Diskuze

Zoufání automobilek: vyrábí rychleji, ale méně. Mladí po autech nelační

Mladí lidé už dnes nesní o autech, chtějí nové mobily a jiné elektronické hračky. I proto se jen těžko podaří vrátit celé odvětví v Evropě na předkrizovou úroveň. Snaha o co největší úspory a nejefektivnější výrobu je vidět na rychlosti, s jakou sjíždí nové vozy z továrních pásů, říká Javier Varela Sobrado, šéf kolínské fabriky TPCA.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

pan Varela by si měl naliskat. Když TPCA začínala měla tři top managery a si 5 dalších s nárokem na služební auta. Dnes je jich přes 50 a tak 2x tolik administrativy kterou musí výroba zaplatit a promítá se do ceny auta.Hlavně že ušetříme člověka za 22t CZK měsíčně ale máme dalších 30 vyžírků po 150t  CZK. Jinak pan Varela opravdu není výrobní manažer

1 0
možnosti
CP

Rozdíl mezi novým autem a ojetinou pokud najedete cca 10 000 km ročně:

Ojetina střední třídy - nákup 2009: 120 000 Kč

Investice do oprav za 6 let vč. pneu, oleje atd.: 45 000 Kč

Celkem za 6 let: 165 000,-

Prodej 2015 : 45 000,-

Prodělek: 120 000 Kč

Nové kombi nižší střední třídy, metalíza, hagusy a další výbava: 360 000,-

Investice do garančních prohlídek a oprav: 35 000,-

Celkem: 395 000 Kč

Prodej 2015: 170 000 Kč

Prodělek: 220 000 Kč Cca 100 000 rozdíl. Ten by se dále zvětšoval s delší dobou používání. Navíc nepotřebuju na začátku statisíce. Samozřejmě musíte pořizovat ojetiny s předpokladem nízkých nákladů na opravy - vybrat se dají.

2 0
možnosti
MM

M18a76r48e68k 41M91a87l28ý

8. 9. 2015 11:17

Mě to tedy vychází o něco víc... taky ojetina střední třídy kupovaná za podobnou cenu v 2013. Ale nájezd mám tak 25.000 ročně, takže častější výměna pneu, oleje, brzdy a i nějaká ta drobnost se musela servisovat, ale nic zásadního. Celkem bez pojištění asi 55.000 KČ za dva roky.

Kařdopádně souhlasím s vámi, je to levnější než nové auto a hlavně pohodlnější a výkonnější než nějaká nižší střední. A člověk nemusí dělat až tak velké kompromisy jako při nákupu nového auta.

1 0
možnosti
LV

TCPA by se mělo začít orientovat na elektromobily nebo hybridy. A pokud by dohodli dotace od státu, tak by o prodej zájem byl. Ale ty jejich předpotopní nákupní tašky na benzín za ty peníze nikdo nechce. Protože 200tis.Kč za to mrňavé auto je šílenství. To auto by mělo stát 100tis.Kč.

1 0
možnosti
RN

Výrobci si stále myslí, že lidé budou jíst auta ...to je hodně blbě je to jen o nenažranosti managerů, kteří chtějí kvantitou si plnit své finanční konto...

1 0
možnosti
LV

K čemu drahé auto, když jsou silnice plné. Mladí cestují MHD nebo si auto půjčí od rodičů. A nebo si koupí starý vrak, který je ale mnohem příjemnější a luxusnější ak ty malé krámy z Kolína.

1 0
možnosti
PM

P81e91t29r73a 66M19a48l59á

8. 9. 2015 9:57

já lačním jako divá, ale nemám na to:)

a nic z tpca by nebyla má volba, kdybych náhodou na to měla:)

0 0
možnosti
MB

Mladí po autech lační, jen na ta nová nemají peníze nebo ty poruchové krámy přecpané elektronikou a dělané jen na servis nechtějí. Raději si koupí starší spolehlivé auto.

4 0
možnosti
LK

Auta, co se dnes vyrábí, jsou plná kontrastů.Na jedné straně fůra MPV,Crossoverů, na druhé připrclé miniatury. Normální auto aby člověk pohledal.Navíc je to všechno totálně předražené.S průměrným platem šetřit tak do důchodu. Vysoké tlaky na emisní normy nejen že nesnižují spotřebu, ale auto ani moc nejede. Přitom se po našich silnicích prohánějí staré krámy (především náklaďáky, autobusy,traktory), které zamořují ovzduší dál jedovatými plyny.

3 0
možnosti
JN

by mě zajmalo kde si koupí mladí lidé za pár let starou dobrou ojetinu, když se dnes vyrábí šrot...

3 0
možnosti
Foto

J47i90ř85í 16E38r35b21e66n

9. 9. 2015 20:53

Tyhle řeči slýchám už přes dvacet let :-)

1 0
možnosti
JK

Mladí po autech lační, ale nemají peníze.

1 0
možnosti