Diskuze
Česko je velmoc autosvětel, chybí ale vývojáři
Děkujeme za pochopení.
F72r43a95n21t25i16š86e80k 64L43o60s
Takže žijeme z tradic a výroby socialistického Československa jen nam dochází kvalifikovaní lidé
R42a56d66e40k 77R29a14i45d16a
Nový Jičín ani Šenov u Nového Jičína neleží ve Slezsku, ale to je jen detail :)
A27n84t85o66n79í14n 89U74r22v43á56l51e70k
No jistě. Všechny mozkové kapacity jsou na pochodu do Německa. Asi je v Česku nedokážeme dobře finnačně ohodnotit. Jiné vysvětlení nemám.
M23i92r94o45s84l53a37v 90S13t93e32i71n13e54r
Nejde jenom o peníze. Pracovní atmosféra je zcela jiná, práce v týmu je tam základem. Tam, kde jsou výsledky, tam také tečou prostředky- takže úspěšní vývojáři mají, co si přejí. Hodnocení podle stáří, strejčků nebo tetiček je tam už dávno z módy.
V34á96c12l81a56v 65Š27i95r66o61k42ý
Todd Morgan má teď ale problém.
On by neměl zase takovej problém, když by dali ve vedení hlavy dohromady a pokuseli se přemýšlet, proč mají problém. Konstruktérů leze z fakulty strojní ČVUT dost. Plasty se nikde moc neučej, tak to budou muset absolventům trochu dovysvětlit, ale žádný drámo. Elektroniků najdou také dost a to jak na strojní, tak případně na fakultě elektrotechnické ve více než požehnaném počtu. Optika nevím kde se učí, na ČVUT: FS určitě ne, ale asi by nebyl problém domluvit se s ČVUT na dotaci volitellného předmětu, kterej by se zařadil do studijních plánů.
Celej problém je v té lokalitě. I kdyby mi nabídli nástupní po škole 50k, tak prostě do Novýho Jičína?! To je fór. Práce je to asi zajímavá i prestižní, ale kdyby měli konstrukční kancelář v Praze, hned mají desetkrát tolik lidí na výběr. Na ikariéře jsem chvíli postával před jejich stánkem, s přítomným zástupcem jsem prohodil pár vět, nepřesvědčilo mne to ale natolik, abych se o tu práci zajímal. Nejvíc mne rozesmál ten krizovej plán, přesunem vývoj do indie! :D To tu firmu můžou rovnou zabalit.
M56i16r76o49s36l75a19v 55S89t84e53i47n82e82r
To je zřejmě český problém- z králíkárny v Počernicích nebo na Proseku se lidem dál, než 30 km nechce. Ti, kteří zvládli němčinu, jsou už v Německu, ti, kteří si s jazykem neporadí, zůstávají raději doma.
V Německu vidíte jiný postoj- třeba z Kolína nad Rýnem se absolventi uchází o místa v Bavorsku, tam je trvalá konjunktura. Nejdřív dobré místo, s perspektivou, potom teprve řádný byt nebo domek, nikdy ne naopak. Ostatně i v Písku vidím konjunkturu, moderních podniků přibývá a přibývá i moderních staveb, zřejmě pro zaměstnance. Takže i Nový Jičín se brzo změní.
Vývoj v Indii narazí na politické problémy- Indie je trochu zvláštní demokracie s lehce totalitními prvky. Souvisí to se sousedstvím- Pákistán a Čína. V Indii zcela chybí infrastruktura, potřebná k provozu vývoje- mnoho součástek, běžných třeba u mnichovských distributorů, se v Indii musí shánět, jako v ČSSR před čtvrt stoletím. Mnichov má celou síť malých mechanických a elektrotechnických provozů, které rády přijmou zakázky na prototypy, lisují třeba umělé hmoty, leptají tištěné spoje, takže i začínající vývojové oddělení dodá v krátké době vzorky. Třeba i taková firma, jako BMW zadává s úspěchem zakázky malým podnikům. Vlastní vývoj tak nemusí být příliš velké a nákladné oddělení.
M29i90r77o36s81l91a43v 17S10t45e50i24n40e73r
LED má problémy s teplotou okolí nad 40°C. Chlazení u reflektorů je reálné pouze s heatpipe, ale i to je už známé z PC-Mainboardů, třeba můj ASUS Q5 má heatpipe na nordbridge. Jinak lze ale fluorescenčními vrstvami krásně ovlivňovat tepelnou barvu LED (to u Xenonu nejde) tak aby optimálně vyhovovala lidským očím.
Kvůli velké životnosti, jednoduché elektronice, se LED v automobilech prosadí brzy všude. Zejména kolísání napětí lehko korigují zdroje konstantního proudu s MOS- transistory. Zajímavé, jak reaguje legislativa, příkon reflektorů je omezen, ale LED dávají při stejném příkonu nesrovnatelně víc světla.
H94o15n95z95a 37K83r51e96n31s23t62e67t56t62e57r
Jen mám obavu, že ty Matrix světla pro Audi vyrábí zrovna ta konkurenční Hella.
J40a79r50o22s97l75a14v 85D60r77o81b93n79ý
jen se zeptám, dají mi tam víc než mám dnes? cca 55 000 czk hrubého měsíč
mě?
J57i51ř54í 98S76v93o55b22o28d33a
Pokud jste ten vývojář, kterého hledají a vzhledem k průměrné mzdě v uvedené firmě, byste mohl mít více.
J86i54ř52í 80M10a70c75e74k
Všimněte si, že zatímco dříve se pro děti prodávalo Lego jako krabice plné různých kostiček, z nichž si děti stavěly cokoliv podle své fantazie, dnes seženete prakticky jen jednoúčelové sady typu „loď s piráty“, „domeček na muří noze“ apod., z nichž je nutno stavět přesně podle návodu. Není divu, že pak z dětí vyrůstají spíše montážníci než vývojáři?
J31i67ř69í 76E96r13b11e84n
Nevím, co si představujete pod pojmem "dřív", ale nejpozději od 70. let se LEGO prodává především jako hotové sestavy v číslovaných krabicích, ze kterých obvykle můžete sestavit tři až pět variant něčeho.
A nikdo vám nebrání si koupit prostou sestavu kostiček bez návodu...
J33a47n 57H81l94e83d74í68k
nemáte vývojáře??? vždyť se k nám z Afriky řítí miliony odborníků !! říká Brusel
M68i95r23o53s73l69a41v 71S28t60e26i35n52e32r
15% těch černoušků má prý ukončenou vysokou školu- to zírám! V ČR jsou inženýři s nepochybnou kvalifikací tak početní, jako Yeti v Himalájích.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!