Diskuze
Glosa: Sláva normálním autům, ve Frankfurtu jich je pomálu
Děkujeme za pochopení.
V22l94a63d77i13m74í81r 37V93o91l50k41o
Tahle dementní móda mě taky štve. Speciálně ve městě
L78a22d69i46s15l38a55v 66V92a53s89i62c88k94a
dyť je to humus,začali to takzvaní podnikatelé a ostatní se opičí...
A90n92t54o73n92í87n 60S47v44o51b45o19d52a
Jako starší člověk nechci nasedat v autě skoro na zem. Když musím zaparkovat u chodníku, chci vystoupit z auta , nechci vylézat z podpalubí. Nyní mám zvýšené auto a další bude ještě vyšší :-). Ve dvaceti člověk dá na sportovní vzhled, od padesáti hledáte hlavně pohodlí, dnes nová auta nekupují hlavně mladí, proto se auta posunují k pohodlí
K94a49r32e82l 15H24o33r84á68k
Ono lézt do patra mi také nepřijde ideální.
J87i90ř76í 52R21a58m76e57š
nezačínají mám honda civic aerodeck z roku 1998 atmo 1.4 úsporná jízda 5.8 normal 6.5 hodně svižně lehce pres sedm dálnice kolem 150 tacho cca 7.8.
A auto bude sloužit ještě klidně deset let. Mechanická zrcátka skoro žádná elektronika a pohoda. A uvažuji opět si zpětně pořídit z roku 199á honda accord coupe 3.0 kdysi jsem vlastnil luxusni super kára. normal 10.5 dálnice tacho 200 12.8
J34a47n 76K58o54t89i20l
já myslím, že mnohem větší průšvih je přestavba automobilů od BMW ze zadokolek na předokolky.. SUV mám, jezdí hůř než naše druhé auto Focus, ale nemyslím si, že by bylo nepraktické a a bůh ví co ještě.. mám skoro 2 m výšku, takže mě naopak přijde SUV praktičtější... jinak autor prezentuje ukázkový "nezávislý" novinářský pohled..
V24i57l44é47m 86P92ř54í98h60o97d86a
Vzhledem k tomu, jak jsou zde na iDnes prezentována koncernová vozidla, se vsadím, že až bude mít Škoda pořádné SUV, hned se tu bude psát jinak
J84i11ř20í 17K36ř84í73ž
Proč autor ventiluje svůj evidentně negativní názor na vyšší auta?
Osobně mám teď nového dvoudveřového VW Golfa a předtím jsem měl SUV od Hondy a musím konstatovat, že rozhodně mám raději Golf, protože je s ním radost jezdit.
Z vlastní zkušenosti ale nemohu souhlasit s autorem v tom, že SUV jsou nepraktická monstra. Pro někoho kdo má malé děti, psa, vozí spoustu krámů, je vyšší postavy, nebo je třeba starší, je víc místa v autě nesrovnatelně praktičtější. A s vyšší světlou výškou, sem tam, nechtě přejedu i obrubník.
Chci tím říct, že je každého věc co si pro své potřeby pořídí.
J86i67ř36í 26S40c43h14w57a67c46h
tebou vyjmenovaným požadavkům mnohem lépe vyhoví jakékoliv MPV! Hlavně tedy co se potřeby prostoru týká....
M51i64r60o76s47l19a48v 61S74t47i47s63k34a50l
Ten Bentley hrůza nic než hrůza SUV jsou jenom hnusné škatule k ničemu
V69l75a20d70i62m21í93r 12M39o49t92l
SUV jsou módní a prestižní záležitostí. Málokdo je opravdu využívá k jízdám v terénu, pro což jsou původem určena. Dívenka 25 let zápasící s volantem 2t SUV vypadá tristně, ale přehlédnout se nedá. Také hloupá móda pro mnoho lidí, kteří potřebují zvýšit sebevědomí.
J76i17ř17í 34K90o97c61u23r89e84k
Auto na výlet do přírody s okny malými tak, že není vidět ven? A podvozkem sice vysokým, ale dále nevybaveným, aby to mimo silnice nic nevyjelo? Používané v městském provozu, aniž by se podívalo byť jen na štěrkovou cestu? To už leckterá vesnická Felcka jezdí horší terény... pravidelně.
O62d95s94t19r15a71n36ě92n23ý 52U35ž58i41v62a11t31e90l
J57i61ř30í 36K54r42á40t54k49ý
No jo, normální auta jsou hezká a mají lepší jízdní vlastnosti. Být sám a mladší, asi bych měl nějaké to "normální auto", ale už mi není 20, abych si do auta téměř lehal a co hůř se z něj pak horko těžko soukal s posezu nízko nad zemí úzkými dveřmi, taky mám 3 děti a když někam jedem, tak taháme spoustu zbytečných krámů, krabicí lega počínaje a jízdními koly konče a když naložíme ještě nějakou tu babičku, tak je každé normální auto malé. Pořídáíl jsem si tedy 8 místnou dodávku, mít méně dětí, asi by mi stačilo i nějaké SUV, ale protože 3 řadu sedadel využíváme relativně často, nechtěl jsem nějaké pseudo 7-místné auto, kde ty 2 sedadla navíc jsou v kufru a cestující mají hlavu pomalu opřenou o zadní sklo, takže při nárazu zezadu jsou mrtví. A dodávka nebo SUV nebo crossover, vše mají jedno společné, snadné nastupování a vystupování a dobrý výhled. Jsme prostě pohodlní.
J48i11ř20í 60K84o60c49u15r98e24k
Tak ano, na dojíždění do práce stačí i skůtr, v létě super. Ale pokud má člověk vozit sebe, ženu, tři děti a psa (opravdového psa, ne kabelkovou bonsai), tak většina běžných aut dost rychle končí v pozadí výběru jako nouzovka, když se nesežene aspoň "šmoulí autobus".
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.