- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po roce 1989 lide v nasi republice chteli budovat prosperujici stat a take potrestat komunisty. Ale naslo se par lidi jako Havel, Dienstbier, Klaus, Carnogursky, Meciar co hajili svoje osobni zajmy a nic je nezajimalo. Tak ted kvuli nim jsme v tezkem srabu.
To je zase jednou článek - co jsme byli, co jsme měli...
Viděl jsem ten motor na vlastní oči přímo v museu a je to nádhera. Radost pohledět.V tom museu je spousta exponátů, které stojí za vidění. Vřele doporučuji návštěvu.
Pěkný příklad krizového scénáře. Dnes u nás něco nepředstavitelného, kde byl průmysl rozdán zahraničním korporacím. Až na světlé vyjímky. Nejlepší bylo, že se tvořily společné podniky, které postupem času přešly pod zahraničního majitele. Výsledek? Dnešní manažeři nic neumí a v evropské konkurenci neobstojí ani s MBA tituly apod. Je to o celém systému. Kde se rozkrádá plynule ve velkém od 1990.
Ještě máte nějaké akcie, nebo už jste je všechny prožral?
V muzeu jsem byl, motor dost dlouhou dobu okukoval a musím říci, že vypadá impozantně. Když si uvědomím, že jde o skoro sto let starý výrobek, tak před konstruktéry smekám klobouk.
Spis to vypada, ze jste do te doby nemel poneti o konstrukterskem umu nasich predku.
Každá dobrá automobilka vyrábala aj letecké motory a dokonca aj lietadlá . A keď to bolo dobré aj zbohatla.
Ano. Trnavské automobilové závody jsou toho zářným příkladem.
Ta spotreba neni udana ani tak specificky, jako nesmyslne... snad tedy na "konohodinu"... ale to je zas podezrele dobre cislo... jinak g/kWh jsou celkem normalni udaj...
Je to bežné, to iba pre nás sa to potom pretlmočí do straviteľnej podoby x l/ 100km .
BUDE??? Já četl cosi o exponátu v muzeu!
Ale jo u kluků v hospodě to mělo jako fór velký úspěch....