- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no jo... je to dizajner a nie mechanik... keby mal neaku financnu dotaciu tak urcite by vedel poskladat mensi tym ktory by sa postaral aj o funkcnost. Je vidno ze to je len demonstracia dizajnu bez veskerych technickych detailov. mozno si to niekto vsimne a bude raz moct malovat v neakej automobilke tvar vika na uzatvaranie nadrze :)
No prostě Češi jsou vždy ve všem nejlepší. Škoda, že se to v praktickém životě více neprojevuje...
nepochopim jednu vec - tak sa vyhral s dizajnom a neviem co vsetko ale nalepit FOLIU na sklo to uz nedokazal ? Uplne to kazi celkovy dojem, na tych fotkach je to auto spinave a lavy blatnik nedolieha, respektive chyba maly predny kus
sport delaji vlastnosti, ne design ...
Tahle nechutnost je na titulní stránce již třetí den. Ani v Číně ho nepustí s rychlostí 60 km/h na silnici, ale zde je to bomba. Prostě maso
Ferdinand GT3 vypadá líp a dokonce nepotřebuje ani nabíjet, takže jeho uhlíková stopa je nulová. https://www.youtube.com/watch?v=MjEKi9D2hh0
Spíš bude docela dost velká, protože to extra jídlo něco uhlíku stojí (hnojivo, doprava, zpracování apod.). U cyklisty by to mohlo být kolem myslím 30 g CO₂/km, jenže cyklista kolem sebe neveze takovýhle krám. Takže řekněme třeba 60 g CO₂/km? Kupte si elektroskútr a napájejte ho z větrníku, hned to budete mít za 2 g CO₂/km nebo tak nějak. ;-)
Ale tak určitě by to mělo mít alespoň ve výbavě špalek. ABy se ti to nerozjelo náhodou z kopce.
tak je to samozrejme kutisltvi, ale porovnam li to s tim co vytvorili ti studensti tuzeri ze skodovce, a to meli tym lidi, tovarni podminky, automobilovy zaklad, tak klobouk dolu. jasne, nemuze to nasilnici pac to nema odpruzeni, predni brzdy, ta opacne obuda guma na levem prednim kole uz je uplny detail. je to spise takova motokara.
A to zachycení předního kola (obr. 4) to bude taky ultra moderna. S tím by mohl do F1