- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
5,7L Chevrolet, těžkej jak kráva, a přitom v přepočtu na objem poměrně slabej, je určenej do macho car, a ne supersportu
Můj dojem: Autor s vypětím sil amatérsky postavil povedenou motokáru...
něco co má na délku 4,65m a skoro 6 litrový motor V8 bych mezi motokáry neřadil. Jediný společný znak je snad ta chybějící střecha
Docela pěknej vůz, škoda, že se nerozběhla nějaká malovýroba. Dával bych tomuto vozu větší šance na úspěch než např. dnes tomu vozítku Praga. Tatra MTX neuspěla díky málo výkonnému motoru...
No už jsem viděl hezčí, třeba Tatru z Metalexu. Ale celkem je to slušný na to jak je to starý. Ale ten výkus nad zadním nárazníkem je divnej.
je to nadhera, jen bych dal trochu delsi cumak
A prečo teda tento projekt skončil predčasne?
Nejvíc mi asi zaujalo to autorádio na magnetofonové kazety
Ve starších autech dodnes běžně k vidění...
Nádherný kousek. Líbí se mi ta dynamika neomezená sériovou optimalizací. Je sice vidět, že vznikl v době favoritu a při další výrobě by se asi dělaly změny, ale má šmrnc. Pan Král prostě uměl.
Milí kritici a estéti, porovnejte to např s EB110 nebo Diablem.
Barevné provedení je věc osobního vkusu majitele a je nepodstatné ho hodnotit.
Postaven 1 kus.... asi ne dobrý příklad sériové výroby