Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FLHTKL Electra Glide Low je americký heavy metal pro mrňousy

Je to motorka, o které se točily filmy a na srazech se o ní vedou zapálené diskuse. Electra Glide je zkrátka ikonou cestovních motocyklů, někdo jí šmahem odsoudí, jiní by za ni položili život. Otestovali jsme, jak si Harley-Davidson poradil se sníženou verzí vyráběnou v limitované edici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C14y11r19i59l 48P93a45v55e47l48k10a 4746492298135

Pěkný, ale malý (myslím nesníženou verzi).

0/0
25.6.2015 2:24

V76i21k12t69o42r 60Š33e98d11i81v71ý 8116361890726

Krásná. 

Ale asi bych dal přednost GoldWingu.

0/0
25.6.2015 0:40

J24i45ř70í 70B80u20š54e67k 8832867329

Amíci motorky a auta uměj, ale je to spíš na rovné dlouhé silnice jako jsou u nich doma, na H-D jsem párkrát jel a má to něco do sebe.Jen  škoda že je cena tak vysoká. Ale i tak je fajn že značka H-D žijeR^R^R^

0/0
24.6.2015 20:54

O79l44d32ř46i28c63h 15S72t67a71r79ý 2569418765437

Neuměj. Japonci dělají všechno líp, jak auta, tak motorky....:-P

+1/−1
25.6.2015 6:10

M30a30r31t59i41n 45U88l10e57h64l64a 4281914288

Neni to muj styl motorky, ale je to nadherna klasika ! Vikend v alpach bych si urcite rad zkusil R^

0/0
24.6.2015 20:50

V55á55c44l91a23v 75M34a34š54e38k 5760436292468

Jak už jsem psal, ona "nádherná klasika" je do značné míry produktem geniálního marketingu.

A zrovna do Alp bych jí ani náhodou neměnil za mojí bezmála 20 let starou VS1400. To je skutečná klasika, například ve své kategorii s dosud nepřekonaným poměrem hmotnosti a krouťáku.

0/0
24.6.2015 23:01

L17u46k54á82š 55M32a26l97v91i16n28s97k68y 2108134853298

Jak se taková mašina zvedá,když to jeden nedejbože položí?

0/0
24.6.2015 20:09

J64i33ř69í 57K24o80c46u10r31e56k 6845874745408

Buď máte páru nebo další pár rukou ku pomoci. Jde to i jeřábem.

0/0
25.6.2015 1:22

P76a68v15e27l 31N82o84v15á29k 7281326779973

Takovou masinu zvedne i slečna. Pokud víte jak na to. Po internetu je mraky videi kde kolemjdoucí muže nechají motorků zvedat. Většinou to nedají pak tam pošlou nějakou slečnu ukážou ji jak a ona to zvedne. Samozřejmě že škrapy je to už problém

0/0
25.6.2015 11:18

J52i47ř71í 16F93r57a61n37ě75k 6722764642

Na jeho větším kolegovi jsem jen seděl a je to obrovský stroj budici respekt.

0/0
24.6.2015 20:01

T85o46m21á53š 41N52o80v83o81t73n19ý 6785457469959

Jsem si myslel, že FLHTKL je nějaká stylová varianta slova Fichtl ;-)

+1/0
24.6.2015 19:49

O31l34d11ř42i85c72h 40S67t51a61r62ý 2249888235757

;-DR^

0/0
24.6.2015 21:59

J62i36ř58í 21Š65e15j51n71o44h77a 4712543784693

Na pohled určitě zajímavé.

A jak píše pan Mašek.  Američani mají skvělý marketing.

Poměr cena/výkon katastrofální ale "image" za  všechny prachy ;-D

0/0
24.6.2015 19:36

V91á77c38l91a69v 16M60a33š22e82k 5730646852148

Tuhle naživo neznám, ale i klasická Glajda mi při 183 cm přijde menší, než zdánlivě vypadá.

Jinak - Harley má dokonale zvládnutý marketing, tady klobouk dolů. Ale to je asi tak všechno.

+1/0
24.6.2015 10:22

O69l92d87ř34i13c13h 33S18t33a50r50ý 2879898265617

Knuckleheady a Panheady byly poslední pěkné harleye, tohle je o ničem...;-D

+1/−1
24.6.2015 8:24

R73o36m16a31n 30K52r64a23t39o23c75h46v10í28l 6466547626144

Mám 184 cm, jak se mi na tom pojede?

V čem by to pro mě mělo být lepší nebo horší?

0/0
24.6.2015 7:54

O52l17d14ř79i57c20h 37S65t32a88r85ý 2959868835767

To poznáte po 100 km...;-D a možná i dřív....

0/0
24.6.2015 8:27
Foto

P89e96t16r 68P44r13o61c15h79á15z33k56a 3462686462714

Prostě krása na dvou kolech.:-)R^

+3/0
24.6.2015 6:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.