Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nahá učitelka motoškoly je mrštná a přátelská, zrazují ji čínské gumy

Nejmenší z rodiny naháčů od Hondy své příbuzné nezapře. Základní proporce a zejména výraz přední kapotáže nenechají nikoho na pochybách, že tahle muší váha náleží do rozvětvené rodiny cestovních motocyklů označených písmeny CBF. Ideálně se hodí pro výuku nových motorkářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K88a62r35e81l 14H82o19r14á91k 2408189623623

Taková modernější Čezeta, no.

0/0
23.7.2015 8:57

M94a95r68t38i54n 19V59e51l64í73š26e12k 9639286837336

To nemá chybu, myslím ten titulek článku;-D, sice nevím jak moc jsou spolehlivé čínské "gumy", ale jinak dávám autorovy výbornou;-D;-D;-DR^

+4/0
22.7.2015 11:15

J55a23n 85K37o43n26v50a11l74i75n65k57a 5300441741795

Autor bez autora jako pán bez pána - autorovi, pánovi. Tvrdé Y ve slově autorovy by bylo pouze v případě, že by se mu přivlastňovalo něco ženského rodu.

+2/−2
22.7.2015 14:00

L18u55k68á58š 18M12a13l49v52i47n97s60k65y 2128284903298

Titulek;-D. Ten mi nasvítil den. Gratulace titulkářovi :-)R^

+6/0
22.7.2015 9:45

P68e83t94r 76N35ě18m77e54č66e63k 1772524112313

Mně se to nelíbí....v téhle kubatuře je třeba KTM úplně jiná liga.

0/−1
22.7.2015 8:05

J30i98ř45í 92J17u58r35á24š53e19k 8457835950287

Ale stojí skoro jednou tolik. ;-)

+3/0
22.7.2015 8:34

P89a45t72r56i74k 38K60o59v79a12ř82í47k 6907136500476

hlavne cenove ..

+2/0
22.7.2015 12:22

M34a95r51t26i76n 61M29u18s20í42l92e53k 5398844404502

Za tu cenu bych si koupil Yamahu MT-125

0/0
24.7.2015 12:37

D22a58v64i31d 90J31i77n72d69r70a 6290424206694

Sice opět hezká reklama na nějakou značku, äle jinak to nevypadá to hrozně. Sice se designově ani konstrukčně skoro nikam neposunulo s touto třídou moto za minimálně 10 let, ale to nevadí. trochu bych změnil posez, aby nebyl úplně tak pohodlný, aby se ten mladý človíček na tom trochu hýbal a neseděl na tom jak na goldwingovi. Byť je to zbytečný, ale v zadu bych radši viděl kotouč než bubínek. K tomu mohli dát i žtulou pružinu zadný vidlice (to je jak pěst na oko). Jinak, jestli to je opravdu obuté číňanem, tak to to degradovali fakt hodně. Kluk (holka) na tom bude zajíždět první kilometry, bude zkoušet co to umí víc a víc, a pak to uklouozne, protože chtěli ušetřit na gumě? Radši bych přihodil 8 tisíc, a měl tam pirelku, dunlop nebo avonku.

+3/0
22.7.2015 7:27

L67u32b72o16m84í48r 42H79r51a37c25h63o45v41i45n16a 6298932716420

V podstatě souhlas, jen k brzdám, píšou tam že i bubínek gumuje.

+1/0
22.7.2015 8:10

M34a41r48t28i55n 13L28a77c55o 7163426858

Zadná brzda na motorke z princípu moc nebrzdí... Bubon úplne stačí. Preto aj na supersportoch sú vpredu 2 kotúče okolo 300mm a vzadu úplne postačuje jeden s priemerom okolo 220mm. Ak sa však dá posledná rýchlosť (5) vytočiť do obmedzovača, niečo nie je v poriadku. Buď sa v Honde zbláznili a navrhli zlú prevodovku (tomu neverím), alebo to autor doplietol. Ani predposledná rýchlosť na motorke sa nedá vytočiť do obmedzovača, jedine pri podradení.;-)

0/0
22.7.2015 12:48

J97i50ř73í 69S80c33h10w90a17c42h 8178364168376

a proč by nejvyšší stupeň nemohl jít do omezovače a byla to špatná převodovka? 

Je to evidentně zpřevodováno více "na krátko", aby se to i s těmi pouhými 10 koníky "relativně svižně" hýbalo a není to žádná honička za maximální rychlostí....

+1/0
22.7.2015 19:27

M84a45r36t62i50n 34L70a77c44o 7363836538

Pretože, ak by sa dal posledný stupeň vytočiť do obmedzovača, chýbal by tam ďalší a to nie je dobrá prevodovka. Viete si predstaviť, že na tej CBFke predbiehate a zrazu vám vypne motor?

Mal som veľa motoriek (teraz CB600), ale na posledný "kvalt" sa žiadna ani nepriblížila max. otáčkam. CB600 má pri max. rýchlosti (cca 200tacho) asi 10tisíc, obmedzovač začína u 12500.

Obmedzovač slúži proti poškodeniu motora pri vytáčaní  na voľnobeh a pri podradení. Určite nie na to, aby vypol motor vtedy, keď ho najviac potrebujete...

0/−1
22.7.2015 22:58

J59i81ř30í 64S33c45h94w38a65c94h 8678744358956

takto tedy nee.... 

omezovač otáčky omezuje (nikoliv vypíná), majitel svůj stroj zná, tedy měl by znát, je jedno jestli se jedná o motorku nebo auto a prostě by měl poznat, kdy se už blíží k omezovači nebo to prostě uvidí na otáčkoměru! A jestli se k omezovači dostane na 1, 2, 3, 4 tak proč by se proboha nemohl dostat k omezovači i na poslední stupeň ??? Pětka je tu prostě dostatečně krátká, aby se ten slabý motor dal vytočit až k omezovači a trochu to ještě akcelerovalo a to není nic proti ničemu. A pokud by byla pětka uměle dlouhá, aby maximálka byla pod omezovačem, tak by prostě byla v celém svém rozsahu línější a žádné zrychlení by se nekonalo už někde pod omezovačem! Tak k čemu by to asi tak mohlo být dobrý??? Jestli narazím na omezovač nebo nedostatek výkonu je prostě úplně jedno.

Silný mašiny (i auta) s přebytkem výkonu můžou mít delší šestku, sedmičku.... proto, aby při ustálené rychlosti někde na dálnici méně žraly,  ale při potřebě výkonu se prostě vždy musí podřadit a ejhle, omezovač se opět může dostat do akce ;-)

0/0
22.7.2015 23:45

M93a79r34t91i33n 21L22a28c27o 7813506928

Takto tiež niee.. ;-)

S posledným odstavcom súhlasím, píšem to aj vyššie, pri podradení môže zasiahnuť obmedzovač. Na to tam je. Mne sa to stáva občas pri radení 3-2, alebo 2-1.

Ak ale maličká CBF dokáže na poslednú rýchlosť (je úplne jedno, či je to 5,6,7...) naozaj dosiahnuť do obmedzovača, je tá prevodovka nanič. Myslím si, že to by v Honde neurobili. Proste by tam pridali šestku, keď motor stále ťahá. Aj amatér, ktorý si zmení prevody výmenou primáru (za menšie), alebo sekundáru (za väčšie), rýchlo pochopí, že má "krátku" poslednú rýchlosť. Že by to v Honde nevedeli?

Jazdím na motorkách 35 rokov a prešli mi ich rukami desiatky. S krátkym prevodom som sa stretol raz, keď som ČZ 125 prevŕtal na obsah 220ccm a nechal som staré prevody. Nedalo sa na tom jazdiť. Ale po výmene primáru to šlo. 

Mne to vychádza tak, že autor článku je úplne mimo.

+1/0
23.7.2015 14:23

P65e17t25r 29N15ě47m85e36c 4725272702527

Nahou mrštnou a přátelskou učitelku si předstvuju úplně jinak :-(

+18/0
22.7.2015 6:45

M18a71r40t76i70n 89K77a61r36á53s39e90k 1528524129714

Že by druhé vozidlo na ježdění pro rohlíky? Něco jako je kompaktní foťák pro fotografy se zrcadlovkou? No čekal bych u toho startpáku. Myslím že by jednoduchosti a nenáročnosti celého fechtla výrazně přispěla možnost provozovat to bez baterie, jen s kondenzátorem na živení vstřikování při startu. I když "motorkářský potěr" určitě kvůli pocitu že je to fakt motorka bude preferovat startér.

0/0
22.7.2015 4:30

L41u40b63o48m23í40r 78H87r23a45c88h29o88v98i33n76a 6198812826610

Proč skákat minutu na s-páce, když to můžu roztlačit. Baterka se může hodit, slyšel jsem, že někde i na fechtlu používají parkovačky.

0/−1
22.7.2015 8:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.