Diskuze
První svezení s novým českým autem: Hyundai Tucson má velké ambice
Děkujeme za pochopení.
A70n26t62o52n80í33n 34M57o28t94l
A zase ten divný design. Jediná rovná linie tam není, samá kudrlinka. Auta z Asie mi připadají na jedno brdo. Já vím, že je to věc osobního vkusu, ale přeci jen...
J81a18n 79K22o27p18e62č22e35k
Hnůjdaj už neví, jak lidi zmasírovat, aby kupovali jejich šmejdy!
J21a24r19o91s45l87a18v 29B41i76r28n95e26r
http://www.evropsky-rozhled.eu/hyundai-nosovice-vyssi-mzdy/ ......uvodní text je jen priklad,jak by mohla korejská automobilka reagovat na skutecnost,ze ackoliv CR zadotovala tuto montovnu 5ti mld. Kč,prumerny plat je stejny jako v cele CR,To zajimave ctete az pod smyslenou tiskovou zpravou.Tem chytrejsim bude jasno.
L59u69k62á71š 85V59a44ň20u34r85a
To je neskutecny, jakou masaz nam media predvadi. Přitom je to prumerne korejske auto za nadprumerne vysokou cenu. Sam mam Kia Sportage z roku 2007 a neni to spatne auto, ale poruchovost je dost vysoka a alespon ma mechanickou brzdou. A prumerne vlastnosti nedozene ani mohutne chromovani. Hyundai by mel trochu snizit cenu.
P75a71v12e41l 65R34y98m33e63š
"na prodloužený sedmý stupeň točí na dálničním maximu 2 700 otáček, při „okreskové“ devadesátce pak pouhých 1 500 otáček"
Pane redaktore, kdo zná trojčlenku, tak je mu jasné, že to nesedí. Pokud točí 2700 ot/min při 130 km/h tak při 90 km/h musí točit 1870 ot/min. Redaktor píšící o autech by měl mít trochu technické erudice.
D35e31n52i32s 34W84i93t20z77k86u
takže když s tím pojedu 10km/h tak bude točit 207 ot/min?
M30a18r33e53k 77J44a57n48e16č18k12a
Už jsem si zvykl, že mnohé dnešní věci jsou absurdity na ntou, tak proč ne další a další auta co vypadají jako terénní, ale nejsou do terénu
A40n93d77r90e21j 70O45l71e37k63s80a
Tahle odrůda auta jde úplně proti přirozenýmu vývoji. Je to těžký, málo stabilní, má velký Cx, velkou spotřebu, velkou cenovku, blbě se s tím parkuje, zimní kola vás vyjdou na dvojnásobek, řidič ho často nevymění bez pomoci, ale když je to společensky vyžadované TDI, majitel se cítí jako king.
Ale móda je neúprosná. Možná Brusel a jeho eko politika....?
L96u77k50á24š 89V29a65ň38u21r85a
Doporucuji si takove auto vyzkouset a pak teprve psat. Mam KIA Sportage, protoze mam chalupu na horach a prijezd je po loukach. Kola ma stejny jako Octavia, cena je jeste nizsi, jezdi se s tim vyborne, videt je lip jak z motokary, stabilni je vice nez by clovek cekal, parkuje se stejne jako s jinym autem, treba oktavkou. Akorat ta spotreba je vyssi.
M24i44l30o50s46l41a44v 69K96u56k27u29č54a
Marku,až Ti náhodou z nějaké příčiny dojde štáva v baterce tak si ještě hodně rád vzpomeneš na klasickou ruční brzdu.
J29i83ř34í 91Š70e84j69n21o61h27a
Nemá ta vysoká stavba špatný vliv na jizdní vastnosti, zejména při krizovém vyhýbacím manévru, a na spotřebu ? Mně se to jevi jak podstatná konstrukční závada.
Nepatrně lepší výhled po okolí a trochu pohodlnější nastupování to rozhodně nevyváží.
Pravda, dominantní jízdní pozice řidiče je pro panovačné povahy k nezaplacení.
A navíc ta obrovská maska. Kdo z vás to má pánové ?
M69i32c23h29a17l 62K56o89z29d98e40r92k93a
No, zase když je člověk starší, tak mu asi na tom pohodlnějším nastupování hodně záleží. S velkým pupkem je potom lepší i vzpřímenější pozice na sedačce.
J32a97n 96K77r47p33e65c
asi ziju v jinem vesmiru, v tom, kde hjundeeeeeeeeee je korejska automobilka a waty maji vysavace, feny, mixery a ne auta.
J11i89ř52í 58S65c75h29w81a51c37h
tož watt coby základní jednotka výkonu nerozlišuje co či kdo ten výkon produkuje. Vím na co narážíš, ale s takovým pohledem bychom délku udávali třeba v loktech, honech či provazcích a myslím, že ani ty v takovém vesmíru nežiješ....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...