- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to hezké ,múj obdiv má za to jak skloubil původní část karoserie s novou nástavbou. Akorát jsem se zděsil při pohledu na nezakrytou rotující hardy spojku kardanu a hned vedle volně visící přehozy sedadel.
Harmonikové manžety zadních poloos by měly být podle dílenské příručky Škoda v rovině 45 stupňů nahoru. Tady asi předčasné poškození nehrozí, ale řemeslo je řemeslo.
Kašlete na kritiky, kteří tak nanejvýš nasadily špatně hrábě na násadu. Jste šikula a nápad je to výbornej. Ať se daří!
Starej Jarda
Kamarad si postavil sam na zahrade ratrod a jen z komponentu co kde od koho pisbiral a teda je to fakt narez. tohle moc jako hotrod nevypada. maj byt blaznivy tohle je takovy moc komorni
Paráda, jen ta ohrádka,co mu dala tolik práce, je hnusná a chlupatinu bych vyhodil.
Má to ze stejšny i převodovku? Že řazení není na volantu, skoro to vypadá jako 1203.
škoda 1202 stw, auto na kterém jsem začínal......... Uvezlo hodně, sklopené sedačky a do prvního patra v okně naskládané pálené cihly....... V pohodě uvezla !! Ale bylo třeba se o ni řádně starat, řádně promazávat a nezapomenout na časté štelování brzd !! Jinak spolehlivé auto se stálou spotřebou 8/100!! Jo, a když došel benzín, tak to jelo i na petrolej !! Jinak pán se vyřádil...!!
Největšími průkopníky hot rodu byli Všeználek, Vroubek a Šroubek.
kdo si hraje, nezlobí
Nechci rejpat, sám bych to asi neudělal líp, ale jsem jedinej komu ta ohrádka na věci připomíná šuplík do myčky?
no v ramci toho, jak je to cely uchylny... proc ne?