Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rover 75: příběh dobrého auta předem odsouzeného k neúspěchu

Rover 75 se představil v roce 1998 a v Evropě se prodával následujících sedm let. Nebylo to špatné auto, vždyť se v Číně dodnes vyrábí v modifikovaném provedení. Ve skutečnosti byl však propadákem, který přispěl ke krachu Roveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K62a15r88e63l 90N25e72d58o18p16i73l 7638746439564

Rover by sel ke dnu bez ohledu na obsah projevu pri predstaveni modelu 75. Nekolik mesicu jsem s tim jezdil a byl to vuz co se tyce kvality zpracovani podprumerny. Nefunkcni navigace, rozbite otvirani dveri ze vnitr ( muselo se stahnout okno a otevrit venkem) a jedno okno se nestahovalo vubec. To vse u tri mesice stareho vozu.

+1/0
2.10.2015 5:33

R94i82c96h94a69r64d 64L16e18s69k30l45ý 6768725357657

A teď ještě tu o Karkulce.

0/−1
2.10.2015 8:09

J76i55ř38í 94S50c54h15w46a34c37h 8438134538806

má pravdu předsedo, to auto spolehlivostí zrovna neoplývalo. Jako nové ho měl můj šéf (majitel firmy) a dost si stěžoval, i v servisu nějaký čas strávilo (už nevím proč).

..... a třeba benzínové šestiválce co se do nich montovaly (obecně motory zde vždy uváděné jako vzor spolehlivosti a výdrže), tak ty měly (mají) více neduhů jak čtyřválce.....;-)

....já bych ho tedy jako ojetinu nikomu moc nedoporučoval....

+1/0
2.10.2015 21:08

L60u17k71á18š 95N30e17m57e90č70e97k 5983801932693

Ešte dodám, že práva na značku Rover sa cez Ford-a dostali k Tata Motors, čím sa Rover a Land Rover dostali znova pod jednu strechu. Ale komu patrí MG neviem...

0/0
1.10.2015 21:55

L78u95k84á81š 50N95e18m45e47č15e50k 5773591692423

Tak MG sa dostalo cez Nanjing do SAIC.

0/0
1.10.2015 21:59

J18a22k72u68b 75F15e58i29f63a67r 7969519726219

Pravda pravda, kdysi jsem o něm uvažoval avšak po zmiňovaných úvahách a spekulacích jsem koupil něco jiného. Doteď to auto má švih a šarm.

+2/0
1.10.2015 18:09

I76v54a40n57a 31K12a83d51l70e34c12o55v52á 7567865572499

Nádherné auto, nedám na něj dopustit......

0/−1
1.10.2015 15:54
Foto

D46a45n52a 84H57a16n37g19e76b90r76a53u77k 7501629762659

My jsme ho meli. Vevnitr kuze a drevo, nadherna sedadla. Zvenku nadherna anglicka elegance. To nebylo Auto, ale basen. Nejkrasnejsi ato, co jsme kdy meli.

+5/0
1.10.2015 13:02

V81i25k11y72r 39B59o52h65u50m48i65l 30S61t11r41a16n27s59k15y 9297358296489

Ano, míra pohledové unifikace současných plasťáků již překročila únosnou míru a tak se jeden s potěchou ohlédne za křivkami vozů, které ještě nemalovaly - při stále stejných zadání - počítače. Připomeňme si dobu Peugeotů 505, pián, Opelů Ascon a dalších. Dobu, kdy se ještě z dálky dalo poznat co přijíždí za vůz v protisměru.

+10/0
1.10.2015 11:05

J13i47ř54í 20E17r97b92e83n 1493774856747

Nonono, zdálky v protisměru od sebe nerozeznáte VW Golfa a užovku Š 105, například (oboje karosoval Giugiaro) :-)

0/0
1.10.2015 20:51

J71i55ř75í 16S85c10h29w16a66c71h 8888244898446

tvůj příspěvek je nostalgií motivovaný nesmysl, deformovaný pohled na minulost. To že dnes něco vzniká na počítači rozhodně neznamená, že to "nakreslil počítač"....

Samozřejmě, že v dřívějších dobách taky vznikala auta ve stejném stylu, byla doba "hranatá", byla doba "oblin". To že se dnes subjektivně vytrhneš jen několik aut je naprostá deformace průměru výroby. Dělala se i auta naprosto průměrná, fádní až hnusná.....ale dnes jejich fandové o nich sveřepě hlásají jaká je to nádhera.... Já si naopak myslím, že průměrná auta "pro masy" jsou dnes mnohem hezčí, než auta z 60-80 let minulého století.... 

A za 50 let samozřejmě zase někdo o dnešní době prohlásí něco podobného: ....připomeňme si dobu Mazd 6, Civiců  a  Roomsterů ;-),  dobu kdy auta měla ještě duši ne jako ty dnešní plechovky....;-)

+1/0
1.10.2015 22:28

L47u59m89í56r 56V40i62t75h97a 2347847486442

Krásný auto, pořád na něj mám pifku. Vím o jednom pěkným kombíku... :-)

+5/0
1.10.2015 10:41
Foto

D67a57n64a 25H51a75n36g69e59b51r53a29u29k 7151229812409

My jsme meli kobbik Celest. Ale uz nedostanete dily a opravny nejsou;-(

0/0
1.10.2015 13:03

M58a40r30e72k 59J42a93n91e30č55k21a 1947566503311

V tom případě bych doporučil koupit hned dva. Druhý na ND ;-)

+1/0
1.10.2015 15:15

J47i64ř61í 58K11o55c46u47r63e73k 6865184455378

Občas je k zahlédnutí. Mezi tím vším "čím víc křivka tím víc dizajn" to auto vypadá jako z jiného vesmíru ... asi jako když člověk potká Piáno.

+2/0
1.10.2015 10:37

J37a34n 50K93o66n75v54a27l71i17n25k70a 5320311291255

Je to stále krásné auto.

+5/0
1.10.2015 9:43

V74i13k11y32r 80B63o53h63u79m84i22l 91S66t98r71a34n57s64k92y 9307698106889

Tiše závidím příteli, který jedním denně jezdí v super stavu, druhého má jako vetoše a dalšího ve stodole na díly.....

0/0
1.10.2015 8:53

P74e75t29r 92H53r43u40b32ý 9251271472978

Já to auto měl a doteď lituji toho, že jsem jej prodal. Luxusní, nádherné, pohodlné auto, se kterým jsem jezdil do 7 litrů nafty na 100 km. Teď se z toho auta pomalu stává velmi dobrá investice jakožto do budoucího veterána...

+1/−2
1.10.2015 7:58

R83a16d23i55m 72D80r86b24o81h62l62a60v 5711446893237

Já zas doteď lituji, že jsem ho před pěti lety, když jsem kupoval auto, nekoupil. Vždycky se za ním na cestě ohlédnu. Parádní auto.

+1/0
1.10.2015 8:46

J67i37ř98í 54E74r23b36e55n 1603694986297

Dokonalý případ toho, jak jeden aktivní pitomec na dobře placené manažerské pozici dokáže svou nadutostí a bohorovností zničit léta snahy a práce mnoha tisíc lidí...

I když možná to byl úmysl, jinak by se o pár let později nedostal do Volkswagenu.

+4/0
1.10.2015 7:51

K48a61r96e73l 28H10o87r27á43k 2188299493823

Chybí mi tam zmínka jak ten nadutec dopadl, jestli zaplatil škodu do výše 4,5 násobku platu nebo co?

0/0
1.10.2015 9:22

Z84d16e21n23ě68k 30H18a52n27z64l 1861286922334

Šel do VW a dostal zlatej padák

0/0
4.10.2015 13:35

M69a79r67e93k 12H80r66u74b30y 6657872421718

Jeho uspech o par let pozdeji zopakoval jiny manazer v Nokii ;-)

0/0
4.10.2015 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.