Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tři motorky v jednom: okufrovaný závoďák i polňačkový přeborník

Má vysoký podvozek, ale silniční gumy; kufry a padací rámy s mlhovkami, ale motor V4 VTEC. A vzadu letmé uložení, vpředu brzdiče ze superbiku, ale široká řídítka a rozměrné cestovní plexi. Tahle novodobá chytrá horákyně se jmenuje Honda VFR 800 Crossrunner.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49i36ř61í 84J59a10n85o96t75a 2209885163

proč jsou ty nový motorky tak drahý :-/

0/0
7.7.2015 6:00
Foto

M74a27r72t19i40n 68V10y59s40t56r49č56i22l 1499397248

...a proto mam starsiho Transalpa 98, 21" predni kolo, to je lepsi na sotolinku, nez u tohohle modelu. Gumy Mitas E07 :) myslim si ale že svezení na okresce, město bude určo super....

0/0
3.7.2015 10:10

J71i76ř54í 47S19m22a84z96a13l 2637632874732

Proč při pohledu z boku vidím BMW GS??

0/0
2.7.2015 22:11

J93a41k39u67b 74K89u90b83a 5128684404575

Spotreba jako u auta, cena taky jak u auta a pritom je to o tolik mensi?

0/0
2.7.2015 21:00

S14t46a91n85i14s72l19a69v 71P35a98v64l50u 5968625418746

Ale no tak....

0/0
2.7.2015 21:08

P15a75v15e22l 84B45r24a20v87e46n58e47c 7394687170247

mám ji, je skvělá. Samozřejmě nění dokonalá, ale skvělá je :-/

+2/0
2.7.2015 14:57

Z89d14e74n91ě21k 98F89i53b27i12c68h 4427739274770

Dle mého dělá Honda poslední dobou hodně ošklivý stroje :-/ navíc ty plastový přístrojovky nepůsobí zrovna kvalitně....a ta hmotnost ? na tom pohotovostně seděl slon ???? 8-o

+3/0
2.7.2015 9:36

J37a58n 19M95a91t35o45u29š10e76k 6746267360604

lepší ségra ku.va, než brácha na japonce

0/−1
2.7.2015 9:26

O32l41d65ř90i50c60h 91S86t48a63r16ý 2859618935817

Lepší raketa než triumph recenzovaný minule....

0/−1
2.7.2015 8:53

R76o81b46e70r67t 31G88o30r71c 6242883533

Skvělá motorka, leč ta spotřeba :-/ jestli ona to nebude daň za V-Tec, se svým starým litrovým osmiventilem i když ho naložím tak s výkonem nadělám fůru parády a jsem pořád na 6,5l na 100 :-)

0/0
2.7.2015 7:41

S84t74a25n45i81s63l91a94v 70P12a50v32l65u 5848505198546

Paradoxně by ten V-tec měl spotřebu snižovat.

0/0
2.7.2015 13:33

L89a16c72o 50D46e33k94a37n54y 1671394420200

Mam Hondu CRV SUV-cko, Hondu Type R - sportacka, I Hondu motorku CBF 1000. Vsechny maji 4 tak a 4 valec VTEC a nedam na neho dopustit :)

Kdyz rve v 9 000 otackach, hmmmm. ;-D;-D;-D

0/0
2.7.2015 7:40

S92t76a60n16i17s22l33a28v 33P32a68v98l21u 5738405238146

CBF 1000 NEMÁ V-tec.Je smutné,že motorkář neví co má.

+3/0
2.7.2015 13:34

S82t79a78n75i81s18l25a13v 47P50a29v17l37u 5948625618596

Kdy už konečně honda pochopí,že V-TEC je slepá ulička a nemá žádnou smysluplnou funkci,jen znepříjemňuje jezdci život.

+1/0
2.7.2015 6:22

M19i73c71h58a77l 37K85o36r65t83a14n 1517357593635

Na motorce jsem s ním najel jen pár kilometrů, to nemůžu hodnotit, ale v autě mi život rozhodně zpříjemnuje :-)

+1/0
2.7.2015 7:51

P24e49t84r 58D63o44u20p67a44l 5131688705139

Paradox je, že VTEC v novém Civic Type R dělá přesný opak... místo boostu ve vysokých otáčkách eliminuje v nízkých turbo lag... ach jo.

0/0
2.7.2015 9:14

S20t95a36n15i46s60l64a66v 51P54a14v51l92u 5498265348216

To,co cpou do motorek nemá s autem vůbec nic společného.V autě mění časování,u motorky jen odpojí dva sací ventily ve válci a v určitých otáčkách je zase připojí.

+1/0
2.7.2015 13:31

M61a22r90e65k 92Š86i20m13o97n 2244977158368

Nejsem motorkář, ale ta spotřeba je stejná jako u auta, které váží 4x tolik, to je normální?

+2/0
2.7.2015 0:47

V55l18a66d81i25s68l56a97v 14N73o93h96e71j93l 7798167698941

to je normalni, uz Jawa 350 panelka zrala 3.5 a novejsi 638 ci 640 nemela problem s 5-6, takze tady pri normalni jizde 5 je uplne v pohode. divocina za 10 znamena tocit 10tis otacek o kterych si auto muze nechat zdat, tak proto vyssi spotreba, pri tom ma motorka nesrovnatelne (radove) lepsi akceleraci. me ZX10R zere cestovne 5.5 a okruh 11, prumer 6.5-7

+3/−1
2.7.2015 3:10

R93i43c33h50a55r79d 47L26e19s26k12l48ý 6468665607257

Jo, jenže Jawa je dvoutakt ;-)

+1/0
2.7.2015 7:48

S98t94a84n21i33s56l76a22v 56P48a95v67l31u 5918395968386

A co jako?Když vezmete 350 čtyřtakt tak stejně za 1,5l jezdit nebude.

0/0
2.7.2015 13:36

V28l13a70d12i15s62l85a43v 97N59o40h95e65j37l 7378467558941

jasne ze je, jednu mam taky. ale nevim jak to souvisi.

0/0
2.7.2015 14:49

V84l30a58d71i46m66í21r 93L17o83u79d94a 8267867146202

Potvrzuji - nesouvisí (Jawa 350/640)

0/0
2.7.2015 15:10

Z27d62e88n23ě92k 42M98o76r34á96v46e25k 5907208678313

Pokud chcete jezdit za míň, tak by mohla vyhovět Honda NC750, ale je to jiné svezení.

0/0
2.7.2015 12:10

P74e95t54r 75T78a56f65t 9143897204549

Vemte si, ze z 800 ccm dostavate pres 100 koni. Taky na motorce je krasna jizda prave s vyuzivanim zrychleni a zpomaleni, coz se na spotrebe projevi.

Na druhou stranu muj maly V-Strom papa o dost min (3,5 az 5,5 litru dle stylu jizdy), ale taky ma mensi objem i vykon (650 ccm, 49 kW).

0/0
3.7.2015 10:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.