Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda novým Audi A4. Je jako pírko, co po dálnici frčí skoro samo

Mezi prvními na světě jsme vyzkoušeli novou, už čtvrtou generaci Audi A4. Prozatím jsme na silnicích v okolí italských Benátek projeli jen verzi sedan. Na pohled je to stále audi, ale pod povrchem se skrývá úplně nové auto. Nejchytřejší A4 všech dob se právě chystá do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34o69s68e89f 10N44o75v38a27k 5968222426248

Hm. Asi docela pěkný, ale ta masivnost by mě asi v takhle drahým autě chyběla. Tak, a teď zpět do 13 let starý toyoty. :-)

0/0
10.9.2015 21:56

J53o59s88e45f 15V30a70l69a 9530103933433

jestli ma nove Audi navigaci na stejne urovni jako v r. 2012  tak potes koste. Jezdil jsem rok s Q5 po faceliftu datum vyroby XII/13 a musel jsem jezdit s dvema navigacemi, protoze original vybaveni MMI nestacilo ani na mapy Navigon o 2 roky starsi. Navic mi vadilo extremne komplikovane ovladani navigace a schazelo mi taky par funkci (treba trasa s vyloucenim dalnice). MMI ani nemelo udaje o povolene rychlosti v danem miste. Podvozek by ovsem byl vynikajici, kdyby nemel vsechny ty asistencni programy, ktere ani nedovoli v terenu prohrabnout u quattra kola

0/0
10.9.2015 19:51

J17a59r22o73s90l33a41v 58K28a34d71l73e42c 5961339162321

Na mne už jsou tyhle vozy moc nízké.

0/0
10.9.2015 17:34

R56a35d77i43m 10S98v19o41b74o13d52a 9523799336742

no a kolik ze je ta hmotnost? nejak jsem ji v clanku nemohl najit

+2/0
10.9.2015 15:33

J34i82ř50í 31S12c46h93w65a62c24h 8888814858556

přesně tak, pořád jako pírko, pírko, pírko... ale kolik vlastně váží, tak o tom ani muk....Rv

+3/0
10.9.2015 20:59

A47n80d23r47e22j 27M32a59s42a17r49y80k 9980863796870

porovnavat A4 so superbom je trochu z cesty nie? ja myslim ze mozno s ochcavkou skor by to slo porovnat.... aj ked skoda nieje premiova znacka takze sa to vlastne porovnavat neda.... ale velkostou urcite ochcavka a nie superb

+1/0
10.9.2015 14:33

R77a93d59i46m 89S91v75o31b69o38d90a 9723639546282

octavia je o tridu niz

+2/−2
10.9.2015 15:27

P23e63t92r 92H89o15r39á62k 1119243919754

Podle adacu je to střední třída oboje, tak je to střední třída.

0/0
10.9.2015 16:27

J10i50n12d58ř24i76c84h 29L38u44k94á63š 8717591530185

a4 je stejná třída jako superb a passat

+2/−1
10.9.2015 15:53

I31g54n67á15c 24M92r85k87v16i96č73k58a 2248922449545

co jako definuje "třídu" cena???

0/0
10.9.2015 15:57

P24e90t34r 29H21o23r24á86k 1439253839284

Třídu definuje to, co si jako kritérium stanovíš.

+1/0
10.9.2015 16:24

J98i30n43d45ř96i18c18h 42L19u76k82á24š 8627951600495

třídu definuje souhrn vlastností od rozměrů (ne pouze délka, ale také šířka) po použité motorizace a techniku

+1/0
10.9.2015 16:40

P27e69t36r 93H88o80r72á46k 1409423939164

A4 je soupeř maximálně pro octavii.

+1/−1
10.9.2015 16:24

J66i33n89d39ř74i85c66h 72L60u76k50á16š 8597351770415

opravdu? jakou třeba nabízí octávka motorizaci kolem 200kW?

+1/0
10.9.2015 16:50

P75e71t32r 59H72o95r27á17k 1309943479364

Tvoje otázka je z tohoto hlediska úplně irelevantní.

0/−2
10.9.2015 16:56

J83i12n13d12ř11i50c18h 28L46u18k37á94š 8327101720765

ale vůbec ne, délka a velikost kufru opravdu nejsou rozhodující pro řazení do tříd, to by pak byla střední třída i logan

0/0
10.9.2015 17:09

P62e75t68r 21H49o95r73á17k 1819313209494

O prodejnosti nerozhoduje výkon nejsilnějšího motoru daného modelu. A už vůbec ne o zařazení do třídy. To už je relevantnější ta délka i velikost kufru.

0/0
10.9.2015 17:12

J26i68n44d36ř59i81c69h 57L74u49k65á51š 8167401320485

o prodejnosti nikdo nemluví... a co šířka ta už důležitá není? tu měl minulý superb sotva na úrovni střední, přesto spousta lidí měla absurdní tendenci srovnávat ho s a6

ostavia je stejná třída jako golf, leon a a3, stačí porovnat použitou techniku

+1/0
10.9.2015 17:21

P75e98t59r 10M29i63c41h61a83l 2970404191942

Vypadá to hodně dobře.

+2/−1
10.9.2015 12:26

L30i80b89o10r 91P59e12t80r76á22š 6625519978369

Dá se  vypnout  systém stop - start ?

0/0
10.9.2015 10:43

K96a34r61e79l 26N56o96v17o32t30n89y 6859841169605

U me Audiny pouze v autorizovanem servisu. Ale je blbost to delat.

0/0
10.9.2015 10:47

K38a29r72e73l 36N93o58v65o59t55n38y 6519701629465

Teda pokud myslite trvale vypnuti, jinak se to da samozrejme vypnout tlacitkem v aute, napr. pri popojizdeni v kolone. Ale pri dalsim nastartovani se to automaticky znovu zapne.

+1/0
10.9.2015 11:07

L17i12b91o66r 17P98e13t80r82á21š 6875969598989

děkuji . právě  na  tu kolonu jsem myslel ......

0/0
10.9.2015 13:23

P23e17t52r 50D51o57k49t88o25r 8138770406741

no tak je fakt že audiny jsou nové hrozně předražený, tak jako bmw a další, ale zase je to držák, nic se nerozbije, kvalitní auta, dobře vypadaj, a pokud si jí pořídíte tak máte o závist lidí postaráno.

+3/−6
10.9.2015 9:37

K16a51r73e84l 43N70o25v28o97t29n77y 6179571569455

Kupuju 1-2 leta auta u autorizovanych prodejcu. Dostanu auto s jasnym puvodem, poctem kilometru a 12ti mesicni zarukou za priblizne polovicni, max. dvoutretinouvou cenu, co stoji nove. Prodam to jako 6ti lete. Funguje to skvele.

+2/−1
10.9.2015 9:44

D60e84j38a44n 58T51a52d13i86c 7102236237567

Odbornik promluvil. ;-D

+3/0
10.9.2015 9:44

C90y97r23i35l 42P92a60v17e96l76k27a 4816402118935

Ha ha ha, kolik jste měl audin? Audi ( stejně jako BMW od cca 2005) jsou značně poruchové z drahými opravami.

+2/0
10.9.2015 11:47

P39e45t92r 93D21o87k13t86o68r 8288880316121

hodně, každé 2 roky mám nové, ted mám A7, předtím A6, předtím Q7, předtím A4, předtím A6...s audinama spokojenost, nikdy porucha, nikdy reklamace.

+2/−2
10.9.2015 12:35

J64a72n 70M30a23l34ý 9308837932447

a máš tam namontovaný i blinkry?

+3/0
10.9.2015 14:18

C23y95r49i48l 83P67a55v13e57l56k22a 4666932168125

A na základě zkušeností s novými auty tvrdíte, že jsou to držáci? Že se nic nerozbije? Dva tři roky vydrží bez problému většina nových aut. Podle toho se nedá říkat, že je kvalitní.

+3/0
10.9.2015 14:31

T34o53m14á38š 94F45i20r89b95a43c36h56e14r 9570190264100

Nejdříve brečí jak jsou drahé a pak vychrlí jak vlastnil celou produkci Audi AG ;-D Tipuji že jako záložní auto pro případ poruchy těch tvých Audi máš Bugatti Veyron ;-)

+2/0
10.9.2015 15:34

K93a31r96e53l 72N14o44v40o65t70n41y 6199451699665

Vypada dobre. Moje soucasna A4 uz ma 6 let, pomalu musi z baraku a tohle vypada na dustojneho nastupce. Teda pokud neni o hodne mensi, nez ta moje. Jinak bych musel do A6.

0/0
10.9.2015 9:18

F68r94a68n29t91i88s57e34k 33M98i15k21e36s 8633977920402

Sami experti co jezdi s Favoritem!!

+4/−1
10.9.2015 8:43

M56a28r45e95k 61O39p 9309183720713

Pěkné auto, ale uvnitř to bude zase hodně malé, již podle fotek.

+1/0
10.9.2015 8:22

K33a13r11e54l 35N75o67v60o44t37n27y 6379511689975

Mam A4 z roku 2010 a ta je pro 2 lidi skoro mala. Audi nove modely jeste zmensilo. Chci se na tuhle podivat a pokud bude o hodne mensi, tak budu muset jit do A6, pripadne se chci kouknout na BMW 5.

0/0
10.9.2015 9:20

M96a47r60e76k 80O41p 9719403840893

Ono je i v A6 méně mista nez v Octavii, nebo Passatu/Superbu

+1/0
10.9.2015 11:26

J98a72r15o38s74l60a56v 29K65a54d33l77e72c 5391539742291

Je to furt dokola. Image značky, jinak tuctový vůz ve své kategorii. Jako pírko pod pantoflem českého řidiče, no nevím.

+4/−4
10.9.2015 7:33

J70a75n 13J14a59n46e98č23e78k 9520373400106

Spoustě lidem to asi vyhovuje, ale mě by takové bezpohlavní auto nebavilo.

+2/0
10.9.2015 8:18

L92e27o20š 54N61a69v38r85á83t80i96l 9703960445295

a cim jezdis?  Giulietou?  Deltou?

0/0
10.9.2015 13:44

C33y18r16i11l 60P70a95v36e79l39k61a 4736912598315

A škodovky k té bezpohlavnosti přidala ještě impontenci. Ale TT bezpohlavní není, to je teplý.

0/0
10.9.2015 14:33

J32a25n 29M71i36n23a33ř20í68k 1254885456893

"Auto začne pozvolna samo zpomalovat, pak zase začne samo pozvolna zrychlovat" - A vás ta jízda jako bavila???

+6/−3
10.9.2015 2:47

J77i41ř17í 24P27a74n14t71l50í75k 8693133654473

Ja bych se tem tech. vychytavkam nebranil, obzvlast kdyz je muzete vypnout. Vetsinou vyrobci aut nemysli na to jake jsou podminky v Ceske republice. Rad "plne" ridim  sve auto , ale jsou chvile, kdy na 8 hodinove ceste na dalnici (jsem v USA) ocenite takove nove technologicke lahudky.

+9/0
10.9.2015 3:17

P79e91t87r 77D78v64o60r64a77k 3981700317959

Kdybyste jezdil stovky km po dálnicích, tak byste taky hodně rychle přešel na automat + adaptivní tempomat + jakýkoliv asistent jako hlídání jízdy v pruhu, signalizaci mrtvého úhlu a podobně. Jsou to skvělí pomocníci...a dají se vypnout ;-)R^

+5/0
10.9.2015 12:23

M23i49l90a22n 25V80o28t94a71v24a 5444986861862

přední světla myslím Seat, zadní Superb, navigace Mercedes, klima trochu BMW..... takové multikulturní ;-)

+4/−1
10.9.2015 0:37

K79a55r55e26l 15N87o42v40á32k 8898464337832

je pekne kdyz to vsechno funguje. Ale jak se tam neco z ty elektroniky podela najit servis co to dokaze opravit je zazrak, Uz pres pul roku jezdim se svym bmw po servisech a bohuzel zatim nikde nic a zavada stale. ( autorizovany servisy jsem po prvni navsteve okamzite zavrhnulm, kdy tam bylo auto tyden rekli si nehoraznout castku a na nic se neprislo)

+3/−3
10.9.2015 0:32

L34a98d42i46s92l30a61v 64S80o38k60o87l 1830702745652

On je servis BMW drahý?

+2/0
10.9.2015 5:13

J56a88r89o90s84l14a19v 60K92a81d88l65e89c 5581539882401

Asi kupujete vozidla na které nemáte dostatek finančních prostředků. V Česku běžné...;-D

+3/0
10.9.2015 7:49

J56a28k61u35b 31F24e47i31f16a51r 7949669416449

když platíte servisům a oni nedokáží závadu odstranit, tak to myslím oprávněně naštve každého.

+1/0
10.9.2015 9:36

K23a75r82e43l 98N54o48v78o25t47n49y 6649141649705

Zkuste poridit auto, na ktere mate penize. A tim nemyslim jen kupni cenu.

+2/0
10.9.2015 9:32

C16y36r48i29l 41P65a19v48e43l42k51a 4686842428195

BMW stojí od roku 2004 za prd. Mám Auto Bild (Auto Tip) kde bavoráky strašně strhali. Hlavně trojku, kdo to koupí jako ojetinu, zapláče.

+1/0
10.9.2015 14:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.