Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Celoroční dálniční známka už se v září nevyplatí

Pokud jste si pořídili nové auto, nebo potřebujete z jiného důvodu koupit novou dálniční známku, roční už si nekupujte. Nevyplatí se to.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A63n31d30r28e93j 45O10l61e21k73s95a 3475561847241

Ušaby.

0/0
2.9.2015 10:31

T21o89m58á77š 51V29a56l60d34e45r 7623160669

Až se bude platit klasické výkonné mýto, budou všichni rádi vzpomínat na dálniční známky. Platit za rozbité úseky, které vám prověří každý spoj na vozidle. Uzavírky způsobené opravami od těžkých kamionů, které nikdo nekontroluje. Samozřejmě, že to vše zaplatíme ještě jednou všichni z našich daní.Chybějící R35 od Liberce do Mohelnice na kterou měli papaláši 25 let a ostatní významné tahy, by měl stát dávat na mýtné 90% slevy:-). Myslím, že na klasické výkonné mýto nemáme kupní sílu občanů. 80% možná 85% lidí je pod průměrným platem.Dost jich pracuje v blízkosti minimální mzdy. A R7 nemá žádnou paralelní silnici , jako nyní upravovaná R48, která se také zpoplatní.

+1/0
2.9.2015 6:49

P23e50t39r 92B58á38č62a 8555936525395

Myslim, ze zaklady matematiky zna snad kazdy ne.

0/0
1.9.2015 15:38

P98e28t62r 10M80a19r55š94o67u46n 5465388336376

;-D i vy optimisto (na to auto přece nejezdí)

0/0
2.9.2015 10:13

M98i31c16h46a15l 17S13t85r31a20k91a 5271451228217

Celoroční dálniční známka se nevyplatí už v prosinci předchozího roku. Za to, čemu tady místní ouřadové říkají dálnice, by měl řidičům platit a ne od nich vymáhat peníze za jízdu po všem možném jenom ne po dálnici.

0/0
1.9.2015 13:56

P32e18t53r 76B17á48č57a 8695286975785

Je videt, ze toho moc nenajezdite.

0/0
1.9.2015 15:38

J50a19n 75U66l93m 7870399226492

Stačí koupit při první cestě po dálnici desetidenní a dojezdit jí do prosince. Když koukaji benga dalekohledem, stačí jim, že jí tak uviději nalepenou (ale nesmí se zastavovat na odpočívadlech ;-D)

0/0
1.9.2015 10:37

R82o66b87e57r15t 11G74o90r62c 6782733723

Já myslím že celoroční dálniční známka se u nás nevyplatí v jakémkoliv měsíci nejen v září, když máme i měsíční známky :-)

+1/0
1.9.2015 10:05

J49a87n 63K59o25n27v41a20l63i18n94k23a 5950621361785

Ve vší úctě k autorovi, to si může spočítat snad každý, kdo vychodil ZŠ, ne? :-)

+4/−1
1.9.2015 7:14

J82a61n 32U97l46m 7430709226412

to by zas ale neměl čárku za článek...

+1/0
1.9.2015 10:38

M85a81r28e18k 44Š30t45ě40t90k92a 4141738902123

Zase se můžeme pochlubit několika těžko překonatelnými rekordy. Tak například D8 z Ústí do Prahy se začala stavět už za minulého režimu a její první úsek Trmice - Řehlovice byl dán do provozu před více než 25 lety. Řeknete si, nic moc, ale u dálnice dlouhé ani ne 100 kilometrů je to skutečně na pováženou. Kdy se D8 opravdu zprovozní v celé své délce je ve hvězdách, na rozdíl od siláckých prohlášení Sobotky, Ťoka a dalších papalášů, není nic co by dávalo důvod k nějakému přehnanému optimismu. Dostat tihle komici naší zemi do rukou po válce, tak tady ještě dneska lezeme po stromech - obrazně řečeno. Čeština má pro takové lidi krásné pojmenování - hochštapleřiRv

+8/0
1.9.2015 6:54

P35e60t48r 75S42p77á33l96e89n83ý 3435807979698

Platit zrovna za české dálnice mi přijde směšné. Konkrétně jezdím 90% po D1, už několik let si nepamatuju, že bych dojel včas. Neustálé uzavírky, zúžení, kolony, letošní léto naprosté peklo, Praha-OV7h, zpět 6,5h. A to nezminuju stav některých useků a kamiony na cestě v době, kdy to mají zakázané. Opravdu je D1 ostuda naší země. Přemýšlel jsem nad tím, co si v létě myslí cizinci jedoucí na jih, když si vystojí 2x hodinovou kolonu způsobenou prácemi na dálnici a nevidí nikoho pracovat, jen kužely zúžený průjezd, nikde nikdo.

+9/0
1.9.2015 6:09

R78o58b52e34r37t 80M42a64c18h21a26l73a 8331111646754

Přesně tak, ale jen doplním - na začátku omezení cedule "Musíme to opravit" a  na konci "Děkujeme", jenomže oni neděkují za pochopení oprav, ale za ten vývar, který za to mají

+7/0
1.9.2015 6:41

M53a59r73e27k 12Š62t15ě52t76k18a 4671938782923

Tak nejhorší je, že ty kamiony potkáte i na některých úsecích silnic nižších tříd (tam kde nemusí platit mýtné), kde ale opravdu nemají, nejen ve špičkách (pátek odpoledne), co dělat. Ptáte se, kde je policie? Podívejte se ve městech, kde mladí příslušníci pořádají divoké honičky ve služebních Oktávkách, nebo vás nechají se přiblížit po hlavní, a pak ve chvíli, kdy už to načekáte, vyrazí z vedlejší (nadají vám přednost) a řidič se na vás posměšně dívá, co uděláte. A taková policie má mít respekt lidí?

+2/0
1.9.2015 7:16

L57i95b53o12r 61M66o95u23č89k57a 1318377895682

tak me staci, jak se vubec neresi traktory na silnicich prvni trid. tyhle stroje tam nemaji co delat, ale toto uz vubec nikdo neresi ... a bahno , co tam po nich zustane, dokud ho nesplachne dest , se s nim nikdo zabyvat nebude ...

+1/0
1.9.2015 9:53

R27a88d52k95o 25S57k28a34l68i80c94k54y 8576870581831

Zkuste to přes HK, je to kratší, teoreticky "jen" o 30 minut delší. Z HK do OC není dálnice, ale pěkně se tam jede. (Cesta zpět je nyní blbá kvůli opravě v Litomyšli)

+1/−1
1.9.2015 8:40

P31e67t47r 16S57p20á31l56e91n96ý 3805737669258

Občas tak jedu, v 50% rychlejší než D1.

+1/0
1.9.2015 9:56

P30e57t60r 52B85á80č93a 8765466575645

Pekne se tam jede? Dyt je tam vic kamionu jak osobaku, ta trasa je naprosto priserna a pretizena, to si radsi pul hodiny postojim na dalnici.

0/−1
1.9.2015 15:40

R67a37d36k22o 19S69k79a65l71i32c61k55y 8946240681111

Možná máte pravdu, ale kolony tam nejsou (občas Litomyšl a Vysoké Mýto na křižovatkách) Rozhodně tam neudělám 2 hodiny navíc jako na D1

0/0
2.9.2015 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.