Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Krasavci, kterým noc přidá na sexappealu

Noční tuningové srazy pořádané spolkem XS Edition mají v Německu dlouholetou tradici. Zvykem je obměna nejen místa jejich konání, ale i zaměření každé akce. Letošní druhý sraz XS CarNight byl věnován výhradně vozům vyrobeným mezi roky 1900 až 1999. V drážďanském Ostraparku fotil fotograf Auto.iDNES.cz Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M51a84r35t47i83n 69K34o26v75a59r 9806839234763

To je tedy tuzing... Čest výjimkám.

0/0
30.11.2015 15:12

J69a97n 32K61o98n82v20a22l27i82n42k24a 5290981331115

Na tuning zpravidla nadávají ti, kteří považují za vrchol úprav vozu přezutí na zimní gumy. Každému co jeho jest. Tunerům se taky nelíbí vaše tuctové piksly se slabými motory. A to že to má kufr jako stodolu, táhne to "vocpoda" a žere to tři litry po městě, jim je úplně jedno. 

Jediné, s čím souhlasím, je odpor k upraveným klasickým autům. To je opravdu nevkusné - viz ta 100ka od Audi.

0/0
18.11.2015 11:46

D44e16n67i65s 63W85i19t15z77k91u 3963431479557

čekal jsem, že se tu objeví reportáž ze SEMA 2015 a ono zase nic, jako každý rok

0/0
18.11.2015 5:36

M82a43r63e30k 45J31a51n63e57č97k94a 1387676513151

Cpát elektrony na staré klasiky a na to tenoučké pneu je vrchol nevkusu. Jak vidím některá zprzněná auta jejími majiteli, spíše je mi těch aut líto. Citlivý a povedený tunning je prostě umění. Občas co potkávám na silnicích je doslova k zblití, co někteří mlaďoši s těmi auty provedli a pak když je prodávají, člověk se takovým vozům raději obloukem vyhne, protože ty auta doslova zmrzačili. Pro ně je to ale dokonalost sama ;-D

+4/0
17.11.2015 18:30

I68v49a35n 92M73o24r74a26v56c23i82k 3874260825172

Jak môže nejaké hovado urobiť  to, ako na obrázku 7/56 ? :-( ;-( Audi 100 (1972)

+3/0
17.11.2015 15:49

M85a75r74t71i98n 98K59r98o62u12p58a 2801573689700

Naprostá většina výtvorů je vrchol nevkusu a kýčovitosti. Je to na úrovni člověka co si na auto dá samolepku nýtovaného vička nádrže. Pouze s tím rozdílem že tvůrci výše uvedených "krasavců" na to mají mnohem víc peněz. :-P

+4/−3
17.11.2015 9:25

R34a28d67i10m 19S51v71o50b72o40d18a 9263179176612

vsichni uznate, ze nejhezci kousky jsou ty, ktere jsou nejbliz stavu, v jakem byly v momente kdyz sjely z vyrobniho pasu.

ale muze mi nekdo vysvetlit, proc maji nektere (treba e36 na 3 nebo4 obrazku) ty vykroucene kola? vzdyt to ani nesmi na silnici. pneumatiky znicene behem par kilometru

+3/0
17.11.2015 9:19

R42o35b79e50r22t 28G63o94r51c 6162193503

v dnešní době už většinou zvedací podvozek, přijede zaparkuje, zmáčkne čudlík a auto si takhle kecne na zem.

0/0
17.11.2015 9:25

R72a89d24i42m 26S56v85o87b64o30d26a 9733649246342

8-o. tak to jsem fakt netusil. zvedaci podvozek? a k cemu je to dobre? uzitna hodnota 0 jen si do.... podvozek.

+1/0
17.11.2015 9:29

M11a41r90t81i52n 91K10r69o33u11p17a 2561513699320

Tak u těch hrůz na fotkách to je pouze na masáž ega, ale u některých sériových vozů se tím dájí vyřešit různé nároky na podvozek při jízdě po kvalitní silnici nebo po polňačce.

0/0
17.11.2015 9:32

R25a92d98i10m 97S60v57o96b91o68d30a 9283969226182

ale u tech seriove vyrabenych aut to ma opodstatneni a a je to neco uplne jine jako u techto znicenych aut

+1/0
17.11.2015 12:06

R16o84b96e93r61t 63G60o34r66c 6582713303

Jednu věc němcům závidím, že nemusej jezdit na STK do ČR ;-D

+1/0
17.11.2015 9:17

D89a41n18i10e44l 27S42o14b32o73t63a 9259724526430

Když tuhle sestavu vidím, tak se divím, že tam někdo vystavil Integralu nebo Stratose. Takové nádherné kousky mezi bastlem.

+6/0
17.11.2015 8:33

J97i22ř31í 72N12e56u24m94e31i58s56t17e67r 2642685423511

Aneb jak zprasit pěkný kousek.

+6/0
17.11.2015 7:49

J35i40ř66í 65P82š68e85n10i64č18k85a 6414317812309

Nejradši mám ty snížený podvozky... Rv:-P

+4/0
17.11.2015 7:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.