Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indiánskému mladíkovi žádná neodolá. Jeho kouzlu propadne i drsňák

Po úspěšném comebacku navozeném modelem Chief, který odkazuje hlavně na tradice předků, představila společnost Polaris na letošní Sturgis Rally mladou krev. Dospívajícího válečníka tím vyslali na zkoušku mužnosti rovnou do jámy lvové. Po mnoha kilometrech v jeho sedle zcela rozumím tomu, proč obstál na jedničku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V50á66c57l97a68v 55M76a41š19e75k 5920966542658

Indiánovi podle mě víc sluší vzducháč osumnáctka. Ale i tohle má svůj půvab, pro jezdce nižšího vzrůstu a pro holky.

21.9.2015 11:48

R80o63b85e75r94t 78G31o97r71c 6492633133

Já teda na tom nevidím nic co by zaujalo.

21.9.2015 10:13

M51i60l34a50n 45Š35v86a76g18r35o49v38s38k60ý 9402389645698

Tomu žádná neodolá, posezení frndou na blatníku.

21.9.2015 8:38

M24a44r46t31i35n 44L57a80c41o 7923896718

12,5 l nádrž a (optimistická spotreba) 5,1 l. Pri rezerve cca 3,5 l  vychádza bezpečný dojazd cca 150 km. :-/

21.9.2015 7:43

V44á58c35l29a91v 72M89a57š51e51k 5610296782138

Jezdím už roky se stejně mrňavou nádrží a ještě víc žíznivým motorem. A vůbec mě to neomezuje.

21.9.2015 11:46

M54a60r35t65i50n 70L67a43c84o 7933886178

Ja musím na malom Hornete tankovať po cca 180 km bežným tempom a celkom mi to vadí. Ľudia sú rôzni...

21.9.2015 15:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.