- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auto, které v registru nikdy nebylo není možné přihlásit. Jakpak to dělají ve Škodovce? Auta, která vyrobí za měsíc v registru taky nejsou. Po vyrobení auta se toto stává vozidlem schváleného typu, které není zapsané v registru. To až po koupi.
to je zase zjednodušení v novinářském stylu.
Pokud nebude dokončen převod, ztratí auto technickou způsobilost. A aby ji získalo, muselo by projít celým schvalovacím procesem, což by nezvládlo, protože by se typovalo dle dnešních norem jako jakékoli jiná stavba vozidla
Nejsem statistik. Je nás přibližně 10 milionů. Odečteme děti a mladistvé, dále hodně staré lidi, lidi v různých ústavech. Zbytek je určitě méně než 7 milionů lidí. Jste přesvědčení, že desetina aut kolem nás je v polopřevodu ? Pokud číslo 700 000
je pravdivé, tak v tom registru musí být neskutečný bordel.
A to by každý dospělý musel mít auto. Fakt divné číslo.
Píšete bludy, vyřazení z registru je administrativní záležitost, technická způsobilost tím nijak nepadá.
Jo kez by vsechny tyhle sunty jako Felicie konecne ze silnic zmizeli.
A ty ridici co v tom sedi by mohli s nima, to je katastrofa za nema jet.
To je opravdu dost ubohý názor který bych od vás nečekal!
Den předem? Tak to si vzpomněli brzo. :-D
A proč by si někdo nemohl znovu přihlásit auto? Kde je problém?
Pokud je důvodem jen usnadnění práce úřadům, tak to jako důvod neberu!
Nevím, jestli jsem se vyjádřil dostatečně jasně, ale chtěl bych rozumné vysvětlení, Proč by měl někdo nechat sešrotovat například auto, které bude ve výborném stavu jen a pouze kvůli "kusu papíru s razítkem"?
No přeci protože na to měl minimálně půl roku čas a s_r*al na to.