Diskuze
OBRAZEM: Škodovky pro frajery, od MBX po MTX
Děkujeme za pochopení.
P86e81t75r 95V80o85p80i97č92k65a
nejhorsi je, ze nektere kousky byly naprosto bezne v dobe kdy jsem byl malej kluk, coz znamena, ze uz jsem vlastne taky veteran
D44a74v81i62d 88Č98e12r58n46o58h88o76r94s69k91ý
schovej to parte co ti kouka z kapsy
P12ř26e33m90y98s79l 61Č26u24l42í39k
Š1000 MB byla v německého časopisu porovnána s R8 a vyšla velmi dobře, na body prohrála o fous. Ale v té době už bylo jasné, že motory vzadu jsou nahrazovány koncepcí motoru vpředu a pohonem přední nápravy. VW na to málem dojel, až vyhodili ředitele a uvedli Golf. V RVHP byla Š1000 ještě docela dobrá, ale zázrak to nebyl, v té době jsem v ní jezdil (jako pasažér:-) a také v R8 a ta R8 byla jiné kafe.
A to, co přišlo poté, Š105/120, to už byla tragédie, to už jsem Š120L vlastnil. To nebylo 1000 malých bolestí, zato ale 10 naprogramovaných problémů. Vodní čerpadlo, oba termostaty, palivové hadičky, zkroucené zadní bubny, tekoucí simeringy v zadní nápravě, po trochu delším stání se musel ručním čerpadlem dopumpovat benzín a.t.d.
J82a85r92o70m32í26r 80K85r76á48l
Nejlepší bylo to ucpávání hadiček chlazení při velkém mrazu a mizerné kvalitě fridexu.
V61ě63r19a 48F25o85l81t84ý19n85o15v13á
Tyto hýčkané Škodovky jsou opravdu pro frajery. Jsou ozdobou, ale ne vhodným dopravním prostředkem dnešní doby.
Co se technických parametrů týká, tak pánové srovnáváte kosy, srpy a kombajny.
K59a25r26e64l 74E36h71l
Je srandovní poslouchat nadšence kteří tyto auta opečovávají jako zlato a jezdí s nimi jen když je dobré počasí.
Když mi můj osmdesátiletý kolega vyprávěl jak byl rád když koupil Felicii a jak byl ještě raději, že se jí po dvou letech zbavil...
Jezdil s ní totiž jako svým jediným autem a potřeboval aby sloužila dobře ve všech běžných ohledech.
J95i18r92k52a 89L64i69š80k59a
Tak to kabrio 1000 MB jsem přednedávnem potkal na STK v Turnově - kdyby tam přijelo Ferarri (nebo jak se to píše... ) tak by nezpůsobilo takový pozdvižení - naprostá bomba.... !!!!!!!
M64a75r43t39i32n 53L76i81š25k11a
To by me zajimalo jak mohla tou technickou projit s volantem vpravo na normalnich RZ.
D73e19n86i10s 93W90i54t41z14k92u
oslavný článek na tento křáp, jehož vývoj trval 10 let, až se stal zastaralým ještě dřív než ho vyrobili, tu dlouho nebyl
M32a59r21t55i22n 23K77y22p59r
Tak zrovna tisícovka a její odvozeniny jsou ukázkou toho, že československý průmysl byl ještě začátkem šedesátých let na úrovni. 1000MB bylo auto jednoznačně srovnatelné s tehdejší západní produkcí - samonosná karoserie, celohliníkový motor uložený vzadu (tehdy módní řešení) a ani design nezaostával. Bohužel už tehdy se začaly ukazovat problémy v dílenském zpracování (co to znamená 1000MB? - tisíc malých bolestí). Ale pak už to šlo z kopce až k 105/120, technicky v podstatě stále 1000MB, což znamenalo přelomu sedmdesátých a osmdesátých let být cca 10 let za vývojem na západě.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...