Diskuze
Nový Opel Astra je v Česku. Prolezli jsme ho skrz naskrz
Děkujeme za pochopení.
O57d76s97t16r90a97n75ě92n95ý 69U24ž38i83v35a40t51e80l
J34o33s27e43f 92N39o90v92a96k
No hurá, už to není takový čudlíkový peklo, jako předchozí generace. Dva metráky dolů taky hodnotím pozitivně - bylo to moc těžký a moc to nejelo. Ještě aby oproti loňskému modelu zapracovali na odhlučnění - a pak by to mohlo být prima auto!
I80v10a27n 77M36a87n54t39a33s
Čudlíkový peklo?? Nechápu, dyť na to nemusíte ani sahat, vše máte na volantě.
D29a98v84i80d 16R40y44c48h45e28t34s87k70ý
Problém Opelu v poslední generaci je brutální nadváha a malý prostor ve velkém autě. Zhubnutí o 150 kg u auta, které předtím mělo o 150 kg víc než průměr segmentu tedy není nic moc. A co se týče vnitřního prostoru - ty boční stěny kolem malého kufru mají tloušťku tak 30 cm, proč?
J70o43s52e71f 45V95o93s89i95c48k58y
Na posledni Astre me uhodil udaj o vaze! Vzdyt to vazi 1400 kg !To je jak vyssi stredni trida ! S timhle chteji konkurovat Golfu?
J83i56ř72í 50S21c84h69w28a86c95h
jj, taky jsem zaregistroval, že dosavadní Opely byly většinou tak o metrák těžší, než konkurence
D17u42š64a53n 26G86o98g54e92l72a
Vždy jsem měl Opel Astra.Poslední typ 1.6 12V má mizernou karoserii,malý výkon motoru,převodovka ze 70. let.S Astrou končím;neumí diesel,morot není dlouho inovován a Opel patří Genelar Motors...
J68a18k19u38b 83F34e63i51f58a45r
Tak proč jste si to kupoval??? A co melete o dieselu? Já mám 2.0CRDI 121kW a nestěžuji si na výkon ani spotřebu (dlouhodobý průměr 5.9).
R43a32d60e36k 95H59o66r92a37k
Osklive to neni, ale take neni nicim vyjmecna. Co je ale absolutne nechutny je ten kus plastu ktery zustane trcet po otevreni patych dveri, to asi navrhari meli zrovna svacinu a dodelavala to uklizecka. Astra by musela byt tak o 70 000,- levnejsi nez treba Focus aby stalo za to o ni uvazovat
J59a57n 15K11o73n63v10a87l27i29n18k94a
Předváděčky v plné výbavě vypadají vždy pěkně. Oholená verze, po které sáhne spousta lidí, bude někde jinde.
Zkušenost ze včerejška: Dostal se nám do rodiny úplně nový Hyundai i30 kombi jako náhradní vůz za nabouraný Ford. Hyundai je v maximální možné a myslitelné výbavě včetně parádního zpětného zrcátka s integrovaným displejem couvací kamery, koženého čalounění, infotainmentu........ No zkrátka to bylo auto, díky kterému jsem částečně přehodnotil náhled na tuhle značku. Když bych si ale odmyslel všechny ty výdobytky techniky a dostal se tak na přijatelnou pořizovací hodnotu, zůstalo by víceméně pitomé obyčejné auto s průměrnými jízdními vlastnostmi a nulovou radostí z řízení.
Totéž vidím i na té vyobrazené Astře. Top verze s pěkným vnitřkem, příplatkovými koly, chromovými lištami atd. Lidovka bude vypadat o dost jinak. V tomhle bych u automobilek uvítal větší upřímnost. Ať se domluví a prezentují "průměrný model".
J44o13s74e88f 75V46o44s66i86c30k28y
Sportovni jizdni vlastnosti, nebo pohodlna jizda - musite si vybrat, oboji mit nemuzete !
M69a51r62t83i81n 37M56a66r29š15á27l
Zepředu mazda, z boku citroen, zezadu toyota...
Z hlediska designu tam z opelu nezůstalo nic.
M43a25r63e17k 45H73r82u46b45y
Fotky ridicova pracoviste dost odbyte, pritom to je to, co nejspis budouci zakazniky zajima nejvic - nebo prinejmensim to budou mit pred ocima nejvic casu
Jinak interier nevypada zle, ale vzhledem k vyse zminenemu to bude chtit posoudit nekde jinde
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...