−5
18.6.2015 13:57

O57l48d86ř72i47c87h 11S44t67a11r57ý 2879758795827

Z boku to dost připomíná porsche....:-P

+3/−3
18.6.2015 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.