Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší zklamání autosalonu: z Borgwardu se vyklubal čínský průměr

Nelícující díly karoserie, odfláknutý vnitřek bez nápadu, bezkrevný design. Od návratu kdysi velké německé značky Borgward se určitě čekalo víc. Nováčkovi představenému na autosalonu ve Frankfurtu však sebevědomí nechybí, neb má v zádech velký čínský kapitál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L20u14k91á96š 34N55e74m30e25č69e33k 5893821502713

To auto vyzerá nemastno-neslano. Nič proti nemu nemám, ale ani nezaujme. No mohli ste ukázať aj tie nedostatky. Lebo tie foto čo ste urobili ukazujú to auto v normálnom svetle, a ja by som rád videl aj tie nedostatky. Lebo z tých fotiek vyzerá ten interiér normálne, aj keď chápem že vôňa plastov sa odfotiť nedá :-D

0/0
19.9.2015 13:49

D36u82š37a85n 72P56e27r95n10ý 3284772687231

Možná jsem jen náročný čtenář této rubriky, ale článek (jako celek) na mě působí velice tendenčně. Zmiňuje se "strašlivé zpracování" Borgwardu, Číňané v zádech a vše čínské je špatné,... Nalijme si čistého vína. Kdo že dnes vlastní Volvo? A jak že na tom je v prodejích nová XC90? Pokud někdo na někoho kydá hnůj, měl by to podložit důkazem. Kde na fotografiích toho Borgwardu nelícují části karoserie? Pokud je to skutečně tak strašné, kde je důkaz? Na uvedených fotografiích nikde nic neodstává ani nejsou zřetelné žádné zuby či odskoky jednotlivých dílů, stejně tak ani na vozidle, jež jezdí v přiloženém videu...

Další věc je továrna v Číně. "Božská" Škoda s takovou tradicí nemá továrnu v Číně? Má, má jí tam i Mercedes, má jí tam i VW a další automobilky.. A proč? Protože stále ještě je tam levnější pracovní síla, díky níž mohou být auta levnější. A o to Borgwardu jde. Nejsem zastánce Číňanů, ale ani Škodovky (která je zmiňována v článku). 

Design je věc velice subjektivní, což platí jak o interiéru, tak o exteriéru, takže vnucovat názor, jak je něco ošklivé či překrásné, je v novinářském článku zcela neprofesionální. Stejně tak neprofesionální mi přijdou úvahy o tom, že asi nejspíše tam budou motory Mitsubishi, které jsou pro čínský trh velice hojně používané.. A v dalším z odstavců je popsán hybrid 2,0i turbo s 13,2 kWh a výkonem 295 kW. Jaká že pohonná soustava od Mitsubishi to asi je, pane autore?

Tak jako by mi nevadil nový Superb, myslím, že stejně tak by mi nevadil ani Borgward s výkonem přes 400 koní za rozumné peníze. Nic to však nemění na tom, že mi připadá, jako by se zde udržovala živná půda pro připravovanou sedmimístnou Škodu a jen tak pro jistotu odradíme případné zájemce, kteří by chtěli uvažovat o koupi jiné značky. Přes toto všechno děkuji za postřehy z autosalonu ve Frankfurtu.;-)

+2/0
19.9.2015 0:42

M70i79l41a37n 61Š17v95a50g31r69o91v30s14k71ý 9272639515128

Moje řeč.

+1/0
19.9.2015 7:46

M38a91r10t41i89n 65H55o56u36b34a 6413441799388

myslim, ze srovnavate nesrovnatelne.

ano - volvo patri cinanum. ale design vyvoj a vyroba probiha v evrope.

ano - skoda, mercedes .. maji tovarny v cine, ale jejich vyrobky v evrope nesezenete.

rekl bych, ze clanek reaguje na predchozi medailni masaza o navrati tradicni evropske znacky. rekl bych, ze ten clanek je o tom, ze ten navrat neni tak nejak evropsky. a nejde o to, odkud priteka kapital, ale kde se to odehrava.

co se tyce libivosti ci nelibivosti, v tom se plne shodneme, co se jednomu nelibi, pro jineho muze byt pekne.

jinak na levnou cinskou pracovni silu uz zapomente, to je minulost.

0/0
20.9.2015 15:59

M55i56c52h55a56l 62H19r51u23b19o29š 4860857632125

Znovuzrodenie kedysi udajne slavnej znacky by som skor ocakaval uvedenim nejakeho styloveho a cenovo pristupneho elegantneho sedanu a nie tuctoveho SUV, ktore asi nebude pritazlive ani cenou... :-/

0/0
18.9.2015 16:09

M64i95l91a37n 10P23o27k21o41r86a 6409942714502

opravdu v případě bogwardu netuším, proč by si evropan raději nekoupil auto osvědčené a prestižní značky, jako jsou mercedes, audi, bmw a pod. Podle obrázků Bogward nenabízí nic, co by bylo tak vyjímečného. Nehledě na to, že jak chtějí řešit servisní síť ?

+3/0
18.9.2015 15:06

L49e93o94š 44N60a85v33r43á71t17i97l 9553800385905

logo a la renault... :))

+1/0
18.9.2015 13:13

J89a76r56o36s68l49a70v 38S79i83r45o27k56y 7380383444304

Cinani se nauci vyrabet vynikajici auta, stejne jako maji spickove mobily atd., je to jen otazka casu, max 10 let, pak to muze Skodofka se svyma drncatkama zabalit ;-D;-D

0/−3
18.9.2015 12:26

S32v20a27t47o77p46l91u67k 66S14i20l68n92ý 4382166289658

To se říkalo o Japoncích taky. Ano, dnes dokáží vyrábět skvělá auta, ale nemám pocit, že by kvůli tomu někdo jiný musel zavřít krám ;)

0/0
18.9.2015 12:33

M59a57r49t14i93n 93H23o34u55b73a 6313161499978

jojo, to se rikalo uz pred vice nez 10-ti lety. on ale mobil je neco jineho. je to takova mechanicka skladacka, kam se da necinsky SW (Android).

0/0
20.9.2015 16:01

S54v59a69t27o46p18l68u79k 59S18i57l32n56ý 4122706749728

Číňané si asi myslí, že jsou Evropani debilové a skočí na jejich tapné marketingové triky. Ale tak domácí publikum na to určitě bude slyšet, že auto je "německé", jen je škoda, že tím bude trpět pověst německé preciznosti.

0/−1
18.9.2015 10:26

P76e33t28r 31J19a78k70e73š 8690223527838

okopírované audi, ty auta dneska, všechno na jedno kopyto, každej dělá všechno, malé auta,velké auta,suv, a taky to tak vypadá

0/0
18.9.2015 10:01

J33a67n 21S92l81a14v29í94k 2831559570476

No nic, ťamani nepochopili vůbec nic, o autech ani nemluvě...

0/−1
18.9.2015 7:07

V23o49j80t34a 44S84u64k 3127985707601

snad se jednou zase svezu v nem,naposledy 1969 pres Kalahari.;-)

0/0
18.9.2015 2:45

L40a75d31i30s41l47a17v 66V46a93s20i46c64k73a 3972882907762

čínské šmejdy-jak vše

+4/−2
18.9.2015 1:25

D92a68n56i38e43l 74Š61e40r56á33k 5883873171978

Hnus.

0/−4
18.9.2015 0:58

I67g65n22á31c 30M72r52k73v62i24č20k40a 2568122859245

kdyby na tom bylo logo škodovky, vw nebo bmw tak tu slintáte... co je na tom autě jako zklamání?

+2/0
18.9.2015 11:20

L97u29d90ě13k 19N79o82v46á16k 4731914966719

Od pohledu podle fotek to není zlé, je to zkrátka okopírovaná audina lehounce stříknutá kií a aby se neřeklo, že borgward kde nic tu nic, tak je tam docela neorganicky prdnuté částečné retro čalounění. Ve výsledku nic, co by vysloveně uráželo, ale rozhodně to nenachne jako vzkříšení slavné značky.   No a jak to vypadá se zpracováním (plus pachy levných materiálů a všechno, co ve výsledku působí), to musí člověk vidět fyzicky. Osobně jsem viděl v Ženevě první vlnu čínských aut a tedy si dovedu představit, co znechutilo pány redaktory.

0/0
18.9.2015 11:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.