Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S BMW na sněhu. Česko je ráj bavoráků 4x4

Do Pece pod Sněžkou jsme přijeli v tuhých mrazech. Teploměr ukazoval 19 pod nulou a letiště Lánov, kde probíhala dynamická část testů, bylo kompletně pokryté ledem a menší vrstvou sněhu. Prostě ideální stav pro vyzkoušení náhonu všech kol xDrive spolu s elektronikou ESP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P94a86v24e59l 22K41r94ů77t10a 9400447368827

To jsou ty kraksny, co jim nefunguje ani ruční brzda?

0/0
4.3.2016 20:35

J47i90ř77í 88S65c15h65w39a15c16h 8678204928146

takže článek jen potvrzuje to, co je všeobecně známo, že klasické lehké MPV má vyšší aktivní bezpečnost než těžší SUV, která navíc má uvnitř méně prostoru......a více žere.....

+1/0
4.3.2016 14:36

D52e30j29a69n 42T54a26d22i88c 7612396847397

BMW s Xdrivem neni spravne BMW, nechtel bych to.

+1/0
4.3.2016 10:24

M89a84r66t84i33n 66R12a36y53m15a28n 4692568963698

Hodne PR clanek, ale podivejme se na to logicky. To ze valna cast BMW je tu prodana v Xdrivu je pochopitelne, kdyz velkou cast jejich prodeju tvori X5, X3 a X6, ktere se delaji pouze v Xdrivu. Pak i kdyby ostatnich modelu byla ve 4kolce prodana ctvrtina, stejne to v souctu da vetsinu.

A za me muzou jit cele tyhle rizene systemy do haje. Neni nad klasice Subaru s diferencialy (dnes uz pouze s manualem, automat ma uz take mezinapravovou spojku). Pochybuji ze treba WRC auta maji haldex....

+2/−1
4.3.2016 7:57

M87i29l14a66n 17W87e74l57s39e96r 5882208698581

Ani nevím, že bylo letos minus 19stupňů.

0/0
4.3.2016 7:50

V39l47a13d35i25m79i71r 29K82r10a17u66s 6601478114580

Bmw... To jsou auta se strašně složitým ovládáním. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč většina jejich řidičů nepoužívá blinkry. Zřejmě při zazaceni a změně pruhu mají tolik práce s volantem, že ještě hodit blinkr, to už by bylo asi moc náročné.

+12/−3
4.3.2016 7:36

P23a44v84e37l 92P83r94o31k95o64p 6418542695950

Rovněž mají velmi poruchový asistenční systém pro udržování bezpečné vzdálenosti (Active Cruise Control).

+1/−1
4.3.2016 21:27

M22a96r52t96i15n 11V91o54j75á34č49e14k 9293957981566

zase z toho nebuďte vyklepaný pokud vám někdo nedá blinkr ,jste řidič a máte předvídat ..mimochodem pokud jedete v obci ve více pruzích všichni konstantní rychlostí tak se zase tak moc nestane

0/−1
5.3.2016 17:00

P50a72v97e26l 61Š14e81d75l73b43a26u17e70r 7828341122335

On není vyklepaný, myslím, ze mu jde hlavně o sebestřednou bezohlednost. Protože pokud namyšlený boreček vyjíždí bez blinkru z kruháče, nikdo nemůže předvídat, kdy vyjede a to snižuje plynulost provozu. Jenže to není o BMW, ale o pitomcích za volanty obecně.

0/0
5.3.2016 21:07

M70a13r64t69i54n 45V19o14j46á19č44e33k 9733867941736

o kruháči se ,ale nebaví

0/0
6.3.2016 8:15

P55e90t43r 38H17r90u40b30ý 9771621882938

No nevím, v jednom velice prestižním zahraničním motoristickém pořadu byla tato auta od BMW označena za největší zklamání (X3 a 5) a hlavně za nejidiočtější auto(X6) co kdy testovali. Toto auto nevyjede jak mírný kopeček na trávě, tak na sněhu. Tak nevím, zda-li tomuto článku věřit...

Nejvíce zbytečný autem poté bylo označeno VW Scirocco.

+1/−2
4.3.2016 7:23

D31a70v51i32d 26K43a25č41í39r12e14k 1636930798518

Mi to přijde jak když redaktorovi zaplatilo BMW cestu atd. a on si nedovolí napsat nic špatného na BMW, pač by ho už jinak nepozvali. Driftovat na rovině jde i s pouhym předohrabem...

+2/−1
4.3.2016 6:54

D69a58v12i86d 48N51o60h79e49l 4956942418392

Driftovat? ;-D

0/0
5.3.2016 22:03

J82o85s16e65f 50V86a42l94a 9860273883573

je fakt, ze z me vlastni zkusenosti je na jezdeni v zatackach na snehu lepe ovladatelna skoda octavia 4x4 s haldexem nez audi q5 s torsenem. Na rozjezd do kopce na snehu zase je lepsi q5.

0/0
4.3.2016 6:41

P55a64v71e50l 36Š48e57d64l31b81a27u90e23r 7468421512315

Zkuste Subaru.

0/0
5.3.2016 21:09

P54e36t84r 14T42y55č32k45a 6635752619842

No nevim. Pry to nevyjede ani orosenou louku. Na rozdil od Range Roveru.

0/−2
4.3.2016 6:35

P63e51t68r 54T40y83č78k20a 6525102489392

https://youtu.be/f8-NNEK1kGo

+2/0
4.3.2016 6:38

M19i56c64h93a92l 28N18o45v20á49k 7600419847254

To je ale křáp.;-D

0/0
4.3.2016 6:51

E10v41z35e86n 60S86o72u10k78u23p 1727594396668

Je to hlavně o vzorku pneumatik.....

+1/0
4.3.2016 8:31

P32e97t30r 16T95y74č56k76a 6605392279552

Tak tu louku musi dat i na letnich.

0/−1
4.3.2016 8:39

E40v50z44e13n 19S82o38u40k51u53p 1337914236748

Nevím, jestli byla po dešti ?.... Jinak měl spíš silniční gumy stavěné na adhezi při nějakých 240 km/h na silnici.... Takový pneu Range nepotřebuje....

0/0
4.3.2016 8:59

P39e39t43r 91T43y63č60k84a 6475892439632

Já bych spíš řekl, že BMW nefunguje ta elektronická náhrada uzávěrky diferenciálu (asi přes spojku a EPS), protože jak říká Jezza žádná uzávěrka diferenciálu tam není. Takže RR stačí mít zamknutou uzávěrku diferenciálu a prostě to vyjede.

0/0
4.3.2016 11:36

L66u38d48ě48k 11U18l41b29r46i38c95h 7686397436290

Ano, ale to toho testu svál ně nasadili silniční gumy 315. Sám říká že nemá rád německý auta.

Mimosoudně dostalo BMW Odškodné.

+1/0
5.3.2016 10:07

P86e23t98r 16T16y40č66k44a 6225832269752

Jezza vlastni a jezdi v SL AMG. Takze s temi nemeckymi auty to asi neni pravda. Spis nesnasi tak nesmyslne modely aut jako je X6.

0/0
5.3.2016 17:12

F65r69a92n59t10i49š52e54k 89N91o49v45o90t71n76ý 2464429696

Já bych je poslal smrdět do Prahy, tam jich jezdí nejvíce.

0/0
4.3.2016 2:25
Foto

T14o57m24á76š 47D85v40o82ř13á95k 3315253636316

BMW nesmrdí, ale voní!

+1/0
4.3.2016 6:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.