Diskuze
Peugeot má nové GTI. Má 270 koní, samosvor a dvě barvy
Děkujeme za pochopení.
Z10d57e20n91ě87k 55D26u66b49e71c14k60ý
na 1.6 motor je 270 koni slusne
a s tema barvama,jak pise pan Fridrich,je to povedene
ale jak tu nekdo psal o ovladani klimy pres dotykac-to je tragedie,ono vubec cokoli ovladat dotykove ve sportovnich verzich je totalni pitomost
myslim,ze to par let jeste vydrzim se svou starou Imprezou
T85o97m25á25š 76S11o52u72k94u12p
Že by se v Peugeotu někdo probudil z kómatu a začal zase dělat ostrý hatchbacky? Za mě velký plus.
J54i97ř36í 87S19c46h83w42a50c17h
že byl Golf GTI vzorem je evidentní, ale těmi úpravami to příliš "nezmršili", takže vzhled u mne
J33o13s23e53f 96T93r86n85k33a
Nejhorší na tomhle autě je, že se klima ovládá přes dotykáč!...pak ten podvozek...
L32i64b87o87r 93V65a53l37a53c58h
Zdařilá kopie Mercedesu B. Auto má však jednu vadu ...je Francouzské
S29t80a33n59i54s58l83a14v 78T18e42s34a98ř
To co francouz nedá technicky, pokusí se dohnat pomocí "dyzajn fíčrs"
T23o66m13á69š 43V80a92l34d22e69r
Při výkonu 200kW spotřeba 6,5 litru na sto. Takže to bude dolních otáčkách zdechlé, někde za půlkou to chytne saze a spotřeba bude odpovídat 200kW? Nebo perpetum mobile?.
J73i57ř64í 68S92c24h78w53a98c33h
tak pokud má motor už od 1900 ot maximum krouťáku 330Nm, tak to asi nebude v "dolních" otáčkách příliš zdechlé
Normy na měření spotřeby využijí možná tak desetinu výkonu, když se to "chytí pod krkem" a začne se využívat výkon naplno, bude spotřeba někde jinde, jako u každýho jinýho motoru....
J17a40n 32F21r34i16d62r43i10c40h
mno... ten nápad s dvěma barvami není špatný.
L17u21b38o80m16i98r 17K84i35n16d21l
no a zase jinej soused ma koncernove vozidlo a nejen ze nesviti ale ani nejezdi
Li neblbnete kazda automobilka ma sve pro proti.Mam model vyssi stredni tridy od Peugeotu a servisu jen bezne provozni veci. Zazil jsem take sluzebni funglovou Octavku ktera me nechala stat nastesti jen 2km od firmy a neodsuzuju je....ale je fakt ze kdyz presednu ze soukromeho do sluzebniho tak nez si zvyknu tak trosku trpim
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej domu 120 m2, Bílina
Teplická, Bílina - Teplické Předměstí, okres Teplice
2 890 000 Kč