Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nahá učitelka motoškoly je mrštná a přátelská, zrazují ji čínské gumy

Nejmenší z rodiny naháčů od Hondy své příbuzné nezapře. Základní proporce a zejména výraz přední kapotáže nenechají nikoho na pochybách, že tahle muší váha náleží do rozvětvené rodiny cestovních motocyklů označených písmeny CBF. Ideálně se hodí pro výuku nových motorkářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K52a15r74e48l 40H59o81r34á74k 2868979603353

Taková modernější Čezeta, no.

0/0
23.7.2015 8:57

M81a60r82t14i50n 98V23e69l70í10š33e42k 9819606347696

To nemá chybu, myslím ten titulek článku;-D, sice nevím jak moc jsou spolehlivé čínské "gumy", ale jinak dávám autorovy výbornou;-D;-D;-DR^

+4/0
22.7.2015 11:15

J89a34n 38K20o90n65v54a70l97i23n75k10a 5140661371595

Autor bez autora jako pán bez pána - autorovi, pánovi. Tvrdé Y ve slově autorovy by bylo pouze v případě, že by se mu přivlastňovalo něco ženského rodu.

+2/−2
22.7.2015 14:00

L66u96k13á70š 90M18a74l50v58i90n28s72k91y 2878154883908

Titulek;-D. Ten mi nasvítil den. Gratulace titulkářovi :-)R^

+6/0
22.7.2015 9:45

P10e45t76r 16N94ě79m21e61č68e38k 1502944552413

Mně se to nelíbí....v téhle kubatuře je třeba KTM úplně jiná liga.

0/−1
22.7.2015 8:05

J21i43ř35í 38J21u68r26á94š49e75k 8477905280737

Ale stojí skoro jednou tolik. ;-)

+3/0
22.7.2015 8:34

P66a65t18r31i74k 63K36o59v42a78ř54í45k 6437426500236

hlavne cenove ..

+2/0
22.7.2015 12:22

M28a18r46t57i91n 43M80u28s87í92l51e34k 5978854874312

Za tu cenu bych si koupil Yamahu MT-125

0/0
24.7.2015 12:37

D23a55v52i46d 62J85i67n95d98r41a 6880894946774

Sice opět hezká reklama na nějakou značku, äle jinak to nevypadá to hrozně. Sice se designově ani konstrukčně skoro nikam neposunulo s touto třídou moto za minimálně 10 let, ale to nevadí. trochu bych změnil posez, aby nebyl úplně tak pohodlný, aby se ten mladý človíček na tom trochu hýbal a neseděl na tom jak na goldwingovi. Byť je to zbytečný, ale v zadu bych radši viděl kotouč než bubínek. K tomu mohli dát i žtulou pružinu zadný vidlice (to je jak pěst na oko). Jinak, jestli to je opravdu obuté číňanem, tak to to degradovali fakt hodně. Kluk (holka) na tom bude zajíždět první kilometry, bude zkoušet co to umí víc a víc, a pak to uklouozne, protože chtěli ušetřit na gumě? Radši bych přihodil 8 tisíc, a měl tam pirelku, dunlop nebo avonku.

+3/0
22.7.2015 7:27

L28u12b75o40m38í88r 97H83r91a47c76h25o79v50i65n50a 6718212656980

V podstatě souhlas, jen k brzdám, píšou tam že i bubínek gumuje.

+1/0
22.7.2015 8:10

M91a95r78t63i54n 32L19a15c67o 7123486128

Zadná brzda na motorke z princípu moc nebrzdí... Bubon úplne stačí. Preto aj na supersportoch sú vpredu 2 kotúče okolo 300mm a vzadu úplne postačuje jeden s priemerom okolo 220mm. Ak sa však dá posledná rýchlosť (5) vytočiť do obmedzovača, niečo nie je v poriadku. Buď sa v Honde zbláznili a navrhli zlú prevodovku (tomu neverím), alebo to autor doplietol. Ani predposledná rýchlosť na motorke sa nedá vytočiť do obmedzovača, jedine pri podradení.;-)

0/0
22.7.2015 12:48

J10i84ř26í 20S95c18h87w14a38c75h 8788374668216

a proč by nejvyšší stupeň nemohl jít do omezovače a byla to špatná převodovka? 

Je to evidentně zpřevodováno více "na krátko", aby se to i s těmi pouhými 10 koníky "relativně svižně" hýbalo a není to žádná honička za maximální rychlostí....

+1/0
22.7.2015 19:27

M30a26r34t86i75n 88L97a97c98o 7633566538

Pretože, ak by sa dal posledný stupeň vytočiť do obmedzovača, chýbal by tam ďalší a to nie je dobrá prevodovka. Viete si predstaviť, že na tej CBFke predbiehate a zrazu vám vypne motor?

Mal som veľa motoriek (teraz CB600), ale na posledný "kvalt" sa žiadna ani nepriblížila max. otáčkam. CB600 má pri max. rýchlosti (cca 200tacho) asi 10tisíc, obmedzovač začína u 12500.

Obmedzovač slúži proti poškodeniu motora pri vytáčaní  na voľnobeh a pri podradení. Určite nie na to, aby vypol motor vtedy, keď ho najviac potrebujete...

0/−1
22.7.2015 22:58

J31i32ř30í 94S44c89h46w90a97c68h 8548574628666

takto tedy nee.... 

omezovač otáčky omezuje (nikoliv vypíná), majitel svůj stroj zná, tedy měl by znát, je jedno jestli se jedná o motorku nebo auto a prostě by měl poznat, kdy se už blíží k omezovači nebo to prostě uvidí na otáčkoměru! A jestli se k omezovači dostane na 1, 2, 3, 4 tak proč by se proboha nemohl dostat k omezovači i na poslední stupeň ??? Pětka je tu prostě dostatečně krátká, aby se ten slabý motor dal vytočit až k omezovači a trochu to ještě akcelerovalo a to není nic proti ničemu. A pokud by byla pětka uměle dlouhá, aby maximálka byla pod omezovačem, tak by prostě byla v celém svém rozsahu línější a žádné zrychlení by se nekonalo už někde pod omezovačem! Tak k čemu by to asi tak mohlo být dobrý??? Jestli narazím na omezovač nebo nedostatek výkonu je prostě úplně jedno.

Silný mašiny (i auta) s přebytkem výkonu můžou mít delší šestku, sedmičku.... proto, aby při ustálené rychlosti někde na dálnici méně žraly,  ale při potřebě výkonu se prostě vždy musí podřadit a ejhle, omezovač se opět může dostat do akce ;-)

0/0
22.7.2015 23:45

M82a89r29t63i39n 67L43a38c96o 7313386778

Takto tiež niee.. ;-)

S posledným odstavcom súhlasím, píšem to aj vyššie, pri podradení môže zasiahnuť obmedzovač. Na to tam je. Mne sa to stáva občas pri radení 3-2, alebo 2-1.

Ak ale maličká CBF dokáže na poslednú rýchlosť (je úplne jedno, či je to 5,6,7...) naozaj dosiahnuť do obmedzovača, je tá prevodovka nanič. Myslím si, že to by v Honde neurobili. Proste by tam pridali šestku, keď motor stále ťahá. Aj amatér, ktorý si zmení prevody výmenou primáru (za menšie), alebo sekundáru (za väčšie), rýchlo pochopí, že má "krátku" poslednú rýchlosť. Že by to v Honde nevedeli?

Jazdím na motorkách 35 rokov a prešli mi ich rukami desiatky. S krátkym prevodom som sa stretol raz, keď som ČZ 125 prevŕtal na obsah 220ccm a nechal som staré prevody. Nedalo sa na tom jazdiť. Ale po výmene primáru to šlo. 

Mne to vychádza tak, že autor článku je úplne mimo.

+1/0
23.7.2015 14:23

P13e50t13r 45N38ě72m88e72c 4865912682487

Nahou mrštnou a přátelskou učitelku si předstvuju úplně jinak :-(

+18/0
22.7.2015 6:45

M38a86r39t96i66n 72K63a66r14á85s69e44k 1688414309284

Že by druhé vozidlo na ježdění pro rohlíky? Něco jako je kompaktní foťák pro fotografy se zrcadlovkou? No čekal bych u toho startpáku. Myslím že by jednoduchosti a nenáročnosti celého fechtla výrazně přispěla možnost provozovat to bez baterie, jen s kondenzátorem na živení vstřikování při startu. I když "motorkářský potěr" určitě kvůli pocitu že je to fakt motorka bude preferovat startér.

0/0
22.7.2015 4:30

L55u98b93o51m91í92r 85H10r62a34c78h80o69v70i96n43a 6608412336410

Proč skákat minutu na s-páce, když to můžu roztlačit. Baterka se může hodit, slyšel jsem, že někde i na fechtlu používají parkovačky.

0/−1
22.7.2015 8:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.