Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Favorit Fanouš definitivně skončil výmazem z registru

S prvním červencem vypadlo z registru vozidel na sedm set tisíc aut, která zůstala v takzvaném polopřevodu a nesmí na silnici. Většina vozů byla pravděpodobně už natolik v dezolátním stavu, že dokončení registrace se majitelům nevyplatilo, ze silnic však zmizí i další zajímavé vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P60a40v60e79l 51R73e25z72n61i56c80e13k 3185164444262

ze by aspon pridali fotku motoru, kdyz to uvadi jako takovou vzacnost? btw, pro fajnsmekry, ten co tu na fotce je ma zrcatka z feldy :D

0/0
16.7.2015 16:30

P87a18v71e50l 58O42d75r90a74z67i56l 6824609957380

No, když mi vyhoří pojistková skříň a po výměně vyhoří zas, asi je problém jinde, žejo.

+3/0
13.7.2015 22:12

J40i69n10d11ř25i18c59h 20Š84k52o82p80e33k 4945681960675

přesně tak.

On celý ten článek je takový dost divný

0/0
15.7.2015 19:39
Foto

P38e54t60r 68P45r17o77c28h64á68z15k82a 3262416222644

Měl jsem stejný kousek, najel cca 180 000 a pak skončil prodaný známému který s nim stále jezdí.Podobných se dá potkat na ulici spousta.Nechápu, co vlastně článek řeší.Je li značka v depositu, tak vozidlo neskončilo, je dále v evidenci a skončí až za rok.

0/0
13.7.2015 13:05

Z27d50e43n17ě15k 29P18o38l97á86š97e75k 1608525943151

To je článek na Pulitzerovu cenu, nebo minimálně na Novinářskou křepelku ;-D;-D;-D;-D

+6/0
13.7.2015 10:10

T69o88m53á15š 45J68u93r61e31č81k59a 3483542369673

co je to proboha zase za článek, těchto typů fanoušů tu jizdilo a jezdí hafo.

+1/0
13.7.2015 6:25

J20a69n 25K15a53d35l89e62c 7197465326709

No a?

+8/0
12.7.2015 20:44

O57n19d12ř67e21j 73F98e23n36c86l 9162296573560

Přesně!

0/0
12.7.2015 22:42
Foto

M80i84l32o68š 68Z83i70k28m86u15n45d 7465519799790

Jde o typ, který se v ČR běžně prodával a není to žádná vzácnost. Poslední typy s karburátorem byly auta pro policii, která už měla výjimku. To, že jde motor tiše je normální. Když se správně měnil olej, tak pro řetěz  300tis. nebyl problém. Dokonce i VW škodovácký motor krátkou dobu (oprava motorárny) dával do některých svých modelů a nebyl s tím problém. Favorit byl zlomový model.

+3/−1
12.7.2015 19:09
Foto

M36i44c68h23a97l 45N52a29j24m48a74n 7549233406320

Motor použitý ve favoritu (Š 781) se nikdy nemontoval do žádného modelu VW !

+1/−1
12.7.2015 20:20
Foto

M63i94c57h96a53l 14N39a49j76m47a10n 7399313966310

Pane Zikmund, zkuste reagovat věcně a ne jen dávat mínus. Reagoval jsem pouze na Vaši nepravdivou informaci. Pokud jste si jistý, že se motor typu Š 781 montoval do jakéhokoli typu Vw, stačí napsat do jakého. Děkuji

+2/0
13.7.2015 8:23

P73a31l29o 42M10a51k47y 7166599208381

Bordel českých zákonov.

+1/−5
12.7.2015 17:49

P65e18t30r 93B39á56č87a 8645516495885

Jakej bordel, vzdyt ten kram stejne nebyl pojizdnej, vrat se na zoznam.

+5/0
12.7.2015 18:34

D53e35n74i95s 94W90i74t96z16k30u 3313911739527

a to zajímavé auto je kde?

+15/0
12.7.2015 10:37

P34e79t40r 79B25á88č96a 8855256485315

Zadna skoda.

+1/−1
12.7.2015 10:29

P28a82v18e52l 51M66a55t81a83s 1761925660137

Jelikož Fanouš nebyl v polopřevodu, ale je v depozitu, nebyl 1. července vymazán z registru, ale jako všechna vozidla v "dlouhodobém" depozitu vypadne až k 1. lednu 2016!

Autor článku míchá dohromady jablka s hruškami!!

+10/0
12.7.2015 8:40

D56e55n40i61s 14W17i43t25z55k50u 3143751569837

píše,že ho nechal odhlásit,ale netuším jak to mohl udělat bez kupní smlouvy.ten článek je celej nesmysl

+9/0
12.7.2015 10:41
Foto

L35u60k90á66š 20N36o74v75o18t66n53ý 6646637758208

On asi myslel odhlásit = dát značky do depozitu.

0/0
13.7.2015 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.