Diskuze
Krok zpátky. Dálniční parník BMW R1200RT zapomněl na zábavu
Děkujeme za pochopení.
P43a79v29e98l 48K10r27o24t47i60l
Už jsem četl hodně různých recenzí na různé motocykly, ale tohle je opravdu silná káva. Osobně jsem měl možnost tento stroj několikrát testovat v řádech dní a bylo to více než příjemné. Vlastním 3 předchozí modely řady RT a další 2 jsem vlastnil v minulosti a mohu jen konstatovat, že je to opět krok vpřed (najezdil jsem na nich přes 100.000km). Nechápu, proč se snaží pan redaktor motocykl dehonestovat, ale pravděpodobně musel před testováním požít nějaké drogy. Jinak si to neumím vysvětlit. Může být, že tento typ motocyklů není jeho šálek kávy, ale ať je pak netestuje a neuvádí v omyl tisíce čitatelů. To že si motocykl nezasluží jen chválu je určitě pravda, ale tohle ?
R39u94d89o18l69f 66K53y37n93c88l
souhlasim, ze je tam malo zabavy. jel jsem na predchozi generaci RT a prislo mi to jako velky burgman, jizda me docela zklamala.
J91o77s31e90f 61V95o38s63i21c55k63y
Autore, copak je mozno od tezkeho dvouvalce (a la Harley) ocekavat nejakou sportovni jizdu ci zabavu ? Stara Honda Gold Wing 1200, s tou jeste zabava byla!
J62a29n 64K67o12n83v16a64l44i34n21k95a
S tou převodovkou je to zvláštní. Nejspíš je nějaká "nakopnutá". Tohle by dělat nemělo - škubání a už vůbec ne se trefit mezi kvalty. Tohle mi dělá Fichtl, ale ten je z roku 70...
M77i36c61h89a45l 83M31o64u20c91h85a
Rázy a rány z převodovky jsou silnější u nového, nezajetého stroje, ale u BMW (ale třeba i Ducati) to dělá převodovka celý život stroje. A ten u BMW trvá několik stovek tisíc km... Trefit se mezi kvalty je spíše chyba nohy, než převodovky. Ale časem to člověku přejde do krve a už se to nestává.
P70e63t24r 33H57a63n73a
"pokud to není nezbytné, na blinkry rezignuji." To se snad vyučuje už v autoškole.. Jen by mne zajímalo jestli je to jen česká klasika, protože v německu tuhle "řidičskou taktiku spoření žárovek a přepínače" nevídám.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu 5+1 a větší, 165 m2, Kosořice
Kosořice, okres Mladá Boleslav
3 990 000 Kč