Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Favorit Fanouš definitivně skončil výmazem z registru

S prvním červencem vypadlo z registru vozidel na sedm set tisíc aut, která zůstala v takzvaném polopřevodu a nesmí na silnici. Většina vozů byla pravděpodobně už natolik v dezolátním stavu, že dokončení registrace se majitelům nevyplatilo, ze silnic však zmizí i další zajímavé vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P94a29v98e84l 62R62e26z49n34i89c11e29k 3775494384852

ze by aspon pridali fotku motoru, kdyz to uvadi jako takovou vzacnost? btw, pro fajnsmekry, ten co tu na fotce je ma zrcatka z feldy :D

0/0
16.7.2015 16:30

P61a83v87e56l 43O45d52r66a50z40i94l 6414769797120

No, když mi vyhoří pojistková skříň a po výměně vyhoří zas, asi je problém jinde, žejo.

+3/0
13.7.2015 22:12

J35i13n17d31ř23i52c78h 39Š65k37o42p90e96k 4135721930645

přesně tak.

On celý ten článek je takový dost divný

0/0
15.7.2015 19:39
Foto

P25e62t87r 32P68r76o27c48h96á53z36k59a 3182286212474

Měl jsem stejný kousek, najel cca 180 000 a pak skončil prodaný známému který s nim stále jezdí.Podobných se dá potkat na ulici spousta.Nechápu, co vlastně článek řeší.Je li značka v depositu, tak vozidlo neskončilo, je dále v evidenci a skončí až za rok.

0/0
13.7.2015 13:05

Z32d88e22n21ě94k 94P64o79l24á62š77e29k 1888775273711

To je článek na Pulitzerovu cenu, nebo minimálně na Novinářskou křepelku ;-D;-D;-D;-D

+6/0
13.7.2015 10:10

T28o24m38á82š 58J14u75r93e88č19k75a 3293882269533

co je to proboha zase za článek, těchto typů fanoušů tu jizdilo a jezdí hafo.

+1/0
13.7.2015 6:25

J41a46n 35K26a87d19l25e44c 7357835696609

No a?

+8/0
12.7.2015 20:44

O50n61d88ř65e48j 48F60e64n29c18l 9452276423710

Přesně!

0/0
12.7.2015 22:42
Foto

M68i78l58o68š 47Z91i15k46m43u92n15d 7185669309650

Jde o typ, který se v ČR běžně prodával a není to žádná vzácnost. Poslední typy s karburátorem byly auta pro policii, která už měla výjimku. To, že jde motor tiše je normální. Když se správně měnil olej, tak pro řetěz  300tis. nebyl problém. Dokonce i VW škodovácký motor krátkou dobu (oprava motorárny) dával do některých svých modelů a nebyl s tím problém. Favorit byl zlomový model.

+3/−1
12.7.2015 19:09
Foto

M35i72c43h19a53l 20N74a80j73m58a86n 7269573736820

Motor použitý ve favoritu (Š 781) se nikdy nemontoval do žádného modelu VW !

+1/−1
12.7.2015 20:20
Foto

M76i87c33h82a71l 81N50a30j75m13a39n 7839363256310

Pane Zikmund, zkuste reagovat věcně a ne jen dávat mínus. Reagoval jsem pouze na Vaši nepravdivou informaci. Pokud jste si jistý, že se motor typu Š 781 montoval do jakéhokoli typu Vw, stačí napsat do jakého. Děkuji

+2/0
13.7.2015 8:23

P39a94l49o 89M47a43k86y 7406259248931

Bordel českých zákonov.

+1/−5
12.7.2015 17:49

P80e80t23r 18B42á64č91a 8725386155365

Jakej bordel, vzdyt ten kram stejne nebyl pojizdnej, vrat se na zoznam.

+5/0
12.7.2015 18:34

D46e39n19i50s 14W23i13t29z36k46u 3863271709127

a to zajímavé auto je kde?

+15/0
12.7.2015 10:37

P63e77t12r 95B73á25č50a 8175886775905

Zadna skoda.

+1/−1
12.7.2015 10:29

P69a75v91e53l 27M74a27t26a91s 1291625110567

Jelikož Fanouš nebyl v polopřevodu, ale je v depozitu, nebyl 1. července vymazán z registru, ale jako všechna vozidla v "dlouhodobém" depozitu vypadne až k 1. lednu 2016!

Autor článku míchá dohromady jablka s hruškami!!

+10/0
12.7.2015 8:40

D68e68n23i60s 25W92i83t17z97k67u 3343751249807

píše,že ho nechal odhlásit,ale netuším jak to mohl udělat bez kupní smlouvy.ten článek je celej nesmysl

+9/0
12.7.2015 10:41
Foto

L68u39k43á91š 22N43o33v86o30t82n65ý 6356887288588

On asi myslel odhlásit = dát značky do depozitu.

0/0
13.7.2015 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.