- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevím, krom mínusů zmíněných v článku se mi hrubě nelíbí ten monstrózní chladič, takovýhle motůrek by šel uchladit daleko decentněji. A pak ještě naprosto tragický krouťák, ale u motorečky pro holky a naprosté začátečníky proč ne, za ty peníze. Když už někdo chce mermomocí Hárleje...
Proč na tohle vůbec dávají to vodní chlazení? Na kráse to zrovna nepřidává.
Motorkari si vzdy pletli Harley s Indii. Ona se totiz znacka H&D kdysi sjednotila se znackou Indian a jeden cas se nosily obe loga na nadrzi ! Dale - moc a moc se jiz psalo o typickem nenapodobitelnem zvuku Harley Davidsonu. Nikdo si ale jeste nevsiml ze motor H&D ma nevyrovnany, nepravidelny chod. Oni se totiz kdysi davno u H&D rozhodli z uspornych duvodu hodit obe ojnice na ten samy klikovy cep
Říct o Harley že to je motorka je stejné jako říct o gambrinusu že to je pivo
HD je motorka. A fajnová. Ale musíte schánět kousky z sedmdesátých maximálně osmdesátých let. Obrovská omotorovaná monstra s nezničitelnými motory, která váží víc než plná kancelář Japonců. Nebo trojkolky HD. To je neskutečný holkolap, vyrazit si na takové mašině s pořádnou roštěnkou.
No nevim. Radeji plnotucny HD z USA, nez tenhle Hardly-Davidson z Gurgaonu.
Tož to je hrůza, hlavně ta kapotáž okolo světla a vidle vypadá jak Jawa 350...