Diskuze

Test výměny žárovek: odřené ruce, špína. U tří aut jsme to vzdali

Ruku mám zalomenou až po loket v podběhu, odřenou od ostré hrany. Snažím se o banální věc: vyměnit žárovku v levém světle.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Při koupi nového vozu vždy zvažuji různá hlediska... a ano, výměna žárovek je jedno z nich!  ;-D ... Takže přeji VŠEM výrobcům, aby si takovýchto testů všímali a brali na to náležitý OHLED!  R^

0 0
možnosti

P19e20t34r 47H40a48n69a

12. 9. 2015 19:33

Jj u C5 II s xenony jsou jen dvě možnosti. Buď ruku ala Saxana nebo sundat nárazník ( v podstatě celý předek:) a vyndat celé světlomety. Mohu říct, že druhá varianta je překvapivě rychlejší;-)

0 0
možnosti

Hm, tak levá žárovka, jo? Otevřu kapotu, otočím víčkem světlometu, odklopím držák žárovky, vyndám žárovku ze světla, odpojím kablík, žárovku odložím, vezmu novou, připojím kablík, strčím ji do světlometu, zaklopím víčkem.

Když moc, tak 30 sekund. Mezi světlometem a aku je místo na celou hlavu ;-) Naštěstí mi žárovky neodcházejí nijak často, měnil jsem asi 3 za 6 let.

0 0
možnosti

Pravděpodobně máte Škodu Octavii...

                                                                ...rok výroby 1960 :-)

0 0
možnosti

Světlomet umístěný tak, že hloupá výměna žárovky zabere víc než pár minut, je důkaz amatérismu konstruktéra auta.

0 0
možnosti

Hehe, světlomet bývá vpředu na straně. Otázka spíš je, co se nacpe k němu.

0 0
možnosti

J82a10n 60F73r28o55l19í61k

10. 9. 2015 10:28

Na mém Citroenu SAXO byla výměna předních i zadních žárovek lahůdka a záležitost vteřin. Na novějším Citroenu C1 jsem to dělal dnes. Děs a hrůza hlavně díky návodu, který nabádá odsunout z perka zarážku. Trvalo mě dost dlouho než jsem pomocí ledky a zrcátka zjistil, že odsunout musím to perko, když zarážka je pevná. Naštěstí mám štíhlou ruku a tak jsem ani nemusel vyndávat aku.;-)

0 0
možnosti

P17e61t61r 67T72ů24m84a

11. 9. 2015 14:24

hlavně H4 je od dost horší než H7. Na C1 se vždycky bojím, že utrhnu dráty od konektoru...

0 0
možnosti

Moje V50 Volvíčko je v tomto směru boží. Jeden kolík ven, vyndá se světlomet, vymění žárovka a tadá!

0 0
možnosti

může mi někdo prosím říct, v jakém zákoně má oporu "nařízená výměna žárovky na silinci"?

1 0
možnosti

Nic jako  "nařízená výměna žárovky na silinci" není. Ale je uvedení vozidla do takového stavu ,aby splňovalo podmínky provozu na pozemních komunikacích. A funkční osvětlení mezi tyto podmínky patří. Policista Vás určitě nebude ntit měnit žárovku, prostě Vám jen neumožní další jízdu, než odstraníte závadu nebo si auto necháte třeba odtáhnout.

2 0
možnosti

Včera výměna žárovky mlhovky na Octavia II. 5 minut hledání v online manuálu jak na to. (Ahááá tak takhle to soudruzi v Boleslavi vymysleli). Následná výměna žárovky asi 60 sec i s umytím rukou. Kdybych ten manuál, jako typický muž, nečetl a věřil své intuici tak to asi budu dělat se sundáváním kol a přes podběh 2 hodiny a následně bych potom mohl půl dne debatovat na idnesu, ale takhle není o čem.

0 0
možnosti

fakt nechápu , která automobilka může ještě v roce 2015 dávat do aut žárovky, když je daleko jiná modernější a levná technologie, jako jsou diody, které mají životnost 100 let.

0 1
možnosti

Tak s tou "levnější" bych to nepřeháněl - dělám v oboru (výroba reflektorů) a cenový rozdíl mezi "klasickým" a "ledkovým" reflektorem je doslova propastný (ledková světla jsou konstrukčně složitější a mnohonásobně dražší).

1 1
možnosti

No a když chcete v mazdy 323 vyměnit prasklou žárovku v podsvícení budíků, začínáte s montováním u zadních sedadel a postupně se přes uvolňované plasty dostáváte až k přístrojovce. Taky skvělý systém. No aspoň to neděláte na cestě ale až když na to máte čas a chuť.

1 0
možnosti