Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Opel Astra je v Česku. Prolezli jsme ho skrz naskrz

Úplně nový Opel Astra se teprve chystá na premiéru, kterou bude mít za dva týdny na autosalonu ve Frankfurtu. Čerstvá generace stěžejního modelu značky se na pár dní objevila v Praze. Astru pro iDNES.cz nafotil do detailu Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O11n90d32ř79e89j 33R77a68z43ý44m 2195336765437

No není to Škoda, no...to by se novináři rozplývali nad tím, jak je všechno skvělý a dokonalý :)

+1/0
3.9.2015 19:52

Z61b66y33š19e39k 88N30o11v18o94t80n62ý 4165223682247

hyiundai i30?

0/0
3.9.2015 17:42

J71o94s39e26f 57N58o40v42a75k 5898902936428

No hurá, už to není takový čudlíkový peklo, jako předchozí generace. Dva metráky dolů taky hodnotím pozitivně - bylo to moc těžký a moc to nejelo. Ještě aby oproti loňskému modelu zapracovali na odhlučnění - a pak by to mohlo být prima auto!

+1/0
3.9.2015 13:30

I48v55a31n 32M15a98n31t12a73s 8589914530801

Čudlíkový peklo??  Nechápu, dyť na to nemusíte ani sahat,  vše máte na volantě. :-/

0/0
3.9.2015 15:05

J88o24s83e19f 70N71o55v73a29k 5478372476278

Při výběru nového auta jsem Astrou jel, letos v červnu. Prostě mi to nevyhovovalo, nepřehledný čudlíkový peklo byla jen jedna z věcí, kterou jsem výše vyjmenoval. Holt prostě měl Opel smůlu.

0/0
3.9.2015 18:31

J13a17k92u76b 63Š98a39f17a74n55d34a 7405827161691

Třeba já jsem za čudlíky vděčný. Ovládat něco třeba přes dotykový displej je peklo.

+3/0
4.9.2015 10:57

D91a68v31i80d 33R13y77c50h27e90t80s29k32ý 9866741360830

Problém Opelu v poslední generaci je brutální nadváha a malý prostor ve velkém autě. Zhubnutí o 150 kg u auta, které předtím mělo o 150 kg víc než průměr segmentu tedy není nic moc. A co se týče vnitřního prostoru - ty boční stěny kolem malého kufru mají tloušťku tak 30 cm, proč?

0/0
3.9.2015 13:23

J94o67s80e28f 94V80o80s38i54c50k81y 4483387836393

Na posledni Astre me uhodil udaj o vaze! Vzdyt to vazi 1400 kg !To je jak vyssi stredni trida ! S timhle chteji konkurovat Golfu?

+1/−1
3.9.2015 12:29

J88i48ř14í 36S77c16h66w93a98c38h 8528594718276

jj, taky jsem zaregistroval, že dosavadní Opely byly většinou tak o metrák těžší, než konkurence

0/0
3.9.2015 13:09

P19a83t87r80i97k 56S86v48o87b73o73d50a 3989941576365

byly těžší asi o 200 - 300 kg. Ale je to dost, a je to znát

0/0
3.9.2015 13:10

M67a77r62t96i89n 43K47o70v98á16ř 2881110869286

http://www.auto.cz/test-opel-astra-sports-tourer-1-4-turbo-103-kw-tezka-pohoda-53942

0/0
3.9.2015 19:40

I65v37a31n 65M36a41n97t60a57s 8849824110101

No,  když važil v nějakém testu Švédové Mondeo, bylo přes "tabulky" o 270 kilo těžší, a podobné je to i jinde, opel uvádí váku skutečnou, ne  "váha od..."

0/0
3.9.2015 15:08

J25i62ř13í 65Z66ý97k50a 9119833801190

Focus má také 1400kg, zváženo na mostové váze ... a to ten náš kousek nemá žádnou extra výbavu

0/0
3.9.2015 18:16

P30a28v50e49l 20S98t50a97v46j10a54n17í22k 6778385317941

Vyšší střední 1400 kg? To bych musel mít tank se svými 1800 kg. Nepřehánějte.

0/0
3.9.2015 21:52

D69u26š15a21n 17G41o46g54e46l12a 7321444879768

Vždy jsem měl Opel Astra.Poslední typ 1.6 12V má mizernou karoserii,malý výkon motoru,převodovka ze 70. let.S Astrou končím;neumí diesel,morot není dlouho inovován a Opel patří Genelar Motors...

0/0
3.9.2015 11:53

J64a53k49u56b 16F22e56i20f46a85r 7429139626259

Tak proč jste si to kupoval??? A co melete o dieselu? Já mám 2.0CRDI 121kW a nestěžuji si na výkon ani spotřebu (dlouhodobý průměr 5.9).

+2/−1
3.9.2015 12:02

D17e94j53a88n 69T29a16d24i63c 7142196217187

Ja mam spotrebu na dieselu 7.2 (nemam Opel), ale premyslim o nejake V8 v benzinu, nafta je strasna nuda.

0/−1
3.9.2015 12:25

J12a64k62u47b 74F12e21i76f52a67r 7379809256819

spotřeba je o noze na plynu. V8 mám taky a jezdím průměr za 14,5l 100 oktanového benzínu.

0/0
3.9.2015 12:39

D22e15j67a35n 74T38a83d39i38c 7172786557287

To me nebere... ja pod 25 nechci jit :-)

+1/0
3.9.2015 12:47

J57a57k39u85b 52F95e10i47f18a80r 7329939376609

na okruhu žádný problém:-P

0/0
3.9.2015 13:06

J13a39n 51K84o60n88v14a33l11i57n45k83a 5460791281355

3.0 nafta turbo s AT a dlouhodobě 8.2 - jezdím dost po městě. Osmiválec začíná být v současné produkci downsizingových paskvilů poměrně exotický. Osobně bych to viděl na bmw e60/61 535i nebo 540i. Mou touhou je však stará e38 760iL :-)

0/0
3.9.2015 12:47

D34e40j94a56n 92T29a93d38i51c 7372286807737

Premyslim o 650i :-)

0/0
3.9.2015 12:50
Foto

M96a85r12t79i10n 33K35o97u64b93e93k 3389527348376

v e38 byl V12 ještě "pouze" 750i 5,4l. já zcela vážně do budoucna přemejšlim o generaci novější 760Li, při mým ročním nájezdu tu spotřebu 16l přežiju

0/0
3.9.2015 20:37

J37a16n 22K63o67n88v55a97l63i42n13k19a 5200571551195

Pravda, e38 byla jen do 750, má však oproti e65/66 klasičtější vzhled. Jak do toho zasáhl Bangl, tak to nebylo ono. Až ty úplně nové jsou zase krásné.

0/0
4.9.2015 6:57
Foto

M60a85r51t36i59n 59K80o66u79b94e98k 3359757108626

Úplně ono to neni, ale líp se to bude kupovat, najít dneska hezkou e38 je umění, i když člověk by se neměl bát ani extrémních nájezdů, znám člověka, kterej měl před rokem kus V12 s nájezdem 494 000. Právě to, že se dá takhle dostat k V12, mě na tom láká nejvíc, za chvíli takový motory už nebudou. Ale jinak mě staršně láká i XJR.

0/0
5.9.2015 12:29

J64i75ř69í 10Z24ý30k15a 9279163181400

co to plácáte? 1.6 12V? To má 3 ventily na válec? Pokud mě paměť neklame, tak Opel nikdy takový motor neměl.

Ad diesely, ty mě neberou, ale na rozdíl o Vás si umím ověřit, že poslední inovace opláckého dieselu proběhla někdy v roce 2013. A že to dělá GM? A co jako? Pro Škodovku dělá některé motory VW.

Mimochodem onen "neumí diesel" ve verzi 1.6CDTI je mnohými lidmi velmi pochvalován, pro svůj hladký běh.

0/0
3.9.2015 18:22

R13a26d66e29k 26H86o17r48a84k 4777667816115

Osklive to neni, ale take neni nicim vyjmecna. Co je ale absolutne nechutny je ten kus plastu ktery zustane trcet po otevreni patych dveri, to asi navrhari meli zrovna svacinu a dodelavala to uklizecka. Astra by musela byt tak o 70 000,- levnejsi nez treba Focus aby stalo za to o ni uvazovat

0/−4
3.9.2015 11:48

J76a56n 40K96o86n93v55a72l86i41n50k54a 5430861541945

Předváděčky v plné výbavě vypadají vždy pěkně. Oholená verze, po které sáhne spousta lidí, bude někde jinde. 

Zkušenost ze včerejška: Dostal se nám do rodiny úplně nový Hyundai i30 kombi jako náhradní vůz za nabouraný Ford. Hyundai je v maximální možné a myslitelné výbavě včetně parádního zpětného zrcátka s integrovaným displejem couvací kamery, koženého čalounění, infotainmentu........ No zkrátka to bylo auto, díky kterému jsem částečně přehodnotil náhled na tuhle značku. Když bych si ale odmyslel všechny ty výdobytky techniky a dostal se tak na přijatelnou pořizovací hodnotu, zůstalo by víceméně pitomé obyčejné auto s průměrnými jízdními vlastnostmi a nulovou radostí z řízení. 

Totéž vidím i na té vyobrazené Astře. Top verze s pěkným vnitřkem, příplatkovými koly, chromovými lištami atd. Lidovka bude vypadat o dost jinak. V tomhle bych u automobilek uvítal větší upřímnost. Ať se domluví a prezentují "průměrný model".

+5/−4
3.9.2015 11:37

J39o79s34e30f 51V28o77s49i22c74k82y 4473687616773

Sportovni jizdni vlastnosti, nebo pohodlna jizda - musite si vybrat, oboji mit nemuzete !

+4/0
3.9.2015 12:33

J85a19n 87K98o46n73v73a30l28i24n83k40a 5380341781715

O sportovních vlastnostech nemůže být u Astry (vyjma OPC) a už vůbec ne u H i30 řeč. Pohodlná jízda je u těchto aut také kontroverzní téma. 

Jinak, to, co píšete, že nemůžu mít, tak mám.

0/0
3.9.2015 12:42

I53v29a92n 88M48a86n57t80a34s 8389624560741

Nezlobte se, ale Astru jsem nafasoval po Octavii II FL a předtím po Aurisu 1 generace.... na rozíl od obou je nejkomfortnější a nejlépe jezdí,    a bezkonkurenčně má Astra nejlepší sedačky,   nikdy   nejste , na rozdílo od Octavie a Aurise, rozlámaný. A výbava??  Mám zlatý střed, a  podobné to bylo v Aurisu, Octavia byla v Ambiente proti tomuto holobyt, s 5 rychlostní  převodovkou...

0/0
3.9.2015 15:14

P28e72t34r 28S79l71o67v34á97k 9555575657159

neviem jako teraz, ale před rokom a pol nebol problém kupit i30 v slusnej vybave za vyborne peniaze... samozrejme, clovek nesmel pozerat na cennikove ceny, ale realne prist do autosalonu a chciet dobru nabidku..

0/0
3.9.2015 16:36

M13a11r37t43i47n 20M86a94r20š93á48l 5671873467324

Zepředu mazda, z boku citroen, zezadu toyota...

Z hlediska designu tam z opelu nezůstalo nic. :-(

0/−3
3.9.2015 11:25

M40a27r21e45k 21H73r53u94b21y 6157202541178

Fotky ridicova pracoviste dost odbyte, pritom to je to, co nejspis budouci zakazniky zajima nejvic - nebo prinejmensim to budou mit pred ocima nejvic casu;-)

Jinak interier nevypada zle, ale vzhledem k vyse zminenemu to bude chtit posoudit nekde jinde:-P

+2/0
3.9.2015 11:16

R13o29b30e47r40t 82G80o53r79c 6962933243

Pěkný, líbí, doufám že se z "J"éčkové generace poučili a zaměřili se na kvalitu lakování/životnosti lakování, nicméně nenašel jsem v tom "motor":-)

0/0
3.9.2015 9:41

I45v86a33n 61M39a78n21t83a30s 8119674370461

1,4Turbo, to jde, ne??

0/0
3.9.2015 15:15
Foto

J30i93ř39í 56F41e32i41x 2109423870176

Zajímavé je, že tu ten článek byl už 1.9.2015, pak se na 2 dny ztratil a teď opět vydáno jako novinka...

+4/0
3.9.2015 9:15

T74o27m30á56š 63L51e85k47n23e50r 2955374661

A ještě v rubrice "Stará auta" ;-D Miluji křišťálovou lupu...

0/0
3.9.2015 10:06

J71a59n 75D40l42o33u81h27ý 7624199930629

Pane boze!!! Ty motory jsou otresne. Litrovy 3 valec s turbem a primym vstrikem?! To at si kupujou poslanci v Bruseli! 1.4 je zase jenom s turbem a primovstrikem.... Auto co nema atmosferu 4 valec ( a vic ) o objemu 1.6 a vic proste nekoupim. Momentalne je problem vubec koupit nove auto se solidnim atmosferickym motorem.

+8/0
3.9.2015 8:26

J86i24ř32í 64Z70ý82k45a 9549443541640

Opel umí dělat turbomotory, neměl bych obavy co se týče životnosti.

+1/0
3.9.2015 8:47

V61ě90r36a 66F59o81l88t32ý78n96o11v89á 1698726657689

Tak to zkuste říct mému bratrovi. Turbomotor vydržel necelých 30.000km.

 I při pečlivých servisních kontrolách a výměnách oleje už mu měnili turbo i písty s kroužky. Auto za 410.000 k tomu opravy za 50.000 Kč.

No nekup to.

+1/0
3.9.2015 14:08

J98i64ř34í 56Z64ý20k62a 9119643711250

u Opelu? 8-o Co má za motor?

0/0
4.9.2015 0:54

J54a79k29u18b 95Š79a73f64a94n20d73a 7735987831191

A to nešlo na záruku? Nebo autem za 400t najezdí tak málo, že už záruka není?

0/0
4.9.2015 11:02

V77ě42r67a 54F89o56l67t19ý88n83o89v89á 1278746587829

Koupil v září 2010, je to druhý vůz v rodině, proto má jenom 30.000 km.

0/0
4.9.2015 17:26

J62a80n 95K25o66n56v84a12l81i70n32k59a 5710691561965

Mazda je má v nabídce.

+2/0
3.9.2015 11:25

L84u15d12v63í62k 40G71a84j96d21o19š28í21k 2895823474302

Já mám dojem, že ten problém bude pane Dlouhý spíš ve vaší hlavě než u Oplu.

+1/0
3.9.2015 13:33

O60n89d21ř28e86j 93L20e85v81ý 7520180856447

Zkus Mazdu 3

+1/0
3.9.2015 13:34

J59a27n 23S43t92a42r68ý 8557290102495

Mazda, Hyundai, Kia...

+1/0
4.9.2015 6:15

S34t39a68n44i74s82l69a80v 49S21r51b18a 4665854658274

jen je zajímavé, že tento článek je v rubrice Stará auta :-)

0/0
3.9.2015 8:19

D18a52n75i58e28l 76K21r75o59n11e96r 7554894156607

Nejhezci male auto.

+2/0
3.9.2015 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.