- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jawa by se měla začít věnovat něčemu novému, ale zároveň masově prodávanému, tak aby vydělala prachy a mohla trošku víc vrazit do vývoje nových silných motorek.
Já bych navrhoval skútry. Klasiku 125ccm, automat. To by si zákazníky mohlo najít, pokud to bude mít dobrou cenu (lehounce nad "čínou")
Ano, ale cena by byla asi problém.
Pokud by to byla jediná věc, kterou komunisti zlikvidovali, ještě by to šlo. Bohužel nebyla......
Tatry, V3s, Jawy... vsechno to jsou nejlepsi stroje.... jen o ne neni zajem...jestli se ten pocit o te vyjmecnosti nevznasi pouze nad domaci kotlinou....
Říká se tomu "žít z podstaty"....proto to dopadlo, jak to dopadlo...
Borec s maturitou z průmyslovky.
Ještě v 70. letech to byly stroje, které pravidelně vymetly šestidenní ve všech možnách kategrotiích. Kdo jednou viděl jet v vterénu Květoslava Mašitu na Jawě, má zážitek na celý život :-) Nic lepšího už nikdy neuvidí.
Jawa vyvinutá za války,byl nejznámějším motocyklem po válce ! Bohužel komunisti přivedli fabriku stejně jako Tatru,Škodu,k nekonkurenceschopnosti,a po 40ti letech byly tyto výrobky už jen k smíchu,a prodejné jen na náročných trzích třeba v zaostalém Rusku,nebo Kubě...
je docela ostuda, ze pri zadani hesla JAWA do Wikipedie je clanek o Jawe v cestine zhruba 4x kratsi nez clanek o Jawe v nemcine a dvakrat kratsi nez v anglictine. Mozna i v litevstine toho bude vic.......Neumime si vazit ani vlastni historie
Kývačka a pérák nikoho nezajímají. Jawa živoří v předsmrtné křeči, ty obludy co zkonstruovala v posledních letech jsou strašné...Místo toho, aby se jednoduše a čestně přiznalo, že na to nemáme, budou se Švejci furt na něco vymlouvat-na počasí, na zlé komunisty, na 68, na 89...
Jo, přesně TO potřebujeme. Plánovací úřad, který naplánuje, co kdo má dělat a co dělat nemá, protože stát ho potřeuje jinde. Tohle ČR zcela jistě "pozvedne".
Ten perak nebyl tak docela originalni. Cele to odslehli od slavneho predvalecneho DKW RT-125, vcetne tvaru. Strakonicka CZ delala to same a jejich 125 byla prima kopie RT-125.
Nejhezčí byla stejně Jawa 350-634 ve višňové metalíze.........;-)
Mě se hrozně líbila Jawa 350/362 Californian.