Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault chystá nové velké auto. Lagunu nahradí talismanem

Renault představil dlouho očekávaného nástupce modelu Laguna. Novinka Talisman zároveň nahradí nepříliš úspěšný větší model Latitude a přináší změnu designového jazyka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I19g78n61á71c 69M92r81k47v68i57č94k31a 2188742169655

Ach jo... zase další přeštítkovanej korejec...

0/0
9.7.2015 11:28

P33e72t60r 50M13i67c96h86a10l 2710854951202

Nevypadá to špatně, byť (nebo možná právě proto), jak mnozí poznamenali, se asi v Renaultu inspirovali v tom německu asi i designéři. Pokud to bude za rozumný peníz a ve slušné kvalitě (a tu kvalitu článek celkem předpovídá), mohlo by se to celkem i prodávat. Uvidíme. Každopádně držím palce, protože každá slušná konkurence je pozitivní - tlačí ny vývoj, kvalitu i cenu. Za mě R^

+3/0
8.7.2015 13:18

A19r77n48o86š12t 14P88á13t52e93k 4517176405677

No mezi nama, alespoň jmeno, co se da zapamatovat a vyslovit... Takovej Kadjar nebo Qashqai, to je jak nadavka a jeste si to nikdo nepamatuje...

+2/0
8.7.2015 11:35

J85a47n 90S30v84o83b95o45d65a 3337214969153

To, že si to nezapamatujete Vy, ještě neznamená, že nikdo. Mně obě ta jména přijdou naprosto v pohodě a jelikož jsou jména vozů dělána pro světový trh, tak asi ani nikoho moc nezajímá, že Vám to zní v češtině nelibě.

+3/0
8.7.2015 13:12

A21n63d83r68e31j 95O51l58e47k26s81a 3305711117761

Jména naprosto v pohodě ;-D Ale jo, máte pravdu, že český trh nehraje pro tyhle automobilky žádnou roli. Z historie ale víme, že když je potenciál trhu v dané zemi zajímavý, jména se rychle upravují, aby zněla důstojně. Vzpomínám si například na Hondu Fitt, která tuším ve Švédsku, byla s tím vulgárním názvem neprodejná.

0/0
8.7.2015 14:29

M30a29r65t97i95n 37H38o11c62e79k 5649215354237

hezký auto, ale kolik bude stát, tak to bude asi rozhodující. pokud to dají o padesát levněji než passat, tak mají asi smůlu :-/

+1/−2
8.7.2015 11:33

L42i82b63o89r 17D82a90n87ě19k 4817851443

Vyloženě to na mě volá: "Jsem Passat, ale protože jsem od francouzů, mám víc kudrlinek"  

ale jinak posuzovat nebudu, nejel jsem, ani neviděl naživo.

+1/−1
8.7.2015 11:01

L26á37ď98a 74V47r63a22n93ý 7688448138557

Rozměry Passatu (verze VII i VIII) jsou na délku 4767 (4866 je s vysunutým tažným zařízením => obchodní trik). A to jak pro Sedan tak pro Variant.

Laguna III má v sedanu 4695 a v Grantouru 4803.

0/0
8.7.2015 10:42
Foto

K97a19m83i35l 82Ř16e50h40á40k 4339334835979

Moc pěkná 3,14 přes celou masku. Poznávací znamení?

+4/−3
8.7.2015 9:45

J66i81ř93í 92K38o41c55u26r20e91k 6225724625158

Kdyby to platilo, tak tihle museli mít jízdní kola značky Renault.

https://www.youtube.com/watch?v=ofXHKEe1yYk

0/0
8.7.2015 10:10

K26a57r23e29l 73B48a59r44t18a73k 9176621365746

Díky rozvoru 2,62 metru bude uvnitř nového renaultu dost prostoru....

Kdyby si to p. Novák po sobě alespoň přečetl. Rv

+3/0
8.7.2015 9:41

J44a13r85o14s75l89a48v 95K39o98š74e15k 4719985810984

Moc pekny svetelny podpis.

+1/0
8.7.2015 9:22

K90a22r19e53l 44N24o81v19o14t20n59y 6169461859295

Musim se smat, jak tady spousta lidi kritizuje Renault a chvali nemecka auta (vc. Skodovky). Pritom v Nemecku ma Renault povest levneho, ale spolehliveho auta se super vybavou.

+8/−1
8.7.2015 9:00

S31t77a29n50i74s88l36a67v 85M24o77k60r82ý 8297972436872

Lol:)) prej povest spolehliveho auta. Tu ma jen ve Francii z pochopitelnych duvodu:)))

+2/−6
8.7.2015 9:15

K45a35r74e26l 49N26o30v10o88t13n93y 6709791889895

Omyl, opravdu je to tak. Ziju v Nemecku, behem 10ti let jsem vystridal 3 Laguny (nikdy jsem nemel s Lagu ani ten nejmensi problem), tak vim, o cem pisu. Tu stejnou povest, co maji v Cechach Renaulty, maji tady v Nemecku Opely.

+1/−1
8.7.2015 11:17

S91t23a54n83i92s78l40a33v 11M85o50k67r30ý 8467312366832

V Nemecku tedy neziji, ale jsem tam velmi casto v okoli Frankfurtu a rozhone mi neprijde ze mi by renaulty mel dobrou povest, ma ji stejnou jak opel to ano. Jinak lagunu sem mel, a nikdy vic;-D

+2/−1
8.7.2015 17:06

M21i25r27e11k 59G54a14j37e12r 5301746989320

Většina lidí ale chce mít auto déle než 5 let. Proto chtějí jinou spolehlivost než stačí vám.

+2/−3
8.7.2015 17:55

A73n25d43r87e70j 89O16l52e59k93s65a 3945501247631

No to snad ne? Většina MUSÍ, ale že by chtěla?;-)

+1/0
8.7.2015 18:19

I74g62n78á52c 81M66r86k68v72i71č90k62a 2108782659765

lžete... Renaulti od dvojkové laguny tak do roku 2010 to byly naprostý šroty. Prakticky každej měnil ty startovací karty a další problémy s čidly a elektrikou obecně. Už nemluvím o tom, že prakticky každej 1.9 a hlavne 2.2 dCi šly totálně do kopru...

0/0
9.7.2015 11:34

M20i58r11o63s76l52a85v 57J59u46r76č67e65k33a 8458645145889

kritizují a plivou, ale přitom by většina z nich byla ráda, kdyby něco takového měla doma...;-)

+3/−4
8.7.2015 9:29

Z73d36e66n94ě56k 50D16u38f74e24k 2984974538

Lehce designově okopírovaný design VW Passat s nadupanou výbavou, která je u konkurence z Německa za příplatek, ale zas je konkurence spolehlivější.

+2/−4
8.7.2015 8:45

M52a80r38e87k 83S90v22o10b97o20d92a 7936314306196

S tou spolehlivostí Passatu jste to myslel vážně?

+7/−1
8.7.2015 9:10

J10a17n 47M54i97s94t88r 1915493521630

Proč neumí Francouzi udělat ucelený a pohledný design? Interiér mi připomíná 10 let staré volvo..

+3/−8
8.7.2015 8:38

I54g22n70á23c 20M42r60k47v33i25č83k94a 2568792229765

protože to není Renault, ale Samsung...

0/0
9.7.2015 11:35

M73a38r56t12i61n 29Ř84í29h74a 7165608534542

AŤ to vypadá jak chce, ať se to jmenuje jak chce, stále je to Renault :-)

+5/−2
8.7.2015 8:22

J56a90n 45K48a41r37e67l 86N36o95v81a61k 5696824848846

jj renault = vybava, ktera je ve skodovce za priplatek :D

+11/0
8.7.2015 8:23

S32t52a97n28i82s22l28a20v 95M60o91k92r84ý 8937452366102

Na druhou stranu u skodovky usetrite za vlak;)

+8/−3
8.7.2015 8:28

J93a78n 67Š92l58é17g48l 8832180858123

Což je dobře... laguna první generace byla neuvěřitelný držák. I teď ty auta jezdí :-).

+3/0
8.7.2015 8:42

P59e30t10r 58M12a43r88e83č17e54k 1363731789278

Do teď jezdí i jiná auta . :-)

0/0
8.7.2015 9:10

S37t44a75n74i93s50l11a45v 34M69o87k15r26ý 8397932896792

Bohuzel to u ty prvni generace skoncilo;)

0/−1
8.7.2015 9:14

L97á13ď41a 18V45r40a91n43ý 7828598558527

Není pravda III je na tom ještě lépe.

+1/0
8.7.2015 10:13

M91a48r51c93e23l 40K79o13c17h 3433916608589

Pro design si evidentně došli do Německa, takže zvenku vypadá dobře, ovšem vevnitř a hlavně pod kapotou je pořád jen ušmudlaný Francouz, který se pořád sere... tam kde všichni výrobci použíjí šroub 17 šestihran dá stupidní francouz 16-ku imbus a tak bych mohl pokračovat... ovšem pokud se to někomu líbí..

+9/−2
8.7.2015 8:19

Z83d74e88n24ě38k 71D53u22b64e56c74k74ý 3857294980458

kazda automobilka ma neco. Ja mel kdysi davno Sierru a ta byla samy Torx,ovsem vrchol byl imbus 7 naprednich brzdach,ten se "vyborne" shanel

0/0
8.7.2015 11:14

O81n60d67ř50e88j 81F76e48n62c32l 9252636203760

Musim uznat, ze velmi povedeny vuz. Tedy s vyjimkou interieru. Ten stredovy panel je strasny...le horrible...

0/0
8.7.2015 8:13

P89e69t49r 57S85v55o26b53o68d31a 9833973787834

Zrovna včera jsem viděl po dlouhé době na ulici stát Avantime. Jasně, to auto byl velký propadák, ale aspoň každý hned věděl, že to je renault

+8/0
8.7.2015 7:47

J94a28n 48D53l60o13u71h60ý 7414919170949

Passat s vaginou ? :-D

+15/−3
8.7.2015 7:06

M91a22r74t74i49n 37M58i53k79o84l15á46š70e22k 7880650163

Je vidět, že frantíci rezignovali na svůj vlastní design a pro inspiraci si poslední dobou chodí do Německa

+5/−3
8.7.2015 6:18

J98a28n 15M83i96s64t67r 1145763191590

Ale nejde jim to nějak poskládat a vzniká z toho takovejhle paskvil ve stylu jejich Thálie.. Prostě hnus velebnosti..:)

0/−4
8.7.2015 8:40

P72e28t18r 17U64h78e60r 1346416923565

8-o8-o8-o

+1/0
8.7.2015 22:10

D43e69n30i39s 25W43i42t17z88k89u 3813941349917

audi vymyslelo 4*4 a dalo si to do znaku,renault nevymyslel nic a taky si to dal do znaku, ale jednou ten znak bude mít největší na světě ;-)

+7/−6
8.7.2015 6:02

P87e88t18r 24Z19a17c44h60a 6494933

Jako vtip dobrý;-D, ale kdo zná jen trochu historii automobilizmu tak na frantíky zas tak neplive. Ve své době byli na čele pokroku.

Jinak současný znak AUDI je původně znak AUTO-UNION (jako symbol spojení automobilek Audi, DKW, Horch a Wanderer)

+12/0
8.7.2015 6:34

J16a65n 96K38o16v43á38č 7402739155717

V čele pokroku byli v 60.létech,ale od té doby to s nimi jde s kopce. Snad s tím ale něco udělají Číňané kterým už třeba z valné části patří Peugeot. Ti nemají problém svým "výzkumem" dohnat konkurenci ;)

+3/−2
8.7.2015 7:28

L70á23ď76a 34V51r70a43n11ý 7698818458227

Až do nástupu Laguny II byli velmi inovativní. Právě na ní se spálili, když ji nacpali elektronikou o které si mohla konkurence nechat zdát. Bohužel pro Renault velmi poruchovou elektroniku.

+1/0
8.7.2015 10:17

J82a71n 89S70v25o27b82o49d98a 3197804449183

Dodejme, že elektronikou Bosch německé výroby

0/0
8.7.2015 13:17

D76e45n78i82s 56W53i63t60z85k26u 3283941469847

to byl jenom vtip;-)

0/0
8.7.2015 7:46

J64o73h26a47n 34Z33i30n83g55e43l 2531665256561

Renault má znak na volantu proto, aby měl majitel pořád na očích, co je zač, že si to koupil.

+2/−7
8.7.2015 7:42

T32o31m71á14š 95M88a42l92ý 5973326863

No, tak jste se nám projevil.

+2/0
8.7.2015 8:06

J35i90ř58í 32H85e72r52r30m79a97n84n 7340918425206

Von má ten znak na čele...;-)

+1/0
8.7.2015 8:21

J83o55h61a32n 49Z12i86n48g13e63l 2931565906501

Copak, Twingo?

0/0
8.7.2015 21:13

T94o31m80á28š 24M46a97l39ý 5343336573

Milej zlatej,  velikost auta, které mi hodláte přidělil, je přímo úměrná  Vaší inteligenci.

+1/0
9.7.2015 8:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.