Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko varuje sousedy před vozy, které pozítří zruší

Česko bude informovat okolní země o velkém počtu zrušených aut. Ministerstvo chce předejít snaze některých majitelů prodat vyřazené auto do zahraničí, kde by jej kvůli nepozornosti úřadu mohlo být možné znovu přihlásit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72i85ř26í 31K36o73c90u23r91e77k 6825534885668

Auto, které v registru nikdy nebylo není možné přihlásit. Jakpak to dělají ve Škodovce? Auta, která vyrobí za měsíc v registru taky nejsou. Po vyrobení auta se toto stává vozidlem schváleného typu, které není zapsané v registru. To až po koupi.

0/0
30.6.2015 17:04

J26i34n94d73ř64i36c31h 68Š66k69o31p86e92k 4865941230195

to je zase zjednodušení v novinářském stylu.

Pokud nebude dokončen převod, ztratí auto technickou způsobilost. A aby ji získalo, muselo by projít celým schvalovacím procesem, což by nezvládlo, protože by se typovalo dle dnešních norem jako jakékoli jiná stavba vozidla

0/0
30.6.2015 18:18

P38e50t54r 72Č64e22r60m70á50k 9518685349320

Technickou způsobilost nijak neztratí, tu posuzuje STK a nemá s registrem nic společného. To je stejné jako jízda s trvale manipulačníma značkama (tzv. převozky), kdy auto sice není vedeno v českém registru, ale je technicky způsobilé a může se tak pohybovat po komunikacích.

0/0
1.7.2015 13:22

J93i54n47d48ř79i54c12h 72Š10k72o52p12e63k 4395371480785

ano, posuzuje ji STK. Takže zákonem o ni přijdou, pokud by někdo chtěl vrátit vozidlo do provozu, musí projít individuálním schvalovacím procesem

0/0
2.7.2015 19:30

P77e13t62r 36Č38e79r34m54á64k 9638545329940

O technickou způsobilost nelze právě přijít zákonem ;-) když bych vozidlo přistavil na STK, bez problému by ji znovu absolvovalo, ovšem protože není vedeno v registru vozidel, tak nesmí na silnici. Takže je to administrativní úkon, nikoliv technický.

0/0
2.7.2015 22:12

V11á98c74l21a32v 81P16o48l84á32k 1225462840480

Nejsem statistik. Je nás přibližně 10 milionů. Odečteme děti a mladistvé, dále hodně staré lidi, lidi v různých ústavech. Zbytek je určitě méně než 7 milionů lidí. Jste přesvědčení, že desetina aut kolem nás je v polopřevodu ? Pokud číslo 700 000

je pravdivé, tak v tom registru musí být neskutečný bordel.

+13/0
29.6.2015 20:07

M89a42r36t72i81n 92P47o87s42p95í51š68i10l 8815841356317

A to by každý dospělý musel mít auto. Fakt divné číslo.

0/0
1.7.2015 23:46

P17e70t11r 97Č41e79r80m32á88k 9638565649660

Píšete bludy, vyřazení z registru je administrativní záležitost, technická způsobilost tím nijak nepadá.

+5/0
29.6.2015 18:35

P76e87t48r 46B97á81č82a 8705166445625

Jo kez by vsechny tyhle sunty jako Felicie konecne ze silnic zmizeli.

A ty ridici co v tom sedi by mohli s nima, to je katastrofa za nema jet.

+1/−20
29.6.2015 16:38

M15i21r49o96s80l26a76v 60B21u47d53a 9672182207472

To je opravdu dost ubohý názor který bych od vás nečekal!

+3/0
29.6.2015 16:41

P38e79t20r 53B56á14č70a 8275986245285

:-)

0/−1
29.6.2015 16:43

J68a75k31u40b 84Š61p86r33i26n77g20e54r 9511812912

To chce přirození omývat vlažnou vodou. Je jasné, že narvaná Felda do mírného kopce víc jak 60 nepojede, už na to nemá. Pokud umíte řídit, není problém takový auto předjet za předpokladu, že nemáte větší šunt.

+8/0
29.6.2015 16:48

M16i12r58o36s88l11a87v 42B63u97d84a 9732982907152

S motorem 1,6 VW jede jako šlak! :-)

+5/−1
29.6.2015 16:58

J67a83k50u26b 56Š74p46r84i41n72g33e48r 9971112702

Mam 1,3 a nic moc. Zrychlení z 0 na 20 je dobrý, ale to je tak vše.

+1/0
29.6.2015 17:47

J74i86n89d63ř95i96c48h 33Š79k42o67p41e98k 4865861410205

s 1,6 55 kW jezdila nádherně. Na malou hmotnost ideální motor

+1/0
29.6.2015 22:13

P19e36t13r 34B34á27č26a 8595736385345

v cem? v sekacce na travu?

0/−1
30.6.2015 15:31

J87i90n10d27ř66i76c18h 31Š77k12o52p81e87k 4515821840565

je to vlákno o felicii, takže v ní. Není to tak těžké pochopit

0/0
30.6.2015 18:16

J86a59n 52D30l63o96u44h72ý 7754539570369

1.3 BBM jezdi obstojne ale chce to mit sestelivano par veci dohromady ( v pripade simply clever = vymena za novy dil). Vymenil jsem postupne rozdelovac, kable, alternator, civku, termostat, seridit ventily a ted to lita jako drak. Po dalnici, kdyz je to prazdne neni problem valit 170km/h.

0/0
30.6.2015 7:19

J25i34n70d18ř57i33c61h 74Š89k33o77p18e83k 4875381310845

servis prováděný formou výměny kus za kus, nikoli opravou poškozeného dílu se děje u všech automobilek a čím mladší model, tím je tento způsob řešení problémů častější

0/0
30.6.2015 8:50

J30a49n 77D39l66o17u53h74ý 7374529270339

Ono to u simply clever auta moc jinak nejde. Alternator jsem opravoval asi 3x a kdyz mi naposled kvuli tomu malem bouchla baterka v aute, volil jsem cestu noveho. To same ostatni dily az po vymene za nove to auto konecne zaclo jezdit jako nove s normalni spotrebou. Shade motory jsou citlive na spravne napeti, teplotu motoru a hladinu oleje. Cokoliv z toho nefunguje spravne, auto zere jak sesti-valec :-D a nejede jak ma (sotva tam clovek bez premlouvani dostane 110km/h)

0/0
1.7.2015 7:01

J73i18n50d91ř95i17c92h 94Š58k35o75p91e60k 4775771740645

servis modelem výměna kus za kus dělají všechny automobilky a citlivé na zacházení jsou všechny novější modely

0/0
2.7.2015 19:31

J91a41k22u24b 32Š96p23r90i28n70g59e42r 9651392982

Na kolik peněz vás to přišlo?

0/0
30.6.2015 15:01

D87a65v49i40d 81V11i90k92t78o95r18a 9374874985607

Odhaduju do čtyř tisíc kaček za všechno. Díly na feldu jsou doslova za pár korun. Můj táta má faceliftovanou feldu SportLine v plné výbavě a tohle autíčko odvádí neskutečné služby doslova za pár peněz a mě baví to auto udržovat, Jednoduché a nekomplikované auto, kde se hromada věcí dá udělat doma v garáži a které se v dnešním provozu rozhodně neztratí.

+3/0
30.6.2015 16:20

J91a52k61u43b 25Š38p93r36i59n27g31e30r 9461732372

To není moc peněz.

0/0
30.6.2015 18:48

J65a59n 46D19l52o30u95h76ý 7824709220449

Nejdrazsi byl v podstate alternator. Stal "nehoraznych" 2000kc. :-D Zbytek jsou "stovkove" polozky. Jeste ta civka magneti mareli stala nejak okolo litru. Takze cca 4500kc vsechno vcetne prace v neautorizaku.

0/0
1.7.2015 6:57

J13i85n43d97ř62i97c75h 19Š25k26o36p44e72k 4385481270205

s jakým zázrakem jezdíš ty ? Pochlub se. Má aspoň motor ;-D

0/0
29.6.2015 22:12

P45e36t62r 36B28á59č98a 8835676125835

3.5, 300HP, V6

0/0
30.6.2015 15:30

J18i80n48d97ř22i52c60h 37Š95k28o54p21e30k 4565111300865

no a kolikrát lépe využiješ na našich silnicích a  v našem provozu jeho možnosti než třeba zmíněné felicie nebo oktávie ?

+1/0
30.6.2015 18:21

J17a69n 35D19l60o49u29h44ý 7934849130119

Ze bys napsal co to je za pekac? V6 se da najit i v 20 let starym aute, ktery se prodavaj levnejc nez ta felicie :-D

+2/0
1.7.2015 7:06

P75e94t77r 88M94i69c26h14a83l 2830444411292

Den předem? Tak to si vzpomněli brzo. :-D

0/0
29.6.2015 16:20

M71i98r24o79s61l15a40v 51B38u58d57a 9512442877462

A proč by si někdo nemohl znovu přihlásit auto? Kde je problém?

Pokud je důvodem jen usnadnění práce úřadům, tak to jako důvod neberu!

Nevím, jestli jsem se vyjádřil dostatečně jasně, ale chtěl bych rozumné vysvětlení, Proč by měl někdo nechat sešrotovat například auto, které bude ve výborném stavu jen a pouze kvůli "kusu papíru s razítkem"?

+11/−1
29.6.2015 16:11

A54l23e18š 50L84i41s27o39v59s50k13ý 9529278462522

No přeci protože na to měl minimálně půl roku čas a s_r*al na to.

+1/−5
29.6.2015 21:35

J74i50n62d20ř45i69c67h 38Š62k42o73p51e27k 4525431110585

kdyby půl roku.

Polopřevody byly zrušeny k 1.1. 2015, takže když nějaký opozdilec převedl auto na silvestra, měl na dokončení převodu půl roku. Většina nepořádníků ale měla čas mnohonásobně delší

+2/0
29.6.2015 22:15

J25i13n94d42ř98i12c23h 89Š22k57o21p36e44k 4685871750875

důvodem je fakt, že auto pozbylo podmínky nutné pro provoz. Museli by v cizině projít celým homologačním procesem od nuly

0/0
29.6.2015 22:14

J95i47ř16í 73K30o18c91u79r43e97k 6665874825378

Myslíte homologaci typu? Jakože jezdí 100.000 stejných Fabií ale tak z polopřevodu se musí homologovat jako nový typ znova?

+1/0
30.6.2015 17:01

J10i34n98d56ř83i47c49h 61Š60k49o61p33e42k 4325681730655

zjednodušeně ano.

Stejně jako když postavím např. přívěs za auto či traktor pouze z homologovaných částí od stejného výrobce, nemám automaticky výsledek s homologací

0/0
30.6.2015 18:20

J85a55n 79D46l69o79u50h32ý 7324619430419

Ale prd, prihlasoval jste nekdy auto z ciziny?! Potrebujete akorat puvodni technicak!!! A ten stale mate!

0/0
1.7.2015 7:13

J23i39n61d22ř33i21c79h 59Š31k47o24p36e55k 4845811410965

že máš původní techničák neznamená, že lze auto automaticky přihlásit

0/0
2.7.2015 19:32

J48a27n 24D57l52o86u51h23ý 7574599110769

Ja myslim, ze nas skvely urad neudela s vyrazenym autem vubec nic. Jelikoz se na urad nedostavim, nemam ve velkem technicaku to giganticke razitko "vyrazeno" a tim padem staci prejet hranice a auto prihlasit do tamniho registru. Oni puvodni technicak zahodi, vystavi novy platny v te zemi mno a s timto technicakem vyrazim zpet na ceske urady auto prihlasit. Kdybych se fakt nudil a nemel co delat, jen pro tu zabavu, bych to zkusil... Co na to nas babisland :-D

+2/0
1.7.2015 7:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.