Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vytlač ho! Jak výtečníci od Audi udělali značce špatnou reklamu

„Timo, vytlač ho!“ šéf závodního týmu ve sledovaném německém mistrovství okruhových vozů zapomněl, že komunikaci pilotů s týmem neslyší jen oni. Anebo neudržel nervy na uzdě. Motorsport má novou kauzu. Není to poprvé, co se v DTM namísto předjíždění vystrkovalo z dráhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L30i30b69o28r 53N59e25v16r77k55l27a 7852161199824

S ohledem na to co predvadeji muzu s klidnym svedomim rict, ze si Audi rozhodne nekoupim ;-).

0/0
22.9.2015 14:10

B69l24a94h28o53m23í52r 78S49k56o91u92p81ý 8237630968211

Marge Simpsonová: "Barte, kdo mluví německy, nemůže být špatný člověk..."

0/0
6.8.2015 16:25

R58a24d41o86m76í14r 90A62l54b56e75r92t 1756311882899

Jistě, že se to nemělo stát. Ale stejně je pro mne DTM jedničkou. ;-)

+1/0
5.8.2015 11:43

F89i43l96i54p 73T47ř18e50b80a 6223360608766

Tak o peníze jde vždycky až na prvním místě, ne?

0/0
5.8.2015 11:35

J11a51n 80H43o68l70a74n32i16k 8657321429736

Zdravím všechny příznivce motorsportu.

Chtěl bych napsat, že autor článku zřejmě motorsportu mocnerozumí, a neměl by takhle psát.  Protože pokud bylo předjetí Tima Wehrleinemčisté, tak bylo čisté jako křišťálové Grossovy ulité prachy, ale o mrtvých jendobře.

Každý kdo se o DTM zajímá tak ví, že šlo ojednoznačnou týmovou režii. To se dělá běžně a kdyby byly před Wehrleinem v pořadítřeba čtyři Mercedesy, tak by jej všichni v posledním kole nechali předjet.Mercedes prostě potřeboval dostat Wehrleina co nejvýše na body, jelikož bojujes Matiasem Ekstremem o titul a Matias závod s přehledem vyhrál. Problémbyl pouze v tom, že před Wehrleinem bylo v pořadí Audi, kterénedokázal předjet. Proto mu musel R. Wickens s dalším Mercedesem , kterýjezdil do posledního kola daleko před Timem pomoci tím, že najednou zpomalil, počkalsi na Tima, aby ho jednoduchým manévrem zpomalil na výjezdu ze zatáčky aumožnil tak Wehrleinovi bezproblémové předjetí (samozřejmě i své). Protitomuhle mohl Timo udělat jen to co udělal a já bych to udělal taky, ani by mito nemuseli říkat do vysílačky. A to bylo jediné co Audi udělalo špatně – říct tonahlas do vysílačky. Každopádně tu hru rozehrál Mercedes. Více to komentovatnebudu.

+2/−1
5.8.2015 10:50

T95o47m58á13š 27M67a12t12ě47j 9255198333722

Je mi jedno jak moc sportovně nesportovní to bylo... vypadalo to dooost dobře ;-D

0/0
5.8.2015 10:45

M49i73c60h73a50l 52F24r60ý12d75a 1412349153562

Pokud dostane pan Ulrich navrhovaný zákaz, tak jsem zvědavý na působení Audi ve WEC ;-)

0/0
5.8.2015 10:27

J65a83n 34P21e64t79r 7779101593474

Autor článku by se na poslední závod STW roku 1999 měl podívat ještě jednou. Audi sice nehrálo zcela čistě, ale kolizi Alzen vs. Nissen nelze 100% připisovat pilotovi Audi (Alzen najel zezadu do Nissena). Zato kolize Abt vs. Asch v následující zatáčce byla jednoznačná. Titul na body vyhrál sice Alzen (Opel), ale pro nesportovní chování Rolanda Asche v tomto závodě byl udělen Abtovi.

0/0
5.8.2015 9:37

L62u54k33á57š 38R85y41c56h70t29á96ř 1237573643220

jj, Audi je Audi. Samý kretén za volantem. I na normálních cestách.

+1/−1
5.8.2015 9:26

J18a80n 70M29a15l34ý 9978697112277

Musí se ale nechat, že to provedl opravdu pěkně. Oba vyvezl ze zatáčky a sám zůstal pěkně vklídku na trati.

+3/0
5.8.2015 9:08

M77i36c60h38a54l 72F88r35ý96d29a 1262949853742

No moc v klídku to nebylo, ale ubrzdil to.

0/0
5.8.2015 10:25

M70a28r70t15i17n 42H17u28d21e12c82e19k 3573939359493

No ja nevim, ale kvuli tomuto chodime na ty okruhy, nebo ne? :) Nejake vzruso, jezdci co si nedaruji ani cm a nemaji daleko k nejakemu tvrdsimu zakroku. Kdyz to srovnam s F1 tak se to daleko zivejsi a aspon pro me libivejsi.

+1/0
5.8.2015 7:23

T91o52m16á78š 11R34i12c11h96t39r 3713256380487

Wehrlein, for example, was very outspoken when he met the media. He said: "I would say Audi have started a big war. I hope they will have big consequences. I hope everyone is writing about this situation and I hope that no one is buying an Audi next week."

Muhehe. A u toho by to mělo zůstat ;)

0/0
4.8.2015 23:21

T27o31m16á10š 11V44a28l89d37e93r 7983660339

Podobně má nekalé praktiky na triku i Toyota. Zvláště její německá divize sportu. Ta podváděla v technice.:-(

0/0
4.8.2015 22:19

P76e29t96r 77U63r84a15m 1752200253847

v devadesatych letech se podvadelo uplne vsude

0/0
4.8.2015 22:28

P49e67t26r 72U74r45a26m 1772780933807

V letech pred navratem BMW serie rozhodne neskomirala, lidi tehda chodilo jak na F1 a ve zpravach byly reportaze jeste pred F1. Pravda, kdyz jsem videl, co tam provadely Mercedes a Audi za sachy, tak jsem to moc nechapal.

0/0
4.8.2015 21:49

P75e18t56r 58K16o58l64á58ř 2168227764571

Podle článku se zdá, že Audi je takové "bratrstvo kočičí packy" ... :-P

+2/0
4.8.2015 21:49

M81i14c28h75a85l 20B62e38d11n46á66ř 6425831718524

DTM neni žádný měkký nó :)

0/0
4.8.2015 20:34

J54a20n 25M29a71z52ů10r21e50k 2298564368495

DTM mám moc rád....rozhodně víc než trapnou F1, ale toto je teda průser a trest by měl být tvrdý a nekompromisní.

+11/−1
4.8.2015 20:13

D27a13v12i17d 90R84y22c53h98e58t15s25k50ý 9916431180740

Nebyl bych tak rychlý.. Není jasné co se stalo a jestli to skutečně nebyla náhoda. Člověk taky řekne "no já tě zabiju" a nemyslí to vážně..

0/−1
5.8.2015 9:28

L71u86b62o14m54í42r 86O49b33r 8561705624985

Podle telemetrie se dá celkem spolehlivě zjistit, jak zatáčku Scheider projížděl předtím, resp. kde brzdil.

+1/0
5.8.2015 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.