- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musí to dostat cenou pod Dacii, jinak si neškrtnou.
Hlavny dovod preco by som ju kupil je 4x4, bez neho jeho samotne urcenie straca vyznam
no tak šestnástistovka žigulík, kterej jsme měli v 77-tým byl parádní kočár na svou dobu, takže bych vše ruské nezatracoval...
On byl paradni kocar hlavne z toho duvodu, ze dle rozhodnuti RVHP se tu jine auto srovnatelne velikosti koupit nedalo, pokud jste teda nemel prebytek tuzexovych bonu.
Tak šup šup vyrábět, vypadá to podstatně lépe než NIVA a hlavně mnohem lépe než DACIA DUSTER. Otázka je jak to bude s pohonnou jednotkou, a kdo jim ji bude v kooperaci dělat, zda Renault, či zda Nissan.
no nazdar- to si koupi jenom masochista a obdivovatel všeho ruského.......
proc nenapisou ze zatim stoji Steve Martin co navrhoval Volva a Mercedesy? -
Jetzt hat Steve Martin auf der Moscow Offroad-Show einmal mehr bewiesen, dass das, was er seinerzeit bei Volvo und Mercedes geleistet hat, auch auf Fahrzeuge der russischen Marke zu übertragen ist. -
http://www.n-tv.de/auto/Unglaublich-aber-Lada-article15815426.html
Protože je třeba kopat do Ruska. Vše Ruské musí být špatné. Přiznat, že nejde jen o plán nějakého magora, ale projekt realitiscký, za kterým stojí nesmírně schopný manager se nehodí do propagandy.
Vždyť je to celé Dacia , tedy chcete-li Renault ..
Z boku docela dobrý, zezadu a zepředu se mi to ale nelíbí. Je to něčemu strašně podobné...
Tak designove to neni uplne spatne, naopak auto je celkem libive. Symetricke prolisy pri pohledu z boku jsou urcite zajimave. Co se detailu tyka to vypada taky pekne, ty oranzove linky v interieru jsou paradni. Urcite zajimavejsi interier nez vetsina fadnich VW. Jeste si pockat jak na tom bude jizdne. Asi bych ani neocekaval, ze to bude spicka ve sve tride co se jizdnich vlastnosti tyka, ale prumer by se hodil. Aby byly dobre dimenzovane brzdy a podvozek robustni. A uvidime co ukazou casem prvni testy a spolehlivost.