Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rover 75: příběh dobrého auta předem odsouzeného k neúspěchu

Rover 75 se představil v roce 1998 a v Evropě se prodával následujících sedm let. Nebylo to špatné auto, vždyť se v Číně dodnes vyrábí v modifikovaném provedení. Ve skutečnosti byl však propadákem, který přispěl ke krachu Roveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K80a56r72e58l 93N15e50d89o24p49i96l 7508896609524

Rover by sel ke dnu bez ohledu na obsah projevu pri predstaveni modelu 75. Nekolik mesicu jsem s tim jezdil a byl to vuz co se tyce kvality zpracovani podprumerny. Nefunkcni navigace, rozbite otvirani dveri ze vnitr ( muselo se stahnout okno a otevrit venkem) a jedno okno se nestahovalo vubec. To vse u tri mesice stareho vozu.

+1/0
2.10.2015 5:33

R89i96c16h23a91r83d 51L15e20s91k59l37ý 6758625797467

A teď ještě tu o Karkulce.

0/−1
2.10.2015 8:09

J34i31ř14í 88S45c44h91w20a37c67h 8358354938916

má pravdu předsedo, to auto spolehlivostí zrovna neoplývalo. Jako nové ho měl můj šéf (majitel firmy) a dost si stěžoval, i v servisu nějaký čas strávilo (už nevím proč).

..... a třeba benzínové šestiválce co se do nich montovaly (obecně motory zde vždy uváděné jako vzor spolehlivosti a výdrže), tak ty měly (mají) více neduhů jak čtyřválce.....;-)

....já bych ho tedy jako ojetinu nikomu moc nedoporučoval....

+1/0
2.10.2015 21:08

L12u93k49á77š 20N27e75m65e57č91e95k 5153671472113

Ešte dodám, že práva na značku Rover sa cez Ford-a dostali k Tata Motors, čím sa Rover a Land Rover dostali znova pod jednu strechu. Ale komu patrí MG neviem...

0/0
1.10.2015 21:55

L55u22k23á61š 69N59e25m67e55č63e54k 5613231132633

Tak MG sa dostalo cez Nanjing do SAIC.

0/0
1.10.2015 21:59

J26a25k79u26b 98F56e43i35f83a68r 7289579656559

Pravda pravda, kdysi jsem o něm uvažoval avšak po zmiňovaných úvahách a spekulacích jsem koupil něco jiného. Doteď to auto má švih a šarm.

+2/0
1.10.2015 18:09

I96v48a39n34a 72K35a21d23l21e42c32o51v77á 7817315562729

Nádherné auto, nedám na něj dopustit......

0/−1
1.10.2015 15:54
Foto

D24a51n54a 37H79a89n86g31e12b98r78a86u76k 7101419662119

My jsme ho meli. Vevnitr kuze a drevo, nadherna sedadla. Zvenku nadherna anglicka elegance. To nebylo Auto, ale basen. Nejkrasnejsi ato, co jsme kdy meli.

+5/0
1.10.2015 13:02

V98i65k15y32r 87B40o38h15u12m67i82l 76S15t64r53a62n22s55k43y 9237118686679

Ano, míra pohledové unifikace současných plasťáků již překročila únosnou míru a tak se jeden s potěchou ohlédne za křivkami vozů, které ještě nemalovaly - při stále stejných zadání - počítače. Připomeňme si dobu Peugeotů 505, pián, Opelů Ascon a dalších. Dobu, kdy se ještě z dálky dalo poznat co přijíždí za vůz v protisměru.

+10/0
1.10.2015 11:05

J48i46ř50í 33E22r43b33e65n 1313204216797

Nonono, zdálky v protisměru od sebe nerozeznáte VW Golfa a užovku Š 105, například (oboje karosoval Giugiaro) :-)

0/0
1.10.2015 20:51

J31i89ř66í 90S63c24h97w74a87c28h 8488344928246

tvůj příspěvek je nostalgií motivovaný nesmysl, deformovaný pohled na minulost. To že dnes něco vzniká na počítači rozhodně neznamená, že to "nakreslil počítač"....

Samozřejmě, že v dřívějších dobách taky vznikala auta ve stejném stylu, byla doba "hranatá", byla doba "oblin". To že se dnes subjektivně vytrhneš jen několik aut je naprostá deformace průměru výroby. Dělala se i auta naprosto průměrná, fádní až hnusná.....ale dnes jejich fandové o nich sveřepě hlásají jaká je to nádhera.... Já si naopak myslím, že průměrná auta "pro masy" jsou dnes mnohem hezčí, než auta z 60-80 let minulého století.... 

A za 50 let samozřejmě zase někdo o dnešní době prohlásí něco podobného: ....připomeňme si dobu Mazd 6, Civiců  a  Roomsterů ;-),  dobu kdy auta měla ještě duši ne jako ty dnešní plechovky....;-)

+1/0
1.10.2015 22:28

L43u23m86í84r 32V86i97t96h47a 2827507886152

Krásný auto, pořád na něj mám pifku. Vím o jednom pěkným kombíku... :-)

+5/0
1.10.2015 10:41
Foto

D91a67n44a 26H54a94n53g72e40b32r87a52u59k 7861699922609

My jsme meli kobbik Celest. Ale uz nedostanete dily a opravny nejsou;-(

0/0
1.10.2015 13:03

M28a12r97e28k 29J89a51n44e34č87k92a 1337926293181

V tom případě bych doporučil koupit hned dva. Druhý na ND ;-)

+1/0
1.10.2015 15:15

J22i34ř92í 81K29o83c31u79r97e69k 6695824645968

Občas je k zahlédnutí. Mezi tím vším "čím víc křivka tím víc dizajn" to auto vypadá jako z jiného vesmíru ... asi jako když člověk potká Piáno.

+2/0
1.10.2015 10:37

J79a36n 21K36o53n31v32a85l16i73n48k54a 5730201691645

Je to stále krásné auto.

+5/0
1.10.2015 9:43

V79i17k39y68r 43B47o61h75u20m41i43l 79S28t29r58a29n68s78k36y 9177658226659

Tiše závidím příteli, který jedním denně jezdí v super stavu, druhého má jako vetoše a dalšího ve stodole na díly.....

0/0
1.10.2015 8:53

P74e85t88r 47H85r18u80b39ý 9571681382158

Já to auto měl a doteď lituji toho, že jsem jej prodal. Luxusní, nádherné, pohodlné auto, se kterým jsem jezdil do 7 litrů nafty na 100 km. Teď se z toho auta pomalu stává velmi dobrá investice jakožto do budoucího veterána...

+1/−2
1.10.2015 7:58

R89a74d34i38m 45D88r58b59o42h89l88a16v 5871536883347

Já zas doteď lituji, že jsem ho před pěti lety, když jsem kupoval auto, nekoupil. Vždycky se za ním na cestě ohlédnu. Parádní auto.

+1/0
1.10.2015 8:46

J14i40ř42í 57E24r94b72e92n 1573584236897

Dokonalý případ toho, jak jeden aktivní pitomec na dobře placené manažerské pozici dokáže svou nadutostí a bohorovností zničit léta snahy a práce mnoha tisíc lidí...

I když možná to byl úmysl, jinak by se o pár let později nedostal do Volkswagenu.

+4/0
1.10.2015 7:51

K12a59r13e32l 58H90o53r39á93k 2538979713763

Chybí mi tam zmínka jak ten nadutec dopadl, jestli zaplatil škodu do výše 4,5 násobku platu nebo co?

0/0
1.10.2015 9:22

Z62d16e41n94ě98k 41H97a63n90z15l 1521386942574

Šel do VW a dostal zlatej padák

0/0
4.10.2015 13:35

M74a79r61e44k 87H39r45u69b40y 6397842821388

Jeho uspech o par let pozdeji zopakoval jiny manazer v Nokii ;-)

0/0
4.10.2015 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.