Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia chce letos v Evropě prodat 385 tisíc aut, obnovený cee´d startuje

Jihokorejská značka Kia Motors chce letos v Evropě zvýšit prodej aut o devět procent na 385 tisíc vozů. Celosvětově pak očekává růst z loňských 2,9 milionu na 3,15 milionu prodaných aut. Uvedl to viceprezident marketingu Kia Motors v Evropě Arthur Martins při uvedení modernizovaného modelu cee´d.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D50á79š83a 15D23o31s37t15á15l11o37v33á 1249693180762

Killed In Action R^

0/0
1.9.2015 21:24

P68e66t61r 93N93e58s89v17a97d48b16a 2234555916899

Já bych toho chtěl. Bohužel pro korejce neznám nikoho kdo by si jej koupil podruhé. A to moc majitelů H/K neznám..... O to je to horší :D

0/0
1.9.2015 21:11

T98o29m95á29š 71H15o84r96a 2129375608645

Tak už znáte prvního.;-)

PS: opravdu si myslíte že těch 3 milionu vozů KIA a 5 milionu vozu HYUNDAY si kupují idioti?

+3/0
1.9.2015 21:24

D56a96n94i57e63l 17S15p72á19č90i27l 5176605719853

No a já jich znám již několik.:-)

+1/0
1.9.2015 21:39

P66e16t18r 80M22a25r11e18č36e93k 1963121919718

Sice Korejce nemusím , ale tohle se jim docela povidlo :-) .. navíc je mi Kia sympatičtější než Hnůjdej .

0/0
1.9.2015 19:54

J63e34n42d38a 12K91r21á49s83a 1979186818

Nedávno jej dlouhodobě testovali v Autobildu,a redaktoři pěli ódy ! Lepší jak Golf ! R^;-)

+2/0
1.9.2015 19:44

V81l98a81d22i45m56í85r 48F77i88b31i24g45e62r 5474701111604

Kdo do Autobildu nasype nejvíc za reklamy ten je nejlepší:-).

Obecně jsou včechna auta +/- stejná pokud není nějaká špatná serie komponent nebo nedoladěný motor.

Kiu máme v práci RV 2006 a to auto vypadá děsně. Má najeto hodně ale tohle konkrétně bych nechtěl ani zadarmo. Kia servis nepatří k nejlevnějším

0/−2
1.9.2015 21:25

P61e25t42r 19S84l57o87v15á68k 9605455827189

Podla 9 rocneho auta sudit ako je na tom

Kia v roku 2015, zaujimave:)

+3/0
1.9.2015 22:58

V98l98a39d26i29m95í90r 46F20i63b23i81g42e19r 5954741631314

To auto vypadalo děsně i nové. Vypadalo jako z 2 půlky 90. let.

0/0
2.9.2015 9:41

T20o87m32á82š 75H72o96r50a 2939165768955

Tak KIA za tu dobu ušla dost cesty a jejich vozy jsou dnes někde jinde než byly v době kdy vstupovali na evropské trhy. Pokud jde o KIA servis tak máte pravdu není nejlevnější, ale to asi žádný značkový servis. Ale vždy je to o domluvě, já tam měl servisní prohlídku, výměnu oleje filtrů a ještě dalších pitomostí. Chtěli za to 10,5 tisíce, tak jsem si sedli nad cenama, předložil jsem jim tržní ceny za komponwenty a vysvětlil že horskou přirážku platit nebudu. Zaplatil jsem ve výsledku 6,5 tisíce. Ale chápu že zákazníci mají strach toto řešit a nechají se natáhnout.

0/0
3.9.2015 14:54

V50l64a69d89i31m83í28r 43F50i78b63i50g96e11r 5594751741614

Já platil za servis Citroen 4200 ale teď po záruce si měním olej sám a vyjde to na 800 když nepočétím práci :-)

0/0
5.9.2015 0:58

J22a50r46o50s57l59a34v 33P35o42r75t 7359887249505

Korejský auto se mi přijde nebezpečný i když parkuje ..

0/−10
1.9.2015 11:58

M68a97r53i91a20n 34K76a41r22a51b55a 4463341800252

Keci

+6/0
1.9.2015 13:19

J95e31n87d80a 65K39r55á92s15a 1449656958

Ti s volšovými nohami,se  bojí všeho ! Doporučuji hromadnou dopravu ! ;-D

0/0
1.9.2015 19:51

D51a52v18i61d 64R23y80c98h57e66t65s50k83ý 9806371940930

Ani atmosférická 1.6 podle mě v tuto chvíli nedosahuje kvalit 1.2 TSI, tak jsem se těšil na 1,2 nebo 1,4 turbo z Koreje. Litrové TGDI jako příští favorit do auta co má o 150 kilo víc než Rapid mě teda docela zklamalo.

+3/−2
1.9.2015 11:39

M20a35r52i17a39n 21K86a53r33a83b94a 4753921180352

druhé auto mame skodovku tak nove som kupil korejske. O bajnej spolahluvosti TSI motorov si nerobte iluzie. Fyziku a ani skusenosti majitelov nepopriete...

+3/−1
1.9.2015 13:18

D24a82v34i33d 60R85y42c65h35e33t57s40k79ý 9146101370430

Spolehlivost TSI byla poznamenaná problémy s rozvody, existují mraky porouchaných TSÍček z let 2009-10. Od 6/2011 je tam ale přepracovaný napínák a řetěz, tzn. například všechny Rapidy jsou už ok. Jinak u životnosti myslím rozhoduje spíše údržba, třeba výměna oleje po 15tkm a taky poučené zacházení. Jinak 1.6 jede hůř a žere o litr víc než TSI. V rodině máme 2x Škodu a 2x Kiu,

+1/0
1.9.2015 13:37

T60o82m79á90š 58H65o39r65a 2639375808275

My máme doma jednoho Ceeda s atmosferou 1,6 litru CVVT a spotřeba 6,5 litru (s tím jezdí žena) A druhého Ceeda v kombíku s 1,6 CRDI a spotřebou cca. 4,4 litru. Oba motory jsou vykonově pro běžný provoz naprosto dostačující, i když je fakt že CVVTčko je malinko línější, ale to je celkem logické.

+3/0
1.9.2015 17:23

M15a16r48t41i50n 67K59o57v75á19ř 2601540989296

Letošní modelový rok Rapida už má taky 2. generaci motorů TSI a s těma žádné zásadní problémy zatím nejsou.

+2/0
1.9.2015 20:48

D59a98v40i82d 53R94y50c43h92e23t26s76k57ý 9526671680330

Nové motory i přes vyšší papírový výkon hůře jedou v nejpoužívanějších otáčkách, bylo třeba snížit CO2 (125g na 110). A mají povinný start-stop. takže v tuto chvíli jsem rád za loňský model..

+1/0
2.9.2015 9:30

P15e24t59r 29D83o26k88t22o53r 8518600336981

tak komu zase co ukradli a okopírovali? palubka bude zase audi? zadek opel? předek mazda? ...tak to chodí u korejců, technika to samé, co jiné automobilky vymyslí, to okopírujeme a dáme do svých vozů.

+3/−13
1.9.2015 9:50

R38u79d71o97l66f 98H82r19a41z39d83í21r91a 1315639923248

to si pletete s Čínou asi...

0/0
1.9.2015 14:55

T90o87m52á14š 45H93o79r44a 2439205278385

Koukám že jste znalec.R^

+7/0
1.9.2015 17:25

J11e43n26d43a 64K42r54á78s90a 1539846588

Tipnul bych ho jinak,ale škoda íček;-D

0/0
1.9.2015 19:46

T90o74m40á47š 36H62o62r94a 2979625638185

Já jsem rád ironický, pokud není tak hloupí, jak ze sebe dělá, pochopí to.

+1/−1
1.9.2015 21:26

J29a63n 43K98o37n63v56a80l53i18n96k23a 5490561591765

Já nevím. To auto je snad i pěkné. Ale nějak mi pořád vadí, že je to jen korejská Kia.

+3/−3
1.9.2015 7:10

M83a11r70i15a38n 61K39a14r55a53b81a 4803241290752

Jasne ze neviete. Dokonca nemáte ani vlastný názor, len trolujete. ..

+2/0
1.9.2015 13:11

J47a35n 96K79o30n42v27a24l44i71n40k50a 5920611901905

Co tu melete? Můj názor je ten, který jsem napsal. Že mi prostě vadí, že je to korejská Kia. Co se týče aut, mívám mnoho národnostních předsudků. Kdyby tu byla Dacia, tak řeknu, že je to Rumunský pelech. Víte, co se říká o vozech Kia ve Velké Británii? Pokud sám vůz této značky máte, nechtějte vědět.

0/−2
1.9.2015 13:28

T76o84m77á93š 36H56o34r55a 2899585878555

My máme v rodině dva, 6 let starou Kia Ceed 1,6 CVVT, najeto cca. 175 tisíc km, po zimě počítám že se jí zbavíme, původně to byl rodinný vůz jako náhrada za Fabii kombi druhé generace, ale žena pokukuje po Riu. Jako rodinný vůz máme nyní Ceeda třetí generace s 1,6 CRDi motorem. A tou etmosferou mám já nejato cca. 120 tisíc km, zbytek žena, provozně spolehlivý vůz, kromě běžných výměn náplní pochopitelně i obložení spojky, tlumiče, brzdy, ale nic co by neodpovídalo běžné spotřebě (mám v osobních vozech různých značek najeto cca. 850 tisíc km). Toho Ceeda s dieselem těžko soudit, má najeto jen 45 tisíc, takže zatím v podstatě bez servisu (jen běžné výměny oleje a filtrů). Ale je radost ho řídit. Jinak s touto značkou mám velkou zkušenost i jako se služebním vozem, vlastně proto jsem do ní šel když Škodovka přestala vyhovovat.

+3/0
1.9.2015 17:32

J54e82n41d60a 77K69r71á25s69a 1359266598

Měl jsem Ceeda,jako náhradní vůz po nezaviněné nehodě měsíc a R^!

0/0
1.9.2015 19:49

M68a66r98t74i86n 68K77o23v64á75ř 2951130309926

U Hyundai/Kia jsou dle mého naftové motory řidičsky příjemnější. U benzínových se hodně lidí shodne, že jsou spíš na pohodovou jízdu než na sportovnější.

0/0
1.9.2015 20:56

T29o22m79á17š 31H42o86r71a 2419125208625

Tak nafťáky mají u nich turbo, "nafta" má obecně lepší kroutící moment a turbo tomu hodně pomůže. Atmosfera je pokud jde o výkon lomeno spotřeba pasé, protože potřebný kroutící moment dosáhne motor ve výrazně vyšších otáčkách (a to roste spotřeba a hluk), na druhou stranu je ten motor jednodušší a teoreticky méně poruchový. Ale budoucnost dle mě patří přeplńování, zvláště v kombinaci s tlakem na snižování spotřeby a emisí.

0/0
1.9.2015 21:29

V79o31j45t30ě64c60h 35R18e36m37e81š 1465863226448

Nemůžu souhlasit s tím, že by atmosféra proti turbu nutně žrala. Ano, s lehkou nohou s maloobjemovým turbem budete jezdit za 5,5-6 litrů, s atmosférou 7-7,5 litrů. To je právě ta situace, kdy se změří normovaná spotřeba kvůli emisím. Ale právě pokud chcete jet svižně, točíte samozřejmě i to turbo a to si pak říká mnohem víc.

Viz "Když se rozhodnete s 1,4 TSI trhat asfalt (moc to nejde, ale pár šrámů na silnici zůstane), připravte se na více než 20litrovou spotřebu, Také 1,2 TSI v podobném případě podívá k 15 litrům, GDI ale taková čísla ani nezná."

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-vs-vw-golf-vii-vs-hyundai-i30-rozstrel/?3

0/0
1.9.2015 22:45

J32i79ř58í 79S21c67h58w57a90c18h 8488924398866

ten test nejspíše jen dokazuje, jak computer v i30 lže a redaktorovu "serióznost". Vůbec se nezmiňuje, kde vlastně při těch testech jezdí, proč třeba měl tak rozdílnou průměrnou rychlost u Golfu a i30. A hlavně jak tu spotřebu měří! Asi z toho computeru....

To GDIcko by bylo jakýsi atmo zázrak, protože s atmo 1.8 v Civicu není problém se ke 20 litrům v plné zátěži dostat a v Mazdě 2.0 zrovna tak . Při akceleraci a max vytáčení motoru na nízké převodové stupně se spotřeba dostává i nad 30-40 litrů, ale jde o to co udělá computer, který má rozsah stupnice třeba jen do 20 litrů, co vlastně do průměru v této chvíli započítává. A pokud tuto špičku jen "uřízne" tak čím více je motor vytěžován k maximu, tím více se průměrná spotřeba computeru odlišuje od skutečné spotřeby třeba i o 50%. Viz třeba zde:  http://autobild.cas.sk/clanok/198860/test-aka-je-spotreba-pri-jazde-na-plny-plyn. 

Z tohoto testu jasně vyplývá, že spotřeba v zátěži je úměrná odebíranému výkonu a je úplně jedno jestli jde o atmo nebo turbo.

+1/−2
2.9.2015 1:17

T36o63m87á21š 17H46o41r91a 2989255708935

Já s tím taktéž nesouhlasím, i když jsem to napsal, ale chtěšl jsem říct že turbo díky vyššímu kroutícímu momentu nemusíte tolik točit a tudíž je nižší spotřeba. Atmosféru také nemusíte točit a spotřeba bude podobná, ale už brzdíte provoz. Jinak já jsem na spotřebu celkem vysazený, takže jsem třeba s Felicií Combi 1,3 50 kw v létě jezdil za 5,5 litru, v zimě za 6,2, ale vyžadovalo to hodinářskou práci.;-D

0/0
3.9.2015 14:59

T92o65m46á74š 92H94o85r19a 2169235618905

To přece není problém, kupte něco jiného.;-)

+1/0
1.9.2015 17:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.