- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
3 měsíce ještě chápu, ale čekat na sériově vyráběný vůz tuzemské značky půl roku, mi přijde jako dost velký úlet. Zrovna pohon 4x4 nepovažuji za něco nestandardního, pokud jej má automobilka v nabídce a nejedná se o spešl zakázkovou výrobu. A co třeba na výrobcem vozu dodávaný pohon LPG nebo CNG, tady to vidím tak na 1 rok, pokud to Škoda má vůbec v nabídce. A na jinou barvu se taky u Škodovky tak dlouho čeká?
Jako majitel plynové Octavie jsem na ni čekal 3 měsíce, jiné tlumiče, jiné ramena a spousta zákaznických úprav, metalíza podle přání :-), 4x4 nestíhá dodavatel vyrábět, fronta aut je zhruba 3 měsíce, některé automobilky neprodávají a tak je dostupnost některých konfigurací lepší, ale obecně 4x4 je problém
Kombi 1,6 TDI ve slušné výbavě přijde na 613 tis Kč, k dodání za 4 měsíce- viz
http://ww3.autoscout24.de/classified/273444522?asrc=pl|a
4x4 bude jistě trvat trochu déle a zvýší cenu o zhruba 70 tis. Kč.
Dodge Charger 3.6l V6, 8 stupnovy automat, 665 792kc + doprava do EU
Ceny z konfigurátoru jsou pro zkušeného kupce pouze orientační. V rámci EU se dá každé auto koupit s podstatnou slevou, pokud netrváte na zcela nezvyklé výbavě.
Nejčastěji se vyskytující modely s oblíbenou výbavou najdete u t.zv. euroimportérů se slevou mezi 13 a 28 %, Škoda je spíš k těm 28%. 13% je typické pro Mercedes.
Ještě větší slevy docílí firemní flotila, množstevní rabaty jdou přes 30%, samozřejmě při objednávce většího počtu stejné značky.
SuperB bude letos asi vzácný u euroimportérů, to se může ale rychle změnit. Kombi 1,4L jsem našel za 550 tis. Kč. včetně DPH zde: http://suchen.mobile.de/neu/auto-inserat/skoda-superb-1-4-tsi-kombi-active-klimatronic-tempomat-lebus/203296364.html?pos=5&mde=12&mke=22900&rws=10&sro=PRICE&ref=SES
Na SuperB s Haldexem, 4x4 si asi ještě do půlky příštího roku počkáme.
Na Duster se čekalo minimálně půlroku, nikde jsem o tom článek neviděl. To stejné na Kiu Magentis před 10 lety.
Superb není vyjímka.
Zkuste to vysvětlit panu Šebestovi,který se ujal funkce místního Pepka Vyskoče a není schopen pochopit,že výrobní linku automobilky nelze pustit pětinásobnou rychlostí.
Článek o Dacii tu nejspíš nebyl,ale jistě byl v Rumunsku kde pro změnu diskutující skuhrají,že nejsou články o Škodovce.
Inteligent jako Vy se vždycky odkope použitým slovníkem :-) Pokud se neumíte vyjádřit aspoň slušně, když už máte nedostatky v technickém vzdělání, budete za nehytrého především Vy sám.
Mimochodem - není snad něco v pořádku ohledně mého tvrzení o náhonu?
Cekat na tuctovou skodovku pul roku, to je fakt na navstevu u psychiatra
Holt cesky buransky narod a jejich zvoleny nejvysssi Zeman.
Clovek na urovni, kteremu necouha slama z bot se jen bavi.
Ha ha, milion prodaných vozů, milion hlupáků? To ne, že ... Všimněte si laskavě, že bez Vás těch mlon prodaných kudů dosáhnou. A Vás do koupě snad nikdo nenutí, nebo ano?
Může to být i trik vedení V.A.G., před nějakým časem se třeba brzdily dodávky Yeti 4x4 tím, že se Kvasinám omezovaly dodávky Haldexu. Pasát má přednost. Ovšem, každý tah má za následek i protitah, mohli by z toho mít prospěch konkurenti.
Škoda si v Německu, Rakousku a GB získala pověst držáka, takže i u SuperB zákazníci očekávají řídké návštěvy servisu a nerezavějící karoserii. Po té, co i vzhled se pořádně odlišuje od japonských, francouzských a korejských konkurentů, není divu, že je zájem větší. Dnešní SuperB bude i za 5 roků ještě nadčasový, podobně jako třeba dříve Mercedes.
Jestli jen o to velký zájem, tak zdražení je na spadnutí. Ne že by to bylo designový unikát, ale oproti předešlé hrůze slušný pokrok.
Tak na začátku náběhu nového křápu je logické, že se čeká. Autosalony objednávají skladovky, Přeprodejci zásobu. To se uklidní.
Stejně se čeká v určitých výbavách i na Mondeo nebo na Passata. U nejsilnějšího benzínu vám navíc řeknou že termín ani nevědí.