Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FLHTKL Electra Glide Low je americký heavy metal pro mrňousy

Je to motorka, o které se točily filmy a na srazech se o ní vedou zapálené diskuse. Electra Glide je zkrátka ikonou cestovních motocyklů, někdo jí šmahem odsoudí, jiní by za ni položili život. Otestovali jsme, jak si Harley-Davidson poradil se sníženou verzí vyráběnou v limitované edici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C30y11r31i58l 86P96a83v62e90l26k15a 4746882618465

Pěkný, ale malý (myslím nesníženou verzi).

0/0
25.6.2015 2:24

V43i55k78t94o33r 44Š20e89d47i94v26ý 8266171910736

Krásná. 

Ale asi bych dal přednost GoldWingu.

0/0
25.6.2015 0:40

J79i72ř66í 86B91u73š80e23k 8892657109

Amíci motorky a auta uměj, ale je to spíš na rovné dlouhé silnice jako jsou u nich doma, na H-D jsem párkrát jel a má to něco do sebe.Jen  škoda že je cena tak vysoká. Ale i tak je fajn že značka H-D žijeR^R^R^

0/0
24.6.2015 20:54

O64l38d81ř17i79c40h 64S29t22a78r75ý 2859218815197

Neuměj. Japonci dělají všechno líp, jak auta, tak motorky....:-P

+1/−1
25.6.2015 6:10

M21a83r63t69i80n 75U70l26e46h42l17a 4121684718

Neni to muj styl motorky, ale je to nadherna klasika ! Vikend v alpach bych si urcite rad zkusil R^

0/0
24.6.2015 20:50

V61á42c88l39a32v 78M81a17š39e24k 5850606872788

Jak už jsem psal, ona "nádherná klasika" je do značné míry produktem geniálního marketingu.

A zrovna do Alp bych jí ani náhodou neměnil za mojí bezmála 20 let starou VS1400. To je skutečná klasika, například ve své kategorii s dosud nepřekonaným poměrem hmotnosti a krouťáku.

0/0
24.6.2015 23:01

L94u14k86á55š 15M82a62l96v59i29n84s34k92y 2218454743718

Jak se taková mašina zvedá,když to jeden nedejbože položí?

0/0
24.6.2015 20:09

J37i95ř57í 59K46o86c56u88r12e37k 6135534485838

Buď máte páru nebo další pár rukou ku pomoci. Jde to i jeřábem.

0/0
25.6.2015 1:22

P29a87v91e31l 41N54o61v96á85k 7181636829683

Takovou masinu zvedne i slečna. Pokud víte jak na to. Po internetu je mraky videi kde kolemjdoucí muže nechají motorků zvedat. Většinou to nedají pak tam pošlou nějakou slečnu ukážou ji jak a ona to zvedne. Samozřejmě že škrapy je to už problém

0/0
25.6.2015 11:18

J53i97ř85í 70F71r64a52n57ě63k 6402294572

Na jeho větším kolegovi jsem jen seděl a je to obrovský stroj budici respekt.

0/0
24.6.2015 20:01

T27o40m66á12š 55N58o53v20o45t64n46ý 6115887139299

Jsem si myslel, že FLHTKL je nějaká stylová varianta slova Fichtl ;-)

+1/0
24.6.2015 19:49

O20l40d20ř48i94c63h 27S12t89a26r65ý 2419878955357

;-DR^

0/0
24.6.2015 21:59

J64i57ř71í 72Š24e24j94n93o39h59a 4202713324873

Na pohled určitě zajímavé.

A jak píše pan Mašek.  Američani mají skvělý marketing.

Poměr cena/výkon katastrofální ale "image" za  všechny prachy ;-D

0/0
24.6.2015 19:36

V61á83c80l68a45v 42M27a53š90e33k 5930986372758

Tuhle naživo neznám, ale i klasická Glajda mi při 183 cm přijde menší, než zdánlivě vypadá.

Jinak - Harley má dokonale zvládnutý marketing, tady klobouk dolů. Ale to je asi tak všechno.

+1/0
24.6.2015 10:22

O85l88d27ř65i24c20h 98S87t38a26r87ý 2159248465797

Knuckleheady a Panheady byly poslední pěkné harleye, tohle je o ničem...;-D

+1/−1
24.6.2015 8:24

R88o84m90a93n 23K38r41a84t72o52c62h18v21í65l 6486787256854

Mám 184 cm, jak se mi na tom pojede?

V čem by to pro mě mělo být lepší nebo horší?

0/0
24.6.2015 7:54

O29l17d50ř41i53c56h 22S88t72a55r64ý 2799408275797

To poznáte po 100 km...;-D a možná i dřív....

0/0
24.6.2015 8:27
Foto

P73e12t48r 12P14r24o46c54h13á54z23k61a 3112876322894

Prostě krása na dvou kolech.:-)R^

+3/0
24.6.2015 6:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.