- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mini pod křídly BMW nemůže vzkvétat, protože už dávno není mini.
Zlatý Cooper mini S 1300 ccm z roku 1960.
Mini mimo "křídla BMW" by už byl pod drnem....
Zlatej můj Cooper S z roku 2002, kterej žere 10 na sto a má skoro 200 koní...
to je ta verze ještě s kompresorem? ten by se mi taky líbil, slyšel jsem,že zvuk toho kompresoru je dost návykovej a nutí to člověka jezdit i za mnohem víc, než za 10...
Mně se to líbí moc. Zajímala by mě cena, ale ikdyby byla pod 500 tisíc, tak na něj nemám.
Ach jo, Golfu, či Škodovce vyčítáte, že je to furt stejný, a u Mini naopak vyčítáte, že to už není stejný "Mini pana Fazolky", že je to jiný, že se někam vyvíjí... a že by to naopak snad mělo být furt jen maličký a stejný.... když už se to jmenuje Mini....ach ty kategorie, krabičky a šuflata....
Tohle uz neni Mini ale obluda.
Naprosto ztratilo kouzlo.
To auto vypadá jako filmová rekvizita do nějakýho fantasy braku
Budeme vyrábět kapesní svítilny táááááákhle veliký.
Pěkné, jen se mi nelíbí přední a zadní světla... ale to je věc vkusu...
Mě se to nelíbí vůbec. Je to dyzajnová zvrhlost, to auto nedává smysl. Příští varianta už bude podobná Škodě 706 RTO
Mno, 5.1 litru u té tříválcové kreatury je zase nějaká virtuální hodnota. V běžném provozu bude dosažitelná leda s velkým sebezapřením. Reálnou spotřebu vidím tak mezi 7 a 8, je to přece jen nemalé auto. Ten dvoulitrový benzín bude asi hodně zábavný...
auta této velikosti a hmotnosti (1300 kg) reálně mohou jezdit (a jezdí) za 6-7.
On ten jeden chybějící válec se leckomu nelíbí (ani mně), ale jeho "kladný" vliv na spotřebu se nedá vyvrátit....
Přidal bych hák a courák zdarma a k tomu dvojtakt dvouválec. Inu nejde dávno již o techniku a radost majitele ale jen o marketingové využití "retro" módy.