Diskuze

OBRAZEM: Poklad z českých garáží, legendární Lancia Stratos

Stratos je jedno z nejrychlejších rallyových aut sedmdesátých let a rozhodně patří k nejuctívanějším lanciím. Jeden originální rallyový speciál z roku 1974 je teď v Česku, podle neoficiálních informací stál půl milionu eur, to je čtrnáct milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

M36a24r94e89k 57H80r44u56b86y

24. 6. 2015 10:24

Koukam ze na te nutne dekorativni blondyne (2. fotka) je take videt zub casu ;-)

Ale jinak auto krasne, respekt k tem, co s nim umi.R^

0 0
možnosti
JP

Na svou dobu asi dobry jak technicky tak vzhledove... ja osobne jsem rad, ze ziji v dnesni dobe...  Nerikam ze obcas se taky neohlidnu za nejakym tim veteranem...treba stare americke mustangy, dodge, pointiacky to se mi libi.... No a nove taky, dobre ze si clovek muze do garaze poridit takovy kousek kdyz na to finance staci... jinak jsem vdecny za ty nove vozy z dnesni doby

0 0
možnosti
MJ

Nejkrásnější auto, co kdy jezdilo rally. Tenkrát mi připadalo jak z jiné planety.

9 0
možnosti
JS

J86a13n 34S18l13a43v52í97k

20. 6. 2015 21:00

Mám, ale jen model a spoustu dalších Stratosek z 74,75,76,77,78,79,80,81. Toto auto miluji, miluji, miluji, amore mioR^

4 0
možnosti
JV

Je to dávno, ale jakmile jsem četl Munari, hned mi naskočil Munnacci. Někde vzadu to v mozku je pořád. Ale stejně to byla nádherná auta, tahle Munariho Lancie a Hubáčkova Alpina i Škodovácká dvoustovka RS...

12 0
možnosti
JK

A jakou verzi by z "pokladu" udelal po jedne jizde rallyovy superpilot Landa. Bylo by po ptakach

0 2
možnosti

Ono by možná bylo lepší říct, kdo z dnešních jezdců by v soutěžním tempu se Stratosem neboural... elektronika žádná, koní spousta a náhon jen na zadek, taky je dneska člověk vidí pomalu jen v soutěžích historiků, co se jedou na asfaltu, šotolinu nikdo radši nechce riskovat :-)

1 0
možnosti
JK

Říkalo se že když se vyvíjel Stratos tak posadili Munariho na sedačku a obestavěli ho.

6 0
možnosti
PM

Legenda, jako řada dalších Lancií.

9 0
možnosti

Jedno z nejkrasnejsich aut na svete. Skoda ze tyto zlata leta motorsportu se uz nikdy nevrati.

23 0
možnosti
PN

Krasavice byla a vždy bude. R^

Jen snad že v době skupiny B, byl obvyklý postup special a pak teprve civilní verze.

11 0
možnosti
TJ

To je celkem sporné, když FIA založila skupinu 4 bylo nutné pro udělení závodní homologace vyrobit 400 stejných kusů, při příchodu "B"čka snížila tuto hranici na 200. takže vyrobit mohli, ale homologaci dostali až po výrobě civilní verze. Ale lancia byla první kdo postavil auto čistě jako závodní speciál, zvlášť ve své skupině kde byl dominantní Fiat 131 Abarth, mimo jiné se stejným počtem vítězství jako stratos. Pro mě osobně je z té doby nejhezčí Ford Escort RS 1800.

0 0
možnosti