Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové crashtesty: superb na výbornou, hyundai doplatil na to, že je levný

Třetí generace Škody Superb získala v nárazových testech EuroNCAP nejlepší možné ocenění v podobě pěti hvězdiček. O hvězdičku míň má Hyundai i20, poslední zkoumané auto v nejčerstvějším kole crashtestů je Fiat Panda Cross se třemi hvězdami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L28u33k16á56š 68S69k81o85p29a27l 9556598845501

Inu, pan Dvořák, Škoda fanatic lover zase v akci...

0/0
25.6.2015 18:14

L89á34ď92a 10V45r23a66n58ý 7468678138927

Proč, že přeložil test NCAP?

+1/0
25.6.2015 21:41

M81i43c72h17a26l 74S79n89o42p92e67k 7811178415167

hjondééééé ;-D

+2/0
24.6.2015 23:22

M58a18r11e48k 73K56l93u15f58a 3438234274276

Nač takovou hysterii kvůli EuroNCAP? Vypovídací hodnota těchto testů se výrazně snížila poté, co začaly do celkových výsledků značně promlouvat faktory typu:

jakou další rádobybezpečnou zbytečností je vůz vybaven apod.

Ano, hodnocení EuroNCAP může být při výběru vozu jedním z kritérií, ale rozhodně ho nelze brát jako modlu a ukájet se nad tím v médiích .... Rv

+6/−1
24.6.2015 22:15

J87i68ř86í 48S52c74h87w47a23c22h 8118794788946

co tu "melete" o jakési manipulaci, o jakémsi srovnávání.

Článek jen popisuje auta, která se podrobila testům, že tam byl Fiat Panda, Superb a (jenom) i20 a nikoliv i40 za to článek jaksi nemůže ;-)

Titulek víceméně uvedl jen to proč i20 v něčem neuspěl a v článku to jasně rozvádí, že prostě něco z výbavy, která se oceňuje v testu body (pro každou třídu jinak) nemá. Nikdo to s výbavou superbu nesrovnává, to jen v některých haterských hlavičkách dochází ke krátkému spojení, nebo si naopak sedí na vedení a dedukují takřka konspirativní teorie o spiknutí.....;-D

+14/−4
24.6.2015 20:51

P17e96t66r 20B92á14č17a 8185496445295

Skoda lover v akci ;-D

0/−12
24.6.2015 21:05

M38a46r86t38i24n 72K12o57v62á11ř 2731150289386

Článek je přepisem EuroNCAP originálu - nic víc, nic míň.

http://www.euroncap.com/en

+4/0
24.6.2015 23:11

P41e53t67r 44M95i10c67h94a61l 2850174901322

Uznej ale, že nadpis je poněkud manipulativní.

+2/0
24.6.2015 23:11

J30i23ř20í 78S28c51h29w23a37c10h 8198984498976

ne, podle mně jen víceméně konstatuje fakta, takže není, to bych musel lhát...... ;-)

+2/0
25.6.2015 0:11

P32e26t92r 43M90i47c81h60a59l 2480724531442

Článek ano, ale ten nadpis ja fakt jako z bulváru. I když je pravda, že se to pomalu ale jistě stává normou.

0/0
25.6.2015 11:36
Foto

I84v11a30n 32K49o81p44t51a 5327542631987

Nadpis je konstatování faktu, nic víc nic míň tam nevidím.

+2/0
25.6.2015 8:46

T24h13e52o58d45o55r 11C44o77l67l52i26n52o 2504684626

Podle článku jsem čekal i40, nebo Genesis

+4/−1
24.6.2015 18:37

M70a16r74t16i67n 79H52o98r88ň75á10k 7251871732

A o tom kolik Superbu se vejde na fotbalové hřiště ani čárka. Sakra co to je za clanek?

+20/0
24.6.2015 18:32

J70i87ř37í 48S66c56h17w89a36c96h 8438264658266

nedat na něco takového plus, to bych si musel do smrti vyčitat.....

0/0
24.6.2015 22:08

F57i14l79i97p 23T80ř80e25b78a 6563410448606

A moje jablíčka jsou sladší, než sousedovy okurky.

Tomu říkám hodnotná informace.

+8/0
24.6.2015 18:02

J53i68ř69í 55S85c56h13w96a63c87h 8148834228556

informace v článku ale zní: test jablíček dopadl takto...., test okurek dopadl takto.....že byly jablíčka a okurky testovány v obdobném časovém intervalu není nic proti ničemu, jejich porovnávání je jen tvůj subjektivní zkrat.....

+3/0
25.6.2015 1:07
Foto

P79a78t76r72i50c24k 36B50l84a94h11o 3127165920549

Jen LandRover Discovery dostal EuroNCAP 6*, protoze jim rozbil ty masiny ;-D

+9/−1
24.6.2015 17:09

T18h80e16o31d95o62r 30C65o51l56l68i61n28o 2924254746

Myslíte vůz pověstný svou nespolehlivostí :-D

Citát z TopGear :-)

+1/0
24.6.2015 18:36

J23a10r35o10m46í12r 82P89e30t34l12a83c74h 2534832505203

To myslíte hjundéééé ;-D

+2/0
24.6.2015 17:07

J52o54s16e97f 62K26r91b59e22c 3357266813611

Může mi někdo vysvětlit ta konstatování ohledně dětských sedaček? Fakt tomu nerozumím. Měl jsem za to, že sedačka umístěná po směru jízdy u malých dětí (do 3-4 let) je vždycky více nebezpečná než protisměrná kvůli většímu riziku poranění zejm. krční páteře. Myslel jsem, že míra poškození se odvíjí od kvality autosedačky, ne vozu (neberu teď vozy typu Felicie, kdy budou při nárazu všichni slisovaní). A vliv vozu na funkci těch protisměrných už nechápu vůbec. Tam snad leda by byl problém s funkcí pásů nebo isofixových ok. Tuší někdo?

+3/0
24.6.2015 16:41

L17á56ď68a 29V87r11a79n91ý 7188168968257

http://www.euroncap.com/en

0/0
24.6.2015 16:42

J11o71s59e45f 90K96r72b28e51c 3757476193761

Na tom webu třeba u té i20 pouze popisují to, co je v článku, tedy že při čelní srážce byla jen málo chráněná oblast hlavy. Mě by ale zajímaly důvody. Pokud neselže upevnění, nemůže mít při čelním nárazu přece typ vozu tak zásadní vliv na ochrannou funkci protisměrné sedačky (pokud se přední sedadlo nepromáčkne až na zadní sedačky). Totéž u posměrné.

+2/0
24.6.2015 17:12

J60a83n 42D50l33o75u66h18ý 7674269540259

Me vzdycky fascinuje, jak tu kazdej dava za priklad felicii a jak to v ni nikdo neprezije. Bylo dobre lidem pripominat, ze kazde auto je testovano n bouracku v max. 64km/h. Sedesatku zvladne i ta felicie, pokud neni shnila na prach. Pokud ale s jakymkoliv autem bourate vyssi rychlosti, je to jenom o stesti k kdyby to hvezdicek melo treba 15!

+6/0
24.6.2015 17:53

J54i65ř82í 69K27o44c48u19r81e61k 6545424235318

Ta prastará s nosným rámem může mít ještě tu výhodu, že si sama udělá deformační zónu z toho, do čeho vrazí. Vepředu je poctivý kus železa.

+3/0
24.6.2015 23:28

L38á52ď63a 20V40r19a59n51ý 7368268478517

Ti co tady hystericky hají I20 oproti Superbu, tak vězte, že každé auto je hodnoceno ve své kategorii.

To znamená, že Hyundai dopadl ještě hůře než kdyby byl srovnávám přímo proti Superbu. Takto je srovnávám hvězdami oproti Fabii. A prostě do základu některé bezpečnostní prvky nedávají aby byl na první pohled levný.

+10/−3
24.6.2015 16:31

V83a40c39l17a42v 54M14e30d46e40k 5891572335405

tady nejde o hájení jednoho vůči druhému. Tady jde jen o kritiku manipulativního titulku článku.

0/−6
24.6.2015 16:34

L98á98ď94a 98V39r10a37n11ý 7478238548577

Proboha co je na něm manipulativní?

+4/−1
24.6.2015 16:35

M84i45r65o12s38l65a32v 75B59u18d78a 9732282987382

Máte to popsané výše v prvním příspěvku tohoto vlákna.

+2/0
24.6.2015 16:36

L92á84ď96a 62V15r85a10n19ý 7598568378857

To je můj příspěvek.

+1/0
24.6.2015 16:46

A47n23d81r91e26j 62O83l68e67k64s43a 3125331357561

Takhle manipulativní titulky mívalo Rudé Právo, Pravda, Tvorba a vůbec všechny soudružské tiskoviny.Rv 

Malý auto, o dvě velikostní a cenový třídy níž, nemůže pochopitelně mít takovou míru bezpečí, jako velký a drahý. A to vůbec nemluvíme o značkách....

+16/−4
24.6.2015 16:26

V80a90c30l30a79v 40M71e44d26e49k 5591492715845

co je to zas za demagogii? i20 není horší proto, že je levný, ale proto, že je oproti Superbu o 3 kategorie níž. 

Pokud budete srovnávat Fabii s i40, rozdíly budou taky

+30/−1
24.6.2015 16:20

M36i15r55o10s78l83a61v 76B25u62d21a 9442402697372

Ovládání mínění ovčího stáda, to je to, oč tu běží;-)

+1/0
24.6.2015 16:22

L51á94ď39a 78V38r28a27n38ý 7358578558757

Stádo kam patříte neví jak jsou testy dělány a radostně hýká na zakladatele příspěvku, který se díví, protože to taky neví.

+1/−1
24.6.2015 16:28

M78i65r52o65s23l22a82v 41B58u86d11a 9532512947132

Já si myslím, že vy nevíte nic.:-)

+1/−1
24.6.2015 16:30

L75á67ď18a 45V10r11a16n74ý 7538308698427

To je vaše právo.

0/0
24.6.2015 16:32

L65á18ď75a 30V52r33a18n81ý 7218718958977

Jsou zveřejněné testy a Superb byl testován s I20. Každý samozřejmě ale ve své kategorii. Takže je to pro I20 ještě větší ostuda než kdyby byl srovnáván přímo se Suerbem.

+4/−6
24.6.2015 16:27

M32i56r38o78s63l93a84v 37B43u25d51a 9702262217552

Co to?

0/0
24.6.2015 16:29

V73a72c89l98a44v 52M78e27d32e81k 5651572305425

i v článku je uvedeno, že i20 byly strženy body za to, že nemá v základní výbavě takové bezpečnostní prvky, která v této kategorii auta v základu nemají.

+2/0
24.6.2015 16:33

L22á90ď13a 70V20r23a52n72ý 7368208588447

To tam nepíší.

Píší, že byly strženy body, že nemá některé požadované bezpečnostní prvky v základu, jen za příplatek. Z toho vyplývá, že pokud má někdo 5 hvězd ve stejné kategorii, tak je v základů má.

+2/−1
24.6.2015 16:45

V42a98c50l65a15v 14M40e76d43e19k 5301722615555

kdo má 5 hvězd ve stejné kategorii?

0/0
24.6.2015 16:47

L52á39ď15a 95V97r46a64n93ý 7318338488107

Proboha o tom ale diskuse není.

Suzuki Vitara a Škoda Fabia. Ještě otázky?

+3/0
24.6.2015 16:51

V15a97c12l10a45v 79M49e98d20e79k 5751662765615

fabia byla hodnocena loni, kdy ještě absence některých prvků výbavy nevadila. Být hodnocena letos, dopadla by stejně. Vitara stejná kategorie není.

+2/−4
24.6.2015 16:53

L26á52ď97a 12V70r40a18n64ý 7698238678397

Proč lžete? To vás Hyundai platí?

http://www.euroncap.com/en/results/suzuki/vitara/20389

+3/0
24.6.2015 16:58

V22a22c79l47a76v 26M27e15d97e41k 5731422725505

Vitara začíná cenou na 400 tisících. Opravdu se nejedná o auto, které byste mohl srovnávat s i20, nebo Fabií, demagogu.

+1/−1
24.6.2015 17:19
Foto

I33v61a45n 72K62o47p29t46a 5297212951287

Audi A1 začíná cenou  tamtéž a přesto je to auto třídy Fabie či i20.

Vitara je malé SUV, jde ale o tom mezi co to řadí metodika NCAP, pokud ji řadí a testují metodikou stejnou s i20, můžeme je srovnávat.

+1/0
25.6.2015 9:00

L62á17ď90a 50V38r88a42n16ý 7678368298717

A já někde rozebíral cenu?

Proč mě pořád něco podsouváte?

0/0
25.6.2015 21:34

L12á58ď48a 71V62r84a78n64ý 7398308168567

http://www.euroncap.com/en

Tam to snad pochopý i b.b.

0/0
24.6.2015 16:36

V28a96c60l29a20v 75M92e68d51e57k 5631192245565

tak si rozklikněte hodnocení vech, a uvidíte, že dle letošních kritérií (která jsou oproti loňským přísnější) ŽÁDNÉ z letos hodnocených malých aut 5 hvězdiček nemá - protože jak je i v článku uvedeno, nemají v základní výbavě prvky, které "neovlivňují bezpečnost (pevnost) vozu při nehodě, EuroNCAP jim ale přikládá stále větší váhu"

+2/0
24.6.2015 16:42

V13a84c10l66a82v 95M42e72d69e13k 5981572825435

jinak řečeno, Fabia nemá v základu v bezpečnosti navíc nic, co by i20 neměla, ale loni, kdy byla testována, byla mírnější kritéria.

+2/−1
24.6.2015 16:44

L42á40ď88a 42V11r43a31n40ý 7388228948917

A to odpovídáte komu a na co?

Mě je Fabie ukradená i Superb i I20. Jen ta hysterie nejspíše uživatelů Hyundai je otřesná.

Prostě Superb ve své kategorii dostal 5 hvězd a I20 ve své kategorii 4 hvězdy. To je celé a článek popisuje proč se tak stalo.

+6/−1
24.6.2015 16:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.