Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malá modrá alpinka se vrací, je stejně krásná jako babička

Renault křísí už několik let dříve slavnou značku Alpine. Před zahájením slavného závodu v Le Mans představil koncept, který by měl být základem produkčního modelu. Designem odkazuje na legendární model.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19i64ř10í 62K18r47u61t58i54l 2820454820968

Páteřový rám , lamino, kola Gotti, motor Gordini, 600 kg, vnučka na bábu nemá.

0/0
19.6.2015 21:19

V43l71a43d12i19m24í80r 20H69a62v78r50á41n75e38k 7196406220527

Krása, alpinka dodnes je jedno z úplně nej aut...jako 911, klasika R^

+2/0
19.6.2015 9:28

M59i49r11o30s21l76a71v 33M49e23d 3704916

Jo, Alpinka a Lancia Stratos - to byla auta mých klukovských snů... :-)

+3/0
19.6.2015 7:43
Foto

P73e50t97r 44K23o30č72i66č71k41a 4599828146497

Pamatuju si na ni jako kluk ze závodů do vrchu. Modrý lak, velké reklamy "Beseda" a "Cibié", žlutá přídavná světla...a z výfuku šel ten nejlepčí parfém...jj, bylo to fajn.

+1/0
18.6.2015 23:16

J80a80k46u11b 86V81r38á88n60a 6920669829780

k čemu to je když je to renault :(

0/−6
18.6.2015 22:51

J74o98s28e54f 55Č77i77h16á46k 7841929750766

Nová alpinka je hezká, ale ta stará je klenot.

+4/0
18.6.2015 21:21

J52a84k58u76b 19F35e70i80f25a55r 7689199466669

O úspěchu rozhodne asi cenovka. Pokud bude rozumná a parametry budou opravdu odpovídat "sporťáčku", mohla by to byt zajímavá alternativa k Šíru nebo T GT-86.

+1/0
18.6.2015 18:22

M82i40r14o71s53l27a36v 54Š55i82m61k49o 7455303742435

Moc hezké. Kdyby to tak bylo auto pro běžný provoz a ne speciál z drahých materiálů...

0/0
18.6.2015 16:58

M61i17l20o14s85l13a12v 26U57r56b17a80n 4588529580443

"Motor nebude vzadu jako u předchůdce z šedesátých let ale uprostřed." Jak tomu mám rozumět? To jako místo loketní opěrky se budu opírat o výfuk? Poněkud nepraktické.

0/−5
18.6.2015 15:24

R18a21d94i74m 42S23v49o58b49o96d39a 9753249686882

motor je hned za prednima sedackama, treba jako to ma porsche cayman

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/01/p09_0499_xx.jpg

+5/0
18.6.2015 16:07

J50a16n 80K93o60t97l41í79n 9789384865237

Rozumějte ne jako Škoda 120, ale jako Toyota MR2 např.

+2/0
18.6.2015 17:26

J95o19s55e94f 13V33a26l40a 9340353983113

to je bezna terminologie. motor pred zadni napravou (tedy mezi napravami neboli uprostred) nebo za zadni napravou. Typickym prikladem motoru za zadni napravou byla Tatra 8, VW Brouk, Renault R8 a vsechny skodovky v obdobi mezi 1000MB az S135. Nedokazu si vzpomenout na osobni auto se 4 plnohodnotnymi sedadly a s motorem PRED zadni napravou - samozrejme kvuli mistu a chlazeni

+1/0
18.6.2015 20:31

T48o67m61á64š 87J73u35r11e87č66k66a 3743772589963

čtyřsedadlové s motorem před zadní nápravou nikdy nevzniklo, ale tzv. front mid engine (motor uprostřed za přední nápravou a poháněnou přední nápravou) se čtyřmi sedadly ano např.citroen DS, SM, Reanult 5.

0/0
19.6.2015 8:17

T46o76m40á25š 46J55u98r52e48č93k12a 3353512979373

No pokud chce někdo komentovat něco o autech a motorech, toto je základní znalost. První sériové vyráběné auto s motorem uprostřed bylo Lamborghini Miura.

+3/0
19.6.2015 6:48

M64i25l16o79s55l92a45v 76U91r15b12a84n 4348389520803

Panu Svobodovi, Kotlínovi, Valovi a Jurečkovi děkuji za relevantní odpovědi, mínuskáři bez příspěvku mi mohou políbit ...

+1/0
19.6.2015 7:51

T27o53m36á79š 63J93u19r61e55č48k24a 3223692859473

Tady je to docela pěkně popsané:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mid-engine_design

0/0
19.6.2015 8:18

M83i13c60h12a50l 67S96n12o13p10e10k 7471208445697

docela hezký porsche

+3/−1
18.6.2015 15:22

J73e23n95d22a 83K80r24á28s73a 1709166548

Kde jsou ty časy kdy Hubáček vítězil s Alpinkou na českých rallyeR^;-)

+11/0
18.6.2015 15:21

J34i16ř77í 33K16r16u66t28i81l 2730364110228

Hubáček naložil Škodovce půl hodina a to ještě rozbité RZ prodal.

0/0
18.6.2015 19:14

J29i51ř32í 78N62e55u97m27e84i73s11t26e56r 2112655683841

A což teprve Volejník!

+3/0
18.6.2015 19:38

V85l41a44d23a 72S95i35m76o92n41i53k 3269863103865

Jo jo - Hubáček s číslem jedna odjel RZ, můžeme jít domů :-)

0/0
18.6.2015 22:03

J93i10ř64í 39K91r48u21t24i17l 2370484410768

jo, jo, simonik promluvil, můžeme domů.

0/0
19.6.2015 10:48

V16l58a15d10a 59S95i87m94o66n98i56k 3549953123685

Asi jste to úplně nepochopil. Tak se to opravdu říkávalo. Posádka Hubáček Rieger ( pozdějí Minařík) se v těch letech úplně vymykala všemu ostatnímu v československém rallye sportu.

0/0
19.6.2015 16:28

J23i54ř10í 96K73r23u32t56i46l 2350754460748

omlouvám se, vzal jsem to osobně a tím pádem hloupě.

0/0
19.6.2015 18:41

V26l36a84d33a 63S58i69m44o36n52i65k 3909223913375

Nic se nestalo.

0/0
19.6.2015 19:34

Z10b17y83n94ě45k 51J10a61n36d50a 7673622835111

Nadherný auta, obě generace...

+7/0
18.6.2015 15:07

J68o74z82e59f 22H78r39i23c33i90š47i41n 4343860120446

Myslím že to Renaultu nepomůže spíše naopak

0/−5
18.6.2015 13:57

O16l60d31ř94i56c39h 50S80t10a33r25ý 2749588815947

Z boku to dost připomíná porsche....:-P

+3/−3
18.6.2015 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.