Diskuze

Nepříznivý trend: nákladní auta letos už šestnáctkrát bourala s vlakem

Na českých přejezdech letos kvůli střetům s nákladním vozem zemřeli tři lidé a 68 bylo zraněno. Drážní inspekce ve spolupráci s Ministerstvem dopravy řeší velký nárůst nehod nákladních aut a kamionů na přejezdech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to je zase alibismu proč to nejde:

1)" Drážní inspekce ve spolupráci s Ministerstvem dopravy řeší velký nárůst nehod nákladních aut a kamionů na přejezdech." Jediný kdo to má řešit je ministerstvo vnitra, která zařídí přes policii pravidelnější dohled nad chováním těchto profíků na přejezdech a vnitřním pokynem doporučí ukládat sankce poblíž povoleného maxima

2)"  Martin Felix také upozorňuje na velmi nevýhodnou pozici dopravní firmy ve vztahu k řidičům." Klasický vyjádření lobbystrany točvolantů. Limit 4,5 násobek platu platí při neúmyslných činech/škodách. V případě úmyslných škod (pochybuji, že na červenou lze přejíždět koleje neúmyslně), žádný limit není

3) příprava materiálů pro školení řidičů je už jen poslední výsměch. Pokud tihle profíci netuší, že na červenou se na koleje neleze (to už by měli vědět od autoškoly), často pouze formální školení řidičů to opravdu nezmění (a to ani s novou brožurkou)

2 0
možnosti

a já si myslel, že to je porušení zákona. Všichni jsme snad odpovědní za své činy

0 0
možnosti

Proti lidské blbosti se těžko nalézá lék.

5 0
možnosti

to máte furt: "Kamiony na koleje"..tak se nedivte.

3 0
možnosti

To mi nedělej. ;-D

0 0
možnosti

V Rusku se při spuštění závor vyzvedne z vozovky ocelový hřeben a ten probije všechny pneumatiky a auto zastaví. Třeba by to šlo použít i u nás.

1 0
možnosti

M19i91r97e22k 56G97a64j10e11r

11. 9. 2015 21:29

Omlouvam se za plus.;-) Nikde jsem to nevidel a nemyslim si, ze propichnuti pneumatik autu, vjizdejiciho do zavor, zabrani srazce s vlakem. Pouziva se to u vjezdu do parkovist, aby tam nemohlo vjet auto, ktere nedostalo povoleni k vjezdu.

0 0
možnosti

P46e48t30r 97P84a65c23k93a

11. 9. 2015 18:51

Nákladní auta nebourala. Boural na přejezdu vždy nějaký bezmozek, který v tom náklaďáku seděl.

1 0
možnosti

Není to jen tím, že je těch náklaďáků víc? Navíc jsou řidiči pod čím dál větším stresem a tlaku dopravních firem, ke kterým se přidávají další faktory. Takto nepodloženě se však lehce vyplaší lid, který ještě s nadšením přijme další utahování šroubů.

0 0
možnosti

a není "to utahování šroubů" dobrý k tomu, aby řidiči nepodléhali tomu "tlaku firem"?

0 0
možnosti

M52a88r93e26k 43H19r55u82b44y

11. 9. 2015 15:55

Nakladni auta vubec bouraji nejak casto. Jestli to nesouvisi s tim, ze dopravni policie na ne kasle. Takze profik najezdi po nasich silnicich statisice kilometru aniz by potkal nejakou hlidku. Pokud pipa krabicka, nikdo si ho ani nevsimne, a muze mu chybet kus kabiny nebo trcet draty z kola - realny zazitek dnes rano z Barrandovskeho mostu (!).

Takze vsechno tohle pada na hlavu stavajiciho sefa policie - ty desetitisice policajtu by konecne mely vstat od facebooku a zacit opravdu neco delat pro bezpecnost.Rv

0 0
možnosti

Mě zase dneska málem naboural náklaďák, který si mě nevšiml a najížděl na mě. Když jsem zatroubil, přibrzdil a málem naboural audinu, co jela za ním :-) Prostě to byl zmatkář, nic z toho nelze jinýho vyvodit.

Náklaďáky bouraj stejně často, jen novináři se na ně v poslední době zaměřili. 

Jak si představujete činnost dopraváků za zvýšení bezpečnosti?

0 0
možnosti

Řidička uvízla na přejezdu. Ale podle všeho neměl šanci ani mistr světa omeleta, uvízl by taky. Pod sněhem není vidět konec panelu. Občas to má SŽDC blbě z vlastní iniciativy.

http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Prelouc_121214.pdf

0 0
možnosti

To "obcas" znamena v praxi kolik - 1%, 2% pripadu? Zbytek je neuveritelna lidska blbost na strane takyridice.

1 0
možnosti