- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je zase alibismu proč to nejde:
1)" Drážní inspekce ve spolupráci s Ministerstvem dopravy řeší velký nárůst nehod nákladních aut a kamionů na přejezdech." Jediný kdo to má řešit je ministerstvo vnitra, která zařídí přes policii pravidelnější dohled nad chováním těchto profíků na přejezdech a vnitřním pokynem doporučí ukládat sankce poblíž povoleného maxima
2)" Martin Felix také upozorňuje na velmi nevýhodnou pozici dopravní firmy ve vztahu k řidičům." Klasický vyjádření lobbystrany točvolantů. Limit 4,5 násobek platu platí při neúmyslných činech/škodách. V případě úmyslných škod (pochybuji, že na červenou lze přejíždět koleje neúmyslně), žádný limit není
3) příprava materiálů pro školení řidičů je už jen poslední výsměch. Pokud tihle profíci netuší, že na červenou se na koleje neleze (to už by měli vědět od autoškoly), často pouze formální školení řidičů to opravdu nezmění (a to ani s novou brožurkou)
a já si myslel, že to je porušení zákona. Všichni jsme snad odpovědní za své činy
Proti lidské blbosti se těžko nalézá lék.
to máte furt: "Kamiony na koleje"..tak se nedivte.
V Rusku se při spuštění závor vyzvedne z vozovky ocelový hřeben a ten probije všechny pneumatiky a auto zastaví. Třeba by to šlo použít i u nás.
Omlouvam se za plus. Nikde jsem to nevidel a nemyslim si, ze propichnuti pneumatik autu, vjizdejiciho do zavor, zabrani srazce s vlakem. Pouziva se to u vjezdu do parkovist, aby tam nemohlo vjet auto, ktere nedostalo povoleni k vjezdu.
Nákladní auta nebourala. Boural na přejezdu vždy nějaký bezmozek, který v tom náklaďáku seděl.
Není to jen tím, že je těch náklaďáků víc? Navíc jsou řidiči pod čím dál větším stresem a tlaku dopravních firem, ke kterým se přidávají další faktory. Takto nepodloženě se však lehce vyplaší lid, který ještě s nadšením přijme další utahování šroubů.
a není "to utahování šroubů" dobrý k tomu, aby řidiči nepodléhali tomu "tlaku firem"?
Nakladni auta vubec bouraji nejak casto. Jestli to nesouvisi s tim, ze dopravni policie na ne kasle. Takze profik najezdi po nasich silnicich statisice kilometru aniz by potkal nejakou hlidku. Pokud pipa krabicka, nikdo si ho ani nevsimne, a muze mu chybet kus kabiny nebo trcet draty z kola - realny zazitek dnes rano z Barrandovskeho mostu (!).
Takze vsechno tohle pada na hlavu stavajiciho sefa policie - ty desetitisice policajtu by konecne mely vstat od facebooku a zacit opravdu neco delat pro bezpecnost.
Mě zase dneska málem naboural náklaďák, který si mě nevšiml a najížděl na mě. Když jsem zatroubil, přibrzdil a málem naboural audinu, co jela za ním Prostě to byl zmatkář, nic z toho nelze jinýho vyvodit.
Náklaďáky bouraj stejně často, jen novináři se na ně v poslední době zaměřili.
Jak si představujete činnost dopraváků za zvýšení bezpečnosti?
Řidička uvízla na přejezdu. Ale podle všeho neměl šanci ani mistr světa omeleta, uvízl by taky. Pod sněhem není vidět konec panelu. Občas to má SŽDC blbě z vlastní iniciativy.
To "obcas" znamena v praxi kolik - 1%, 2% pripadu? Zbytek je neuveritelna lidska blbost na strane takyridice.