Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia chce letos v Evropě prodat 385 tisíc aut, obnovený cee´d startuje

Jihokorejská značka Kia Motors chce letos v Evropě zvýšit prodej aut o devět procent na 385 tisíc vozů. Celosvětově pak očekává růst z loňských 2,9 milionu na 3,15 milionu prodaných aut. Uvedl to viceprezident marketingu Kia Motors v Evropě Arthur Martins při uvedení modernizovaného modelu cee´d.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D14á12š59a 54D89o27s25t80á87l88o78v80á 1139563640402

Killed In Action R^

0/0
1.9.2015 21:24

P10e12t82r 18N70e37s77v34a27d63b34a 2214755826899

Já bych toho chtěl. Bohužel pro korejce neznám nikoho kdo by si jej koupil podruhé. A to moc majitelů H/K neznám..... O to je to horší :D

0/0
1.9.2015 21:11

T72o47m49á78š 24H88o49r91a 2209465778875

Tak už znáte prvního.;-)

PS: opravdu si myslíte že těch 3 milionu vozů KIA a 5 milionu vozu HYUNDAY si kupují idioti?

+3/0
1.9.2015 21:24

D41a82n63i35e53l 15S38p20á40č95i86l 5376425749803

No a já jich znám již několik.:-)

+1/0
1.9.2015 21:39

P29e72t63r 90M69a22r15e87č18e65k 1163851269208

Sice Korejce nemusím , ale tohle se jim docela povidlo :-) .. navíc je mi Kia sympatičtější než Hnůjdej .

0/0
1.9.2015 19:54

J62e89n97d33a 59K88r92á43s98a 1979666698

Nedávno jej dlouhodobě testovali v Autobildu,a redaktoři pěli ódy ! Lepší jak Golf ! R^;-)

+2/0
1.9.2015 19:44

V54l79a42d50i62m50í80r 24F67i71b46i82g85e28r 5284771751274

Kdo do Autobildu nasype nejvíc za reklamy ten je nejlepší:-).

Obecně jsou včechna auta +/- stejná pokud není nějaká špatná serie komponent nebo nedoladěný motor.

Kiu máme v práci RV 2006 a to auto vypadá děsně. Má najeto hodně ale tohle konkrétně bych nechtěl ani zadarmo. Kia servis nepatří k nejlevnějším

0/−2
1.9.2015 21:25

P87e98t51r 93S29l43o95v39á18k 9245915367389

Podla 9 rocneho auta sudit ako je na tom

Kia v roku 2015, zaujimave:)

+3/0
1.9.2015 22:58

V63l92a12d51i59m18í74r 25F52i44b44i95g93e28r 5604501721704

To auto vypadalo děsně i nové. Vypadalo jako z 2 půlky 90. let.

0/0
2.9.2015 9:41

T73o65m32á79š 78H70o12r84a 2229165658215

Tak KIA za tu dobu ušla dost cesty a jejich vozy jsou dnes někde jinde než byly v době kdy vstupovali na evropské trhy. Pokud jde o KIA servis tak máte pravdu není nejlevnější, ale to asi žádný značkový servis. Ale vždy je to o domluvě, já tam měl servisní prohlídku, výměnu oleje filtrů a ještě dalších pitomostí. Chtěli za to 10,5 tisíce, tak jsem si sedli nad cenama, předložil jsem jim tržní ceny za komponwenty a vysvětlil že horskou přirážku platit nebudu. Zaplatil jsem ve výsledku 6,5 tisíce. Ale chápu že zákazníci mají strach toto řešit a nechají se natáhnout.

0/0
3.9.2015 14:54

V72l98a75d45i17m28í92r 26F76i27b67i51g71e55r 5174581331494

Já platil za servis Citroen 4200 ale teď po záruce si měním olej sám a vyjde to na 800 když nepočétím práci :-)

0/0
5.9.2015 0:58

J77a77r67o51s30l61a72v 41P23o32r79t 7579327629185

Korejský auto se mi přijde nebezpečný i když parkuje ..

0/−10
1.9.2015 11:58

M86a33r71i96a27n 82K52a31r78a53b96a 4473641370172

Keci

+6/0
1.9.2015 13:19

J25e94n36d88a 66K86r42á14s56a 1549826448

Ti s volšovými nohami,se  bojí všeho ! Doporučuji hromadnou dopravu ! ;-D

0/0
1.9.2015 19:51

D86a79v92i95d 69R45y88c62h67e82t85s35k31ý 9946351450720

Ani atmosférická 1.6 podle mě v tuto chvíli nedosahuje kvalit 1.2 TSI, tak jsem se těšil na 1,2 nebo 1,4 turbo z Koreje. Litrové TGDI jako příští favorit do auta co má o 150 kilo víc než Rapid mě teda docela zklamalo.

+3/−2
1.9.2015 11:39

M76a63r35i75a84n 25K64a61r94a73b51a 4983901660502

druhé auto mame skodovku tak nove som kupil korejske. O bajnej spolahluvosti TSI motorov si nerobte iluzie. Fyziku a ani skusenosti majitelov nepopriete...

+3/−1
1.9.2015 13:18

D71a98v18i44d 97R59y11c77h29e48t53s56k21ý 9496621440910

Spolehlivost TSI byla poznamenaná problémy s rozvody, existují mraky porouchaných TSÍček z let 2009-10. Od 6/2011 je tam ale přepracovaný napínák a řetěz, tzn. například všechny Rapidy jsou už ok. Jinak u životnosti myslím rozhoduje spíše údržba, třeba výměna oleje po 15tkm a taky poučené zacházení. Jinak 1.6 jede hůř a žere o litr víc než TSI. V rodině máme 2x Škodu a 2x Kiu,

+1/0
1.9.2015 13:37

T16o68m83á77š 29H18o20r93a 2779405178495

My máme doma jednoho Ceeda s atmosferou 1,6 litru CVVT a spotřeba 6,5 litru (s tím jezdí žena) A druhého Ceeda v kombíku s 1,6 CRDI a spotřebou cca. 4,4 litru. Oba motory jsou vykonově pro běžný provoz naprosto dostačující, i když je fakt že CVVTčko je malinko línější, ale to je celkem logické.

+3/0
1.9.2015 17:23

M24a21r68t91i29n 84K59o95v26á11ř 2731260629566

Letošní modelový rok Rapida už má taky 2. generaci motorů TSI a s těma žádné zásadní problémy zatím nejsou.

+2/0
1.9.2015 20:48

D56a46v70i18d 49R55y20c16h16e83t97s65k92ý 9796981330130

Nové motory i přes vyšší papírový výkon hůře jedou v nejpoužívanějších otáčkách, bylo třeba snížit CO2 (125g na 110). A mají povinný start-stop. takže v tuto chvíli jsem rád za loňský model..

+1/0
2.9.2015 9:30

P81e70t70r 78D33o41k86t29o30r 8778840956881

tak komu zase co ukradli a okopírovali? palubka bude zase audi? zadek opel? předek mazda? ...tak to chodí u korejců, technika to samé, co jiné automobilky vymyslí, to okopírujeme a dáme do svých vozů.

+3/−13
1.9.2015 9:50

R66u19d61o66l61f 62H57r16a31z66d92í13r15a 1615179303288

to si pletete s Čínou asi...

0/0
1.9.2015 14:55

T65o25m27á76š 69H43o90r85a 2779235398305

Koukám že jste znalec.R^

+7/0
1.9.2015 17:25

J30e35n42d30a 20K93r41á56s41a 1239476708

Tipnul bych ho jinak,ale škoda íček;-D

0/0
1.9.2015 19:46

T55o74m48á13š 84H30o36r35a 2219105588295

Já jsem rád ironický, pokud není tak hloupí, jak ze sebe dělá, pochopí to.

+1/−1
1.9.2015 21:26

J79a71n 89K48o27n74v74a84l43i76n11k45a 5670691831505

Já nevím. To auto je snad i pěkné. Ale nějak mi pořád vadí, že je to jen korejská Kia.

+3/−3
1.9.2015 7:10

M23a87r71i34a12n 79K16a24r67a52b81a 4913921120942

Jasne ze neviete. Dokonca nemáte ani vlastný názor, len trolujete. ..

+2/0
1.9.2015 13:11

J18a34n 82K10o40n32v51a17l23i47n71k84a 5210971461665

Co tu melete? Můj názor je ten, který jsem napsal. Že mi prostě vadí, že je to korejská Kia. Co se týče aut, mívám mnoho národnostních předsudků. Kdyby tu byla Dacia, tak řeknu, že je to Rumunský pelech. Víte, co se říká o vozech Kia ve Velké Británii? Pokud sám vůz této značky máte, nechtějte vědět.

0/−2
1.9.2015 13:28

T27o59m51á83š 97H21o86r94a 2769915828345

My máme v rodině dva, 6 let starou Kia Ceed 1,6 CVVT, najeto cca. 175 tisíc km, po zimě počítám že se jí zbavíme, původně to byl rodinný vůz jako náhrada za Fabii kombi druhé generace, ale žena pokukuje po Riu. Jako rodinný vůz máme nyní Ceeda třetí generace s 1,6 CRDi motorem. A tou etmosferou mám já nejato cca. 120 tisíc km, zbytek žena, provozně spolehlivý vůz, kromě běžných výměn náplní pochopitelně i obložení spojky, tlumiče, brzdy, ale nic co by neodpovídalo běžné spotřebě (mám v osobních vozech různých značek najeto cca. 850 tisíc km). Toho Ceeda s dieselem těžko soudit, má najeto jen 45 tisíc, takže zatím v podstatě bez servisu (jen běžné výměny oleje a filtrů). Ale je radost ho řídit. Jinak s touto značkou mám velkou zkušenost i jako se služebním vozem, vlastně proto jsem do ní šel když Škodovka přestala vyhovovat.

+3/0
1.9.2015 17:32

J58e31n92d92a 50K73r15á37s42a 1859836208

Měl jsem Ceeda,jako náhradní vůz po nezaviněné nehodě měsíc a R^!

0/0
1.9.2015 19:49

M89a46r63t20i63n 17K30o12v69á15ř 2241740429606

U Hyundai/Kia jsou dle mého naftové motory řidičsky příjemnější. U benzínových se hodně lidí shodne, že jsou spíš na pohodovou jízdu než na sportovnější.

0/0
1.9.2015 20:56

T21o19m23á95š 15H62o40r67a 2829635268785

Tak nafťáky mají u nich turbo, "nafta" má obecně lepší kroutící moment a turbo tomu hodně pomůže. Atmosfera je pokud jde o výkon lomeno spotřeba pasé, protože potřebný kroutící moment dosáhne motor ve výrazně vyšších otáčkách (a to roste spotřeba a hluk), na druhou stranu je ten motor jednodušší a teoreticky méně poruchový. Ale budoucnost dle mě patří přeplńování, zvláště v kombinaci s tlakem na snižování spotřeby a emisí.

0/0
1.9.2015 21:29

V91o69j33t40ě39c83h 72R67e72m17e73š 1335843226838

Nemůžu souhlasit s tím, že by atmosféra proti turbu nutně žrala. Ano, s lehkou nohou s maloobjemovým turbem budete jezdit za 5,5-6 litrů, s atmosférou 7-7,5 litrů. To je právě ta situace, kdy se změří normovaná spotřeba kvůli emisím. Ale právě pokud chcete jet svižně, točíte samozřejmě i to turbo a to si pak říká mnohem víc.

Viz "Když se rozhodnete s 1,4 TSI trhat asfalt (moc to nejde, ale pár šrámů na silnici zůstane), připravte se na více než 20litrovou spotřebu, Také 1,2 TSI v podobném případě podívá k 15 litrům, GDI ale taková čísla ani nezná."

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-vs-vw-golf-vii-vs-hyundai-i30-rozstrel/?3

0/0
1.9.2015 22:45

J62i31ř88í 25S77c27h18w23a93c27h 8288894778566

ten test nejspíše jen dokazuje, jak computer v i30 lže a redaktorovu "serióznost". Vůbec se nezmiňuje, kde vlastně při těch testech jezdí, proč třeba měl tak rozdílnou průměrnou rychlost u Golfu a i30. A hlavně jak tu spotřebu měří! Asi z toho computeru....

To GDIcko by bylo jakýsi atmo zázrak, protože s atmo 1.8 v Civicu není problém se ke 20 litrům v plné zátěži dostat a v Mazdě 2.0 zrovna tak . Při akceleraci a max vytáčení motoru na nízké převodové stupně se spotřeba dostává i nad 30-40 litrů, ale jde o to co udělá computer, který má rozsah stupnice třeba jen do 20 litrů, co vlastně do průměru v této chvíli započítává. A pokud tuto špičku jen "uřízne" tak čím více je motor vytěžován k maximu, tím více se průměrná spotřeba computeru odlišuje od skutečné spotřeby třeba i o 50%. Viz třeba zde:  http://autobild.cas.sk/clanok/198860/test-aka-je-spotreba-pri-jazde-na-plny-plyn. 

Z tohoto testu jasně vyplývá, že spotřeba v zátěži je úměrná odebíranému výkonu a je úplně jedno jestli jde o atmo nebo turbo.

+1/−2
2.9.2015 1:17

T59o78m80á55š 47H38o37r41a 2459735848895

Já s tím taktéž nesouhlasím, i když jsem to napsal, ale chtěšl jsem říct že turbo díky vyššímu kroutícímu momentu nemusíte tolik točit a tudíž je nižší spotřeba. Atmosféru také nemusíte točit a spotřeba bude podobná, ale už brzdíte provoz. Jinak já jsem na spotřebu celkem vysazený, takže jsem třeba s Felicií Combi 1,3 50 kw v létě jezdil za 5,5 litru, v zimě za 6,2, ale vyžadovalo to hodinářskou práci.;-D

0/0
3.9.2015 14:59

T69o91m47á12š 49H72o30r50a 2559145608745

To přece není problém, kupte něco jiného.;-)

+1/0
1.9.2015 17:26







Najdete na iDNES.cz