Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Elektrický osel je mikrokamion do úzkých uliček

Historická centra středomořských měst vybízejí k nákupům, a to nejen turisty - drahé butiky a obchůdky se suvenýry se zde střídají se známými módními značkami. Na jejich zásobování ale architekti středověkých labyrintů z romantických uliček nemysleli. V překrásné jihošpanělské Malaze teď rozváží v centru města balíkové zásilky mikrokamionek El Carrito.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L54u35k45á47š 43M80e98i68s60t87n44e24r 5345592779975

Toto vozítko jezdí v dětské nemocnici v Brně. Tahne za sebou tři vozíky prádla. Podle toho jak to vypadá, tak to je tak 10-20 let starý :)

0/0
7.9.2015 12:41

M95i88l59a44n 30Č24e34r69n45ý 5483489669472

Jestli to neumí jezdit po schodech, tak je to na nic.

0/0
6.9.2015 10:08

J17a34n 49P98a65v58e70l30k31a 3107481914131

Dachser budou pokrývači. Dach je střecha a zbytek je jasný.

0/0
6.9.2015 9:55
Foto

R55i35c15h24a91r29d 90P22o48l49á87š15e18k 9394113740129

takovejch ještěrek byly u nás plný nádraží už před víc než čtyřiceti lety (dál si moc nepamatuju)

+4/0
6.9.2015 7:42

V93á42c41l31a53v 62P94o25u68s11t17k77a 3740881212

Dokonce vozily i několik "vagonků" za sebou.

+2/0
6.9.2015 12:20

J52a27n 68F98r63o30l55í28k 6756340675834

A možná jely i víc jak 7 km/hod.:-P

+1/0
6.9.2015 15:59

P60a93v56e29l 69J54e28ř15á15b59e81k 7121712194987

Místo přívěsu by byl lepší návěs. Lépe se s ním couvá, otáčí apod. Pokud se s návěsem popojíždí ručně ve skladu, tak stačí opěrné kolečko.

+2/0
6.9.2015 1:41

L33i28b83o44r 72F60i75l61á90k 3700115203803

Přívěs vás kopíruje, s návěsem je potřeba najíždět. Tohle zvládne i osel.:-)

+3/0
6.9.2015 9:05

P47a24v65e95l 84J78e43ř31á21b80e46k 7321562824167

Obávám se, že přívěs podjíždí víc než návěs pokud vezmeme stejnou délku

0/0
6.9.2015 11:05

V91á44c65l36a53v 31P32o98u90s88t93k33a 3840411652

Předpokládám, že je to vlečka, to drží stopu jak přibité.

0/0
6.9.2015 12:22

P57a67v43e46l 67J90e93ř84á27b92e75k 7771212464467

Rozdíl poznáte když si vezmete za sebe vlečku (přívěs) a návěs se stejně vzdáleností zadní nápravy od závěsu na tažném vozidle a stejnou délkou korby a zkusíte prokličkovat v lese mezi běžně zakmeněným mýtním porostem.

0/0
7.9.2015 1:01

A21l26e76š 69J69a55n15á74č65e59k 3253244736163

Podobnej vehikl řídím v práci. El. vláček jungheinrich, používá se v lecjakých firmách, tady se z podobnýho vehiklu dělá výkřik techniky.

+7/0
6.9.2015 0:13

S89t54a58n88i54s32l78a87v 19R25o24s96e58c48k42ý 9775529201619

A nejen Jungheinrich, ve výrobním programu to má každý výrobce VZV.

0/0
6.9.2015 6:50

S54t76a76n55i25s70l20a52v 91R76o86s51e76c30k78ý 9365489271879

A takovéto tahače se ve firmách používali již v 60. a 70. letech 20. století a určitě i dříve. Mé první setkání s ním bylo v roce 1979 ( výrobek DESTA).

+3/0
6.9.2015 6:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.