Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Opel Astra je v Česku. Prolezli jsme ho skrz naskrz

Úplně nový Opel Astra se teprve chystá na premiéru, kterou bude mít za dva týdny na autosalonu ve Frankfurtu. Čerstvá generace stěžejního modelu značky se na pár dní objevila v Praze. Astru pro iDNES.cz nafotil do detailu Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O47n18d40ř18e55j 15R79a28z13ý96m 2185866495197

No není to Škoda, no...to by se novináři rozplývali nad tím, jak je všechno skvělý a dokonalý :)

+1/0
3.9.2015 19:52

Z54b88y11š15e79k 48N54o89v92o89t76n84ý 4985443622477

hyiundai i30?

0/0
3.9.2015 17:42

J50o14s62e69f 24N87o86v21a76k 5988912806648

No hurá, už to není takový čudlíkový peklo, jako předchozí generace. Dva metráky dolů taky hodnotím pozitivně - bylo to moc těžký a moc to nejelo. Ještě aby oproti loňskému modelu zapracovali na odhlučnění - a pak by to mohlo být prima auto!

+1/0
3.9.2015 13:30

I12v61a88n 76M63a60n35t11a91s 8249764570251

Čudlíkový peklo??  Nechápu, dyť na to nemusíte ani sahat,  vše máte na volantě. :-/

0/0
3.9.2015 15:05

J49o40s70e15f 44N64o65v55a14k 5348782946658

Při výběru nového auta jsem Astrou jel, letos v červnu. Prostě mi to nevyhovovalo, nepřehledný čudlíkový peklo byla jen jedna z věcí, kterou jsem výše vyjmenoval. Holt prostě měl Opel smůlu.

0/0
3.9.2015 18:31

J11a89k38u80b 55Š72a34f43a86n24d95a 7325807121211

Třeba já jsem za čudlíky vděčný. Ovládat něco třeba přes dotykový displej je peklo.

+3/0
4.9.2015 10:57

D48a21v47i91d 66R72y46c79h16e92t56s26k98ý 9126971370190

Problém Opelu v poslední generaci je brutální nadváha a malý prostor ve velkém autě. Zhubnutí o 150 kg u auta, které předtím mělo o 150 kg víc než průměr segmentu tedy není nic moc. A co se týče vnitřního prostoru - ty boční stěny kolem malého kufru mají tloušťku tak 30 cm, proč?

0/0
3.9.2015 13:23

J81o96s58e44f 72V21o68s14i32c80k61y 4253747826623

Na posledni Astre me uhodil udaj o vaze! Vzdyt to vazi 1400 kg !To je jak vyssi stredni trida ! S timhle chteji konkurovat Golfu?

+1/−1
3.9.2015 12:29

J61i53ř17í 91S85c86h38w92a64c19h 8328874978556

jj, taky jsem zaregistroval, že dosavadní Opely byly většinou tak o metrák těžší, než konkurence

0/0
3.9.2015 13:09

P35a41t88r85i85k 50S83v53o75b74o10d78a 3879431916845

byly těžší asi o 200 - 300 kg. Ale je to dost, a je to znát

0/0
3.9.2015 13:10

M64a41r19t92i63n 55K94o15v50á32ř 2531140939356

http://www.auto.cz/test-opel-astra-sports-tourer-1-4-turbo-103-kw-tezka-pohoda-53942

0/0
3.9.2015 19:40

I50v33a69n 57M96a49n72t38a87s 8429784180761

No,  když važil v nějakém testu Švédové Mondeo, bylo přes "tabulky" o 270 kilo těžší, a podobné je to i jinde, opel uvádí váku skutečnou, ne  "váha od..."

0/0
3.9.2015 15:08

J41i91ř17í 97Z93ý11k79a 9549893771140

Focus má také 1400kg, zváženo na mostové váze ... a to ten náš kousek nemá žádnou extra výbavu

0/0
3.9.2015 18:16

P91a78v45e82l 45S62t96a79v59j50a34n76í19k 6408465517211

Vyšší střední 1400 kg? To bych musel mít tank se svými 1800 kg. Nepřehánějte.

0/0
3.9.2015 21:52

D35u52š76a24n 55G77o63g23e43l34a 7581124249798

Vždy jsem měl Opel Astra.Poslední typ 1.6 12V má mizernou karoserii,malý výkon motoru,převodovka ze 70. let.S Astrou končím;neumí diesel,morot není dlouho inovován a Opel patří Genelar Motors...

0/0
3.9.2015 11:53

J59a54k64u65b 27F13e88i92f34a44r 7989589356169

Tak proč jste si to kupoval??? A co melete o dieselu? Já mám 2.0CRDI 121kW a nestěžuji si na výkon ani spotřebu (dlouhodobý průměr 5.9).

+2/−1
3.9.2015 12:02

D25e97j67a57n 58T67a29d47i10c 7892456117817

Ja mam spotrebu na dieselu 7.2 (nemam Opel), ale premyslim o nejake V8 v benzinu, nafta je strasna nuda.

0/−1
3.9.2015 12:25

J68a11k38u47b 76F44e70i74f31a53r 7739289486329

spotřeba je o noze na plynu. V8 mám taky a jezdím průměr za 14,5l 100 oktanového benzínu.

0/0
3.9.2015 12:39

D41e27j41a25n 95T51a56d97i45c 7652116537557

To me nebere... ja pod 25 nechci jit :-)

+1/0
3.9.2015 12:47

J59a22k54u73b 29F26e30i29f91a95r 7969319236649

na okruhu žádný problém:-P

0/0
3.9.2015 13:06

J41a92n 53K92o38n19v45a87l29i67n74k48a 5580351701645

3.0 nafta turbo s AT a dlouhodobě 8.2 - jezdím dost po městě. Osmiválec začíná být v současné produkci downsizingových paskvilů poměrně exotický. Osobně bych to viděl na bmw e60/61 535i nebo 540i. Mou touhou je však stará e38 760iL :-)

0/0
3.9.2015 12:47

D72e46j33a88n 20T62a76d79i54c 7122286127487

Premyslim o 650i :-)

0/0
3.9.2015 12:50
Foto

M31a44r92t82i86n 25K15o91u71b71e43k 3209717918856

v e38 byl V12 ještě "pouze" 750i 5,4l. já zcela vážně do budoucna přemejšlim o generaci novější 760Li, při mým ročním nájezdu tu spotřebu 16l přežiju

0/0
3.9.2015 20:37

J98a79n 66K94o58n36v33a59l97i34n54k78a 5260731481365

Pravda, e38 byla jen do 750, má však oproti e65/66 klasičtější vzhled. Jak do toho zasáhl Bangl, tak to nebylo ono. Až ty úplně nové jsou zase krásné.

0/0
4.9.2015 6:57
Foto

M90a42r48t97i33n 80K65o71u19b65e72k 3109747888776

Úplně ono to neni, ale líp se to bude kupovat, najít dneska hezkou e38 je umění, i když člověk by se neměl bát ani extrémních nájezdů, znám člověka, kterej měl před rokem kus V12 s nájezdem 494 000. Právě to, že se dá takhle dostat k V12, mě na tom láká nejvíc, za chvíli takový motory už nebudou. Ale jinak mě staršně láká i XJR.

0/0
5.9.2015 12:29

J47i69ř90í 79Z73ý44k32a 9529223971840

co to plácáte? 1.6 12V? To má 3 ventily na válec? Pokud mě paměť neklame, tak Opel nikdy takový motor neměl.

Ad diesely, ty mě neberou, ale na rozdíl o Vás si umím ověřit, že poslední inovace opláckého dieselu proběhla někdy v roce 2013. A že to dělá GM? A co jako? Pro Škodovku dělá některé motory VW.

Mimochodem onen "neumí diesel" ve verzi 1.6CDTI je mnohými lidmi velmi pochvalován, pro svůj hladký běh.

0/0
3.9.2015 18:22

R93a57d41e46k 88H28o33r45a52k 4767337936625

Osklive to neni, ale take neni nicim vyjmecna. Co je ale absolutne nechutny je ten kus plastu ktery zustane trcet po otevreni patych dveri, to asi navrhari meli zrovna svacinu a dodelavala to uklizecka. Astra by musela byt tak o 70 000,- levnejsi nez treba Focus aby stalo za to o ni uvazovat

0/−4
3.9.2015 11:48

J28a24n 94K84o92n63v32a84l19i56n17k18a 5340931731905

Předváděčky v plné výbavě vypadají vždy pěkně. Oholená verze, po které sáhne spousta lidí, bude někde jinde. 

Zkušenost ze včerejška: Dostal se nám do rodiny úplně nový Hyundai i30 kombi jako náhradní vůz za nabouraný Ford. Hyundai je v maximální možné a myslitelné výbavě včetně parádního zpětného zrcátka s integrovaným displejem couvací kamery, koženého čalounění, infotainmentu........ No zkrátka to bylo auto, díky kterému jsem částečně přehodnotil náhled na tuhle značku. Když bych si ale odmyslel všechny ty výdobytky techniky a dostal se tak na přijatelnou pořizovací hodnotu, zůstalo by víceméně pitomé obyčejné auto s průměrnými jízdními vlastnostmi a nulovou radostí z řízení. 

Totéž vidím i na té vyobrazené Astře. Top verze s pěkným vnitřkem, příplatkovými koly, chromovými lištami atd. Lidovka bude vypadat o dost jinak. V tomhle bych u automobilek uvítal větší upřímnost. Ať se domluví a prezentují "průměrný model".

+5/−4
3.9.2015 11:37

J68o88s36e98f 47V85o17s39i72c76k54y 4753387466103

Sportovni jizdni vlastnosti, nebo pohodlna jizda - musite si vybrat, oboji mit nemuzete !

+4/0
3.9.2015 12:33

J23a75n 37K60o59n48v46a59l57i74n98k84a 5110341371635

O sportovních vlastnostech nemůže být u Astry (vyjma OPC) a už vůbec ne u H i30 řeč. Pohodlná jízda je u těchto aut také kontroverzní téma. 

Jinak, to, co píšete, že nemůžu mít, tak mám.

0/0
3.9.2015 12:42

I34v59a53n 83M87a96n93t24a41s 8169644220261

Nezlobte se, ale Astru jsem nafasoval po Octavii II FL a předtím po Aurisu 1 generace.... na rozíl od obou je nejkomfortnější a nejlépe jezdí,    a bezkonkurenčně má Astra nejlepší sedačky,   nikdy   nejste , na rozdílo od Octavie a Aurise, rozlámaný. A výbava??  Mám zlatý střed, a  podobné to bylo v Aurisu, Octavia byla v Ambiente proti tomuto holobyt, s 5 rychlostní  převodovkou...

0/0
3.9.2015 15:14

P18e56t55r 72S55l92o42v96á42k 9235525317399

neviem jako teraz, ale před rokom a pol nebol problém kupit i30 v slusnej vybave za vyborne peniaze... samozrejme, clovek nesmel pozerat na cennikove ceny, ale realne prist do autosalonu a chciet dobru nabidku..

0/0
3.9.2015 16:36

M77a34r48t11i15n 15M45a22r30š26á84l 5611223267804

Zepředu mazda, z boku citroen, zezadu toyota...

Z hlediska designu tam z opelu nezůstalo nic. :-(

0/−3
3.9.2015 11:25

M23a29r52e82k 34H43r49u28b52y 6217552411948

Fotky ridicova pracoviste dost odbyte, pritom to je to, co nejspis budouci zakazniky zajima nejvic - nebo prinejmensim to budou mit pred ocima nejvic casu;-)

Jinak interier nevypada zle, ale vzhledem k vyse zminenemu to bude chtit posoudit nekde jinde:-P

+2/0
3.9.2015 11:16

R91o45b10e62r57t 29G69o74r40c 6112593753

Pěkný, líbí, doufám že se z "J"éčkové generace poučili a zaměřili se na kvalitu lakování/životnosti lakování, nicméně nenašel jsem v tom "motor":-)

0/0
3.9.2015 9:41

I13v87a40n 69M20a43n75t60a82s 8229694680951

1,4Turbo, to jde, ne??

0/0
3.9.2015 15:15
Foto

J94i38ř16í 94F88e59i73x 2499553380796

Zajímavé je, že tu ten článek byl už 1.9.2015, pak se na 2 dny ztratil a teď opět vydáno jako novinka...

+4/0
3.9.2015 9:15

T83o98m63á96š 21L47e88k51n33e57r 2395604861

A ještě v rubrice "Stará auta" ;-D Miluji křišťálovou lupu...

0/0
3.9.2015 10:06

J81a11n 22D64l43o82u78h74ý 7414659610899

Pane boze!!! Ty motory jsou otresne. Litrovy 3 valec s turbem a primym vstrikem?! To at si kupujou poslanci v Bruseli! 1.4 je zase jenom s turbem a primovstrikem.... Auto co nema atmosferu 4 valec ( a vic ) o objemu 1.6 a vic proste nekoupim. Momentalne je problem vubec koupit nove auto se solidnim atmosferickym motorem.

+8/0
3.9.2015 8:26

J62i79ř50í 51Z85ý36k56a 9599593841200

Opel umí dělat turbomotory, neměl bych obavy co se týče životnosti.

+1/0
3.9.2015 8:47

V78ě78r49a 45F33o28l44t47ý65n76o28v22á 1878466187169

Tak to zkuste říct mému bratrovi. Turbomotor vydržel necelých 30.000km.

 I při pečlivých servisních kontrolách a výměnách oleje už mu měnili turbo i písty s kroužky. Auto za 410.000 k tomu opravy za 50.000 Kč.

No nekup to.

+1/0
3.9.2015 14:08

J72i58ř14í 52Z43ý11k16a 9579673471980

u Opelu? 8-o Co má za motor?

0/0
4.9.2015 0:54

J47a31k82u11b 37Š95a89f42a84n93d46a 7545567951281

A to nešlo na záruku? Nebo autem za 400t najezdí tak málo, že už záruka není?

0/0
4.9.2015 11:02

V95ě23r44a 66F62o14l76t29ý82n10o54v42á 1768766717909

Koupil v září 2010, je to druhý vůz v rodině, proto má jenom 30.000 km.

0/0
4.9.2015 17:26

J76a85n 28K96o25n81v75a89l25i96n13k32a 5210361141575

Mazda je má v nabídce.

+2/0
3.9.2015 11:25

L55u25d14v92í22k 11G83a94j69d12o98š10í81k 2635223654232

Já mám dojem, že ten problém bude pane Dlouhý spíš ve vaší hlavě než u Oplu.

+1/0
3.9.2015 13:33

O12n68d68ř37e97j 12L24e46v53ý 7500640106537

Zkus Mazdu 3

+1/0
3.9.2015 13:34

J17a56n 95S96t85a61r71ý 8787780752115

Mazda, Hyundai, Kia...

+1/0
4.9.2015 6:15

S33t37a23n82i74s18l61a84v 47S19r19b66a 4445304578224

jen je zajímavé, že tento článek je v rubrice Stará auta :-)

0/0
3.9.2015 8:19

D89a55n68i60e28l 93K26r93o51n14e84r 7764594926437

Nejhezci male auto.

+2/0
3.9.2015 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.