Diskuze

Firma ZF ukázala auto s „vykloubenými“ koly. Parkování bude hračka

Společnost ZF, jeden z velkých dodavatelů řešení pro autoprůmysl, ukázala světu vlastní koncept městského vozu. Je šetrný k životnímu prostředí a zaujme především nezvyklou konstrukcí přední nápravy. Kola se umí vytočit až o rekordních 75 stupňů, takže se auto snadno zapasuje do každé mezery.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teda to muselo dát práce. A přitom taková blbost :-P

0 2
možnosti

Tohle mě děsí. Budeme mít stále chytřejší auta a stále blbější řidiče, kteří už nebudou umět sami zaparkovat. Dnes jsem parkoval v Praze, snažil jsem se vmáčknout do mezery u rozkopané polikliniky. Takovému místu nepomůže žádný inteligentní systém. Naopak u obchodních center se staví extrémně úzká parkovací místa a tam by možná automatické parkování využije, protože tam se nedá zaparkovat a vystoupit. Jedině vystoupit kufrem.

0 0
možnosti

parkovací místa se staví dle platné normy

0 0
možnosti

J82a78n 88F34r51o30l57í49k

30. 7. 2015 17:27

Citroen C1 má poloměr otáčení 4,8 m aniž by se musel "vykloubit". ;-D

0 0
možnosti

to pořád není dost dobrý důvod koupit si Citroen;-D;-D;-D

6 0
možnosti

P62e92t64r 20B53á92č42a

30. 7. 2015 15:51

Takhle hlavne, ze je ta kriplkara setrna k zivotnimu prostredi Rv;-D

2 0
možnosti

J47a48n 75R62y22b61á45ř

30. 7. 2015 15:41

Zavodni specialy pro drift maji podobne upravene predni napravy uz leta, co je na teto variante tak prevratneho? http://www.ft86club.com/forums/attachment.php?attachmentid=20229&d=1352680048

0 0
možnosti

U nápravy drift aut je tento systém mnohem složitější a osa otáčení kola není na horním ramenu, ale ve většině případů tuto funkci zajišťuje speciální tlumič s otočným čepem. Ale je tu jeden fakt, čím jednodušší je zavěšení předních kol tím větší může být vyklonění. už jenom absence poloosy udělá hodně.

0 0
možnosti

J28a29n 61K68r58p82e90c

30. 7. 2015 13:39

1. pokud v prednich kolech nejsou poloosy, technicky je pomerne jednoduche aby se kola natacela i ve vetsim uhlu. nicmene 150 km/h bych tim jet nechtel, pochybuji ze se to auto v teto rychlosti da rozumne ovladat. 2. parkovaci automat. paklize to ma byt mestske vozitko, tak je snad dulezite se nekam rychle vecpat a neblokovat provoz, coz nevypada ze by automat zvladl. 3. parkovani se da pouze nacvicit, a pokud nekdo potrebuje automat na zaparkovani takoveho prditka, tak to snad aby do niceho vetsiho nesedal. 4. nemyslim si ze je to nejaka extra vyhoda, vetsinou jsou mista na parkovani znacena, takze tam je jedno jak velike auto to je, a tech mezer kam se tohle vejde a jine uz ne je velice malo. ono ten nesmysl dost ilustrativne predvedli i ve svem spotu. jak asi vyjede auto zaparkovane za nim, kdyz se tam tak vmackl. nechat dostatecnou mezeru pro vyjeti aut okolo vam automat asi nezajisti.

0 0
možnosti

K bodu 1. ujišťuji Vás, že auto s tímto systémem téměř neumí ve vyšších rychlostech jet rovně. Viz driftovací náprava.

0 0
možnosti

Ono je to s tím poloměrem zatáčení obecně u malých aut horší než u velkých. Vytočená kola se totiž do malé karoserie vedle motoru obvykle nevejdou.

Řeší se to menšími koly, ale ta taky nejde zmenšovat donekonečna.

0 0
možnosti

Ale zase je ten motor o menším objemu s menším počtem válců kratší takže nezabere moc místa.

0 0
možnosti

Nevypadá to, že by to mělo motory i na předních kolech...?8-o

0 0
možnosti

To se ptáte, nebo oznamujete? Protože ani v jednom případě váš příspěvek nedává smysl...

2 1
možnosti

J29a60n 62N18o98v33á21k

30. 7. 2015 10:20

A teď bych chtěl vidět, jak ten automat zaparkuje do opravdu malého místa (vepředu i vzadu 10 cm navíc) - s Fabií jsem do takového místa zaparkovat dokázal.

1 1
možnosti

chudáci ti, kdo stálo vedle vás.

1 0
možnosti

40kW alektromotory na takovýho malýho piškota - s takovým autíčkem může být celkem zábava.

3 0
možnosti

V51í95t 43O29ž65a97n19a

30. 7. 2015 21:57

Mám v autě 35kW a na křižovatkách mě zatím dokázal předjet jen nějaké BMW AMG a jedna motorka.

0 0
možnosti