Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko varuje sousedy před vozy, které pozítří zruší

Česko bude informovat okolní země o velkém počtu zrušených aut. Ministerstvo chce předejít snaze některých majitelů prodat vyřazené auto do zahraničí, kde by jej kvůli nepozornosti úřadu mohlo být možné znovu přihlásit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97i98ř68í 67K56o17c29u65r26e56k 6935734195218

Auto, které v registru nikdy nebylo není možné přihlásit. Jakpak to dělají ve Škodovce? Auta, která vyrobí za měsíc v registru taky nejsou. Po vyrobení auta se toto stává vozidlem schváleného typu, které není zapsané v registru. To až po koupi.

0/0
30.6.2015 17:04

J46i92n21d25ř52i35c23h 68Š59k93o74p83e14k 4855821260615

to je zase zjednodušení v novinářském stylu.

Pokud nebude dokončen převod, ztratí auto technickou způsobilost. A aby ji získalo, muselo by projít celým schvalovacím procesem, což by nezvládlo, protože by se typovalo dle dnešních norem jako jakékoli jiná stavba vozidla

0/0
30.6.2015 18:18

P57e50t93r 84Č54e26r92m28á12k 9588965839510

Technickou způsobilost nijak neztratí, tu posuzuje STK a nemá s registrem nic společného. To je stejné jako jízda s trvale manipulačníma značkama (tzv. převozky), kdy auto sice není vedeno v českém registru, ale je technicky způsobilé a může se tak pohybovat po komunikacích.

0/0
1.7.2015 13:22

J70i84n17d64ř38i84c71h 15Š19k82o49p38e49k 4735911720135

ano, posuzuje ji STK. Takže zákonem o ni přijdou, pokud by někdo chtěl vrátit vozidlo do provozu, musí projít individuálním schvalovacím procesem

0/0
2.7.2015 19:30

P43e82t10r 93Č46e32r24m36á90k 9758285959500

O technickou způsobilost nelze právě přijít zákonem ;-) když bych vozidlo přistavil na STK, bez problému by ji znovu absolvovalo, ovšem protože není vedeno v registru vozidel, tak nesmí na silnici. Takže je to administrativní úkon, nikoliv technický.

0/0
2.7.2015 22:12

V75á25c83l18a33v 89P75o48l56á97k 1545552480670

Nejsem statistik. Je nás přibližně 10 milionů. Odečteme děti a mladistvé, dále hodně staré lidi, lidi v různých ústavech. Zbytek je určitě méně než 7 milionů lidí. Jste přesvědčení, že desetina aut kolem nás je v polopřevodu ? Pokud číslo 700 000

je pravdivé, tak v tom registru musí být neskutečný bordel.

+13/0
29.6.2015 20:07

M53a55r15t52i10n 55P98o24s24p83í56š33i61l 8915381476187

A to by každý dospělý musel mít auto. Fakt divné číslo.

0/0
1.7.2015 23:46

P53e19t67r 16Č34e54r41m49á11k 9958635859840

Píšete bludy, vyřazení z registru je administrativní záležitost, technická způsobilost tím nijak nepadá.

+5/0
29.6.2015 18:35

P55e48t97r 64B70á79č85a 8335276495515

Jo kez by vsechny tyhle sunty jako Felicie konecne ze silnic zmizeli.

A ty ridici co v tom sedi by mohli s nima, to je katastrofa za nema jet.

+1/−20
29.6.2015 16:38

M60i10r10o60s10l38a82v 20B19u88d10a 9462792607292

To je opravdu dost ubohý názor který bych od vás nečekal!

+3/0
29.6.2015 16:41

P11e73t12r 97B58á44č38a 8395386185355

:-)

0/−1
29.6.2015 16:43

J95a31k57u60b 84Š36p68r26i54n33g53e79r 9491722232

To chce přirození omývat vlažnou vodou. Je jasné, že narvaná Felda do mírného kopce víc jak 60 nepojede, už na to nemá. Pokud umíte řídit, není problém takový auto předjet za předpokladu, že nemáte větší šunt.

+8/0
29.6.2015 16:48

M53i76r94o54s11l27a13v 50B77u21d31a 9282902167322

S motorem 1,6 VW jede jako šlak! :-)

+5/−1
29.6.2015 16:58

J70a71k52u73b 41Š61p61r57i14n73g76e62r 9161942562

Mam 1,3 a nic moc. Zrychlení z 0 na 20 je dobrý, ale to je tak vše.

+1/0
29.6.2015 17:47

J92i61n35d45ř90i60c43h 82Š16k17o92p79e79k 4485621170775

s 1,6 55 kW jezdila nádherně. Na malou hmotnost ideální motor

+1/0
29.6.2015 22:13

P20e31t62r 81B36á75č41a 8615916295895

v cem? v sekacce na travu?

0/−1
30.6.2015 15:31

J79i34n64d96ř55i31c28h 68Š92k54o25p71e36k 4875461660485

je to vlákno o felicii, takže v ní. Není to tak těžké pochopit

0/0
30.6.2015 18:16

J80a81n 18D50l66o97u52h83ý 7424749660859

1.3 BBM jezdi obstojne ale chce to mit sestelivano par veci dohromady ( v pripade simply clever = vymena za novy dil). Vymenil jsem postupne rozdelovac, kable, alternator, civku, termostat, seridit ventily a ted to lita jako drak. Po dalnici, kdyz je to prazdne neni problem valit 170km/h.

0/0
30.6.2015 7:19

J93i83n97d40ř52i13c80h 51Š95k34o57p30e93k 4245321930585

servis prováděný formou výměny kus za kus, nikoli opravou poškozeného dílu se děje u všech automobilek a čím mladší model, tím je tento způsob řešení problémů častější

0/0
30.6.2015 8:50

J35a92n 89D18l91o79u20h21ý 7494239350229

Ono to u simply clever auta moc jinak nejde. Alternator jsem opravoval asi 3x a kdyz mi naposled kvuli tomu malem bouchla baterka v aute, volil jsem cestu noveho. To same ostatni dily az po vymene za nove to auto konecne zaclo jezdit jako nove s normalni spotrebou. Shade motory jsou citlive na spravne napeti, teplotu motoru a hladinu oleje. Cokoliv z toho nefunguje spravne, auto zere jak sesti-valec :-D a nejede jak ma (sotva tam clovek bez premlouvani dostane 110km/h)

0/0
1.7.2015 7:01

J22i23n56d60ř82i98c70h 26Š41k82o84p64e24k 4525551330865

servis modelem výměna kus za kus dělají všechny automobilky a citlivé na zacházení jsou všechny novější modely

0/0
2.7.2015 19:31

J56a51k74u57b 34Š16p80r75i76n11g13e87r 9281132882

Na kolik peněz vás to přišlo?

0/0
30.6.2015 15:01

D54a39v82i20d 11V68i20k25t61o77r27a 9514184355937

Odhaduju do čtyř tisíc kaček za všechno. Díly na feldu jsou doslova za pár korun. Můj táta má faceliftovanou feldu SportLine v plné výbavě a tohle autíčko odvádí neskutečné služby doslova za pár peněz a mě baví to auto udržovat, Jednoduché a nekomplikované auto, kde se hromada věcí dá udělat doma v garáži a které se v dnešním provozu rozhodně neztratí.

+3/0
30.6.2015 16:20

J49a34k85u34b 91Š70p59r64i86n16g75e84r 9161962662

To není moc peněz.

0/0
30.6.2015 18:48

J38a23n 79D95l19o83u68h44ý 7314279450369

Nejdrazsi byl v podstate alternator. Stal "nehoraznych" 2000kc. :-D Zbytek jsou "stovkove" polozky. Jeste ta civka magneti mareli stala nejak okolo litru. Takze cca 4500kc vsechno vcetne prace v neautorizaku.

0/0
1.7.2015 6:57

J23i79n17d64ř71i49c81h 61Š78k11o93p21e27k 4935741950145

s jakým zázrakem jezdíš ty ? Pochlub se. Má aspoň motor ;-D

0/0
29.6.2015 22:12

P35e83t14r 27B94á49č14a 8715226255205

3.5, 300HP, V6

0/0
30.6.2015 15:30

J80i88n64d16ř55i44c46h 83Š78k51o13p44e33k 4455861360285

no a kolikrát lépe využiješ na našich silnicích a  v našem provozu jeho možnosti než třeba zmíněné felicie nebo oktávie ?

+1/0
30.6.2015 18:21

J68a77n 24D18l72o40u95h43ý 7414189270399

Ze bys napsal co to je za pekac? V6 se da najit i v 20 let starym aute, ktery se prodavaj levnejc nez ta felicie :-D

+2/0
1.7.2015 7:06

P13e91t59r 34M71i79c89h46a86l 2640824571892

Den předem? Tak to si vzpomněli brzo. :-D

0/0
29.6.2015 16:20

M26i61r31o48s80l81a17v 22B84u13d44a 9112112187572

A proč by si někdo nemohl znovu přihlásit auto? Kde je problém?

Pokud je důvodem jen usnadnění práce úřadům, tak to jako důvod neberu!

Nevím, jestli jsem se vyjádřil dostatečně jasně, ale chtěl bych rozumné vysvětlení, Proč by měl někdo nechat sešrotovat například auto, které bude ve výborném stavu jen a pouze kvůli "kusu papíru s razítkem"?

+11/−1
29.6.2015 16:11

A67l72e24š 35L29i54s75o58v53s20k60ý 9649968882412

No přeci protože na to měl minimálně půl roku čas a s_r*al na to.

+1/−5
29.6.2015 21:35

J14i93n66d28ř55i78c73h 93Š59k36o20p26e27k 4885251330705

kdyby půl roku.

Polopřevody byly zrušeny k 1.1. 2015, takže když nějaký opozdilec převedl auto na silvestra, měl na dokončení převodu půl roku. Většina nepořádníků ale měla čas mnohonásobně delší

+2/0
29.6.2015 22:15

J71i42n77d23ř49i57c38h 45Š50k12o77p37e29k 4265201330535

důvodem je fakt, že auto pozbylo podmínky nutné pro provoz. Museli by v cizině projít celým homologačním procesem od nuly

0/0
29.6.2015 22:14

J98i49ř43í 81K61o77c93u77r63e97k 6195374575698

Myslíte homologaci typu? Jakože jezdí 100.000 stejných Fabií ale tak z polopřevodu se musí homologovat jako nový typ znova?

+1/0
30.6.2015 17:01

J37i86n88d91ř63i20c27h 63Š46k38o81p15e76k 4945651390205

zjednodušeně ano.

Stejně jako když postavím např. přívěs za auto či traktor pouze z homologovaných částí od stejného výrobce, nemám automaticky výsledek s homologací

0/0
30.6.2015 18:20

J98a92n 73D89l74o88u87h20ý 7634839450849

Ale prd, prihlasoval jste nekdy auto z ciziny?! Potrebujete akorat puvodni technicak!!! A ten stale mate!

0/0
1.7.2015 7:13

J58i29n18d92ř42i50c50h 39Š33k55o22p36e44k 4135151100565

že máš původní techničák neznamená, že lze auto automaticky přihlásit

0/0
2.7.2015 19:32

J11a98n 22D33l87o19u43h82ý 7784629960119

Ja myslim, ze nas skvely urad neudela s vyrazenym autem vubec nic. Jelikoz se na urad nedostavim, nemam ve velkem technicaku to giganticke razitko "vyrazeno" a tim padem staci prejet hranice a auto prihlasit do tamniho registru. Oni puvodni technicak zahodi, vystavi novy platny v te zemi mno a s timto technicakem vyrazim zpet na ceske urady auto prihlasit. Kdybych se fakt nudil a nemel co delat, jen pro tu zabavu, bych to zkusil... Co na to nas babisland :-D

+2/0
1.7.2015 7:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.