Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Krasavci, kterým noc přidá na sexappealu

Noční tuningové srazy pořádané spolkem XS Edition mají v Německu dlouholetou tradici. Zvykem je obměna nejen místa jejich konání, ale i zaměření každé akce. Letošní druhý sraz XS CarNight byl věnován výhradně vozům vyrobeným mezi roky 1900 až 1999. V drážďanském Ostraparku fotil fotograf Auto.iDNES.cz Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a67r25t24i42n 11K10o39v20a28r 9426909444733

To je tedy tuzing... Čest výjimkám.

0/0
30.11.2015 15:12

J26a28n 75K50o91n14v14a78l79i19n96k21a 5540161481935

Na tuning zpravidla nadávají ti, kteří považují za vrchol úprav vozu přezutí na zimní gumy. Každému co jeho jest. Tunerům se taky nelíbí vaše tuctové piksly se slabými motory. A to že to má kufr jako stodolu, táhne to "vocpoda" a žere to tři litry po městě, jim je úplně jedno. 

Jediné, s čím souhlasím, je odpor k upraveným klasickým autům. To je opravdu nevkusné - viz ta 100ka od Audi.

0/0
18.11.2015 11:46

D25e32n31i15s 55W16i43t21z72k39u 3203361509397

čekal jsem, že se tu objeví reportáž ze SEMA 2015 a ono zase nic, jako každý rok

0/0
18.11.2015 5:36

M18a61r37e25k 53J45a27n46e67č93k46a 1817866153271

Cpát elektrony na staré klasiky a na to tenoučké pneu je vrchol nevkusu. Jak vidím některá zprzněná auta jejími majiteli, spíše je mi těch aut líto. Citlivý a povedený tunning je prostě umění. Občas co potkávám na silnicích je doslova k zblití, co někteří mlaďoši s těmi auty provedli a pak když je prodávají, člověk se takovým vozům raději obloukem vyhne, protože ty auta doslova zmrzačili. Pro ně je to ale dokonalost sama ;-D

+4/0
17.11.2015 18:30

I31v55a93n 89M26o13r19a68v39c28i19k 3834630765612

Jak môže nejaké hovado urobiť  to, ako na obrázku 7/56 ? :-( ;-( Audi 100 (1972)

+3/0
17.11.2015 15:49

M77a38r50t11i45n 82K38r62o12u76p77a 2641373689720

Naprostá většina výtvorů je vrchol nevkusu a kýčovitosti. Je to na úrovni člověka co si na auto dá samolepku nýtovaného vička nádrže. Pouze s tím rozdílem že tvůrci výše uvedených "krasavců" na to mají mnohem víc peněz. :-P

+4/−3
17.11.2015 9:25

R28a37d93i51m 82S26v45o33b35o97d91a 9973969436602

vsichni uznate, ze nejhezci kousky jsou ty, ktere jsou nejbliz stavu, v jakem byly v momente kdyz sjely z vyrobniho pasu.

ale muze mi nekdo vysvetlit, proc maji nektere (treba e36 na 3 nebo4 obrazku) ty vykroucene kola? vzdyt to ani nesmi na silnici. pneumatiky znicene behem par kilometru

+3/0
17.11.2015 9:19

R62o68b15e11r67t 53G45o14r80c 6472273403

v dnešní době už většinou zvedací podvozek, přijede zaparkuje, zmáčkne čudlík a auto si takhle kecne na zem.

0/0
17.11.2015 9:25

R87a48d35i54m 41S69v54o90b56o69d35a 9783759426142

8-o. tak to jsem fakt netusil. zvedaci podvozek? a k cemu je to dobre? uzitna hodnota 0 jen si do.... podvozek.

+1/0
17.11.2015 9:29

M25a13r52t84i41n 29K50r24o18u59p35a 2101283829330

Tak u těch hrůz na fotkách to je pouze na masáž ega, ale u některých sériových vozů se tím dájí vyřešit různé nároky na podvozek při jízdě po kvalitní silnici nebo po polňačce.

0/0
17.11.2015 9:32

R22a13d64i84m 57S83v10o52b60o37d51a 9523149916432

ale u tech seriove vyrabenych aut to ma opodstatneni a a je to neco uplne jine jako u techto znicenych aut

+1/0
17.11.2015 12:06

R35o34b35e49r29t 11G38o62r85c 6212463343

Jednu věc němcům závidím, že nemusej jezdit na STK do ČR ;-D

+1/0
17.11.2015 9:17

D26a94n15i69e36l 17S32o57b31o23t89a 9849294256590

Když tuhle sestavu vidím, tak se divím, že tam někdo vystavil Integralu nebo Stratose. Takové nádherné kousky mezi bastlem.

+6/0
17.11.2015 8:33

J91i57ř88í 76N46e31u74m33e10i74s78t62e32r 2832505783731

Aneb jak zprasit pěkný kousek.

+6/0
17.11.2015 7:49

J20i58ř83í 57P54š67e24n44i80č43k22a 6214447502299

Nejradši mám ty snížený podvozky... Rv:-P

+4/0
17.11.2015 7:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.