- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Slovenská policie je známá svou benevolencí k Slovákům a nesmlovavostí k cizincüm...
Tuhle jsme jeli pres Martin a nejake hovado z Blavy s Q7 to prazilo mestem snad 120km/h.
Moje zkušenost z ČR- dovolené rychlosti se systematicky překračují. Jezdím přesně 90 na státnici, prakticky všichni, i kamiony, mně předjíždějí. Několikrát i v zatáčkách, dvakrát jsem už musel přibrzdit, aby myška dopadla dobře.
V Bavorsku jsem si však všiml Čechů, že jezdí předpisově. Zřejmě působí viditelná přítomnost bavorské dopravní policie.
Na německých dálnicích však přibývá řidičů, kteří předjíždí dobrodružným stylem, i vpravo- což je zakázáno. Přibývá totiž imigrantů a ti si kupují silné vozy. Přezkoušení z pravidel a dotaz na trestný rejstřík se u nich zřejmě nedá realizovat.
Pokud jedeš 90 na tachometru, tak to odpovídá skutečné rychlosti 80 - 84 km/h. Všechny tachometry přeměřují.
Tohle je nazorna ilustrace, ze pouha vyse pokut nic neresi. Evidentne je ucelem zvyseni vyberu nez nejake iluzorni zvyseni bezpecnosti. Stejne jako u nas
Povolená rychlost je jen nějaké číslo, které vymyslel kdosi od stolu, kdo dané místo ani neviděl.
Přiměřená nebo nepřiměřená rychlost, to je něco jiného. Ale to se blbě měří posuzuje a pokutuje.
Hlavně pokud jedete povolenou rychlostí, tak to rozhodně neznamená že jedete rychlostí přiměřenou a tudíž bezpečně, jak zde často někteří prezentují....
To je nejvyšší povolená rychlost platná obecně. Do zákona nelze dát omezení rychlosti platné pro každé místo zvlášť. Taková věc se řeší místní úpravou (značkou). Posoudit, zda ta obecně povolená rychlost je přiměřená musí řidič. A pokud to posoudí špatně, může to skončit nehodou.
Jeste aby se toho chytl nejake myslitel u nasm
Kdyby se radši zaměřili na stávající úroveň výuky autoškol, jak u nich tak i u nás, protože dneska dostane řidičák kdejaký tele co se naučí kroutit volantem, pak se jim to trochu víc rozjede a hned je z toho rána.
No jo, provoz houstne, aut přibývá, silnic ne. A fyzika platí pořád, takže platí čím vyšší rychlost, tím vyšší energie nárazu a tím pádem horší následky nehody. Asi se to Slováci snaží eliminovat. Vedlejším produktem budou vyšší příjmy státního rozpočtu.
Bohužel samotnou příčinou nehody je rychlost jen vyjímečně.