Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autofotka týdne: Silák od Tatry bude tahat obří potrubí

Kopřivnická automobilka Tatra na začátku září vyrobila další unikátní vozidlo pro německého zákazníka. Modifikované provedení řady Tatra Force bude uvnitř výrobního závodu převážet až 18 metrů dlouhé trubky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P74e49t51r 76L79a36n42d46a

19. 9. 2015 10:36

Zase další moravská zrůda. Kabinu demontovali z nějakého armádního speciálu z minulého tisíciletí a blatníky zakamuflovali "okrasným" plechem.

Už by mohli přestat montovat to co vyhrabou z kopřiv, nebo na to alespoň nemontovat nápis TATRA, takhle jim to moc kazí jméno.

0 0
možnosti

Ta kabina vypadá jako bedna na brambory.

1 0
možnosti

To neva. Na ženevském autosalonu se to vystavovat nebude.

1 0
možnosti

O24t84a 42B37a63r76t72o82s

13. 9. 2015 15:42

Mohl by jim v Kopřivnici už někdo konečně napovědět, jak má dnes vypadat bouda pro šoféra u stroje této kategorie? Viz např.:

---

http://www.vertikal.net/typo3temp/pics/0_838ced17c3.jpg

---

Ono to není jenom z venku jaksi hezčí, ono to má i o poznání úplně jinde ergonomii, což je dost podstatný u takto drahých strojů. Stačí trochu horší výhled, trochu horší ovládání nějaké banální maličkosti a spousta pozornosti strojníka jde jinam, než by mělo jít - a každý malér s takovýmto strojem má obvykle děsivý závěrečný účet. No a samozřejmě, stále platí: hezká věc se lépe prodává - to je nesmrtelné pravidlo,.

4 1
možnosti

Co je na tý kabině špatně? Je hranatá, obyčejná, účelná a pro tatru charakteristická. Vzhledem k tomu, o jakej speciál se jedná, se mi ta kabina i vzhledově líbí. K tý tatře se zkrátka hodí.

8 1
možnosti

konečně v Tatře zase normální motor

2 1
možnosti

Ten použitý tatrovácký motor je docela zajímavá okolnost.

Tatrovácké motory plní emisní evropské normy do požadavků EURO5. Nyní už ale v Evropě platí pro náklaďáky emisní norma EURO6.

Znamená to, že buďto popisovaný stroj je určen jen pro vnitřní použití fabriky a legálně nemůže na německé silnice.

Anebo tatrováci využili toho, že auto nevyuživá plnou rychlost a tím plný výkon běžné tatrovky a nějakým způsobem přece jen ten motor upravili, aby plnil normu EURO6.

Anebo prostě byl zákazník jen rozumný, dieselové motory upravené na normu EURO6 mají sice příslušně nízké exhalace oxidů dusíku a dalších látek, ale na druhé straně jejich výfukové plyny oproti motorům s normou EURO5 obsahují větší množství drobných mikročásteček uhlíku, které jsou taky poměrně dost zdravotně závadné.

1 0
možnosti

Tatrovákům tleskám. Ale podobně jako u srpnového speciálu musím povzdechnout nad tou kabinou vystříženou z abíčka. Tady navíc bylo nutné celkem nevzhledně zakrýt prostor pro pro první kolo a světlomety asi musely výše z nárazníku pod okna... Pokud Tatra podobné zakázky má, tak by asi nebylo od věci se na tohle taky zaměřit. Jde o celkovou image, řada zákazníků si pak může položit otázku, když je nedotažená věc X, nemůže být nedotažená taky věc Y, která je pro nás opravdu důležitá?

6 7
možnosti

tyhle prumyslove vozy si na design negraji...ta kabina byla vyvinuta s ohledem na ochranu posadky v pripade padu tezkych predmetu na kabinu. Klasicka kabina Tatry 815 nebo ta z DAFu vypadaji lip, ale tuhle homologaci nemaji.

10 1
možnosti
Foto

Je vidět že Tatra stále umíR^. Přejme ji hlavně velký odbyt na sériovou produkci

6 0
možnosti

850 vozů? To je málo nebo moc? Nějak se mi to číslo nezdá.

0 0
možnosti

V jakém smyslu nezdá?

0 0
možnosti
Foto

Specialy v poho. A co seriova produkce? Jen tak rypu, specialy jeste zadnou stabilni automobilu neuzivily.

0 0
možnosti

Odpověď naznačená v článku: za minulý rok prodali celkem 850 vozidel.

2 0
možnosti

Parada! R^ Jen at se Tatre dari! V

13 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...