Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší zklamání autosalonu: z Borgwardu se vyklubal čínský průměr

Nelícující díly karoserie, odfláknutý vnitřek bez nápadu, bezkrevný design. Od návratu kdysi velké německé značky Borgward se určitě čekalo víc. Nováčkovi představenému na autosalonu ve Frankfurtu však sebevědomí nechybí, neb má v zádech velký čínský kapitál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L92u73k58á59š 34N51e39m94e44č68e33k 5133561242633

To auto vyzerá nemastno-neslano. Nič proti nemu nemám, ale ani nezaujme. No mohli ste ukázať aj tie nedostatky. Lebo tie foto čo ste urobili ukazujú to auto v normálnom svetle, a ja by som rád videl aj tie nedostatky. Lebo z tých fotiek vyzerá ten interiér normálne, aj keď chápem že vôňa plastov sa odfotiť nedá :-D

0/0
19.9.2015 13:49

D61u77š48a36n 20P59e40r95n46ý 3494272477141

Možná jsem jen náročný čtenář této rubriky, ale článek (jako celek) na mě působí velice tendenčně. Zmiňuje se "strašlivé zpracování" Borgwardu, Číňané v zádech a vše čínské je špatné,... Nalijme si čistého vína. Kdo že dnes vlastní Volvo? A jak že na tom je v prodejích nová XC90? Pokud někdo na někoho kydá hnůj, měl by to podložit důkazem. Kde na fotografiích toho Borgwardu nelícují části karoserie? Pokud je to skutečně tak strašné, kde je důkaz? Na uvedených fotografiích nikde nic neodstává ani nejsou zřetelné žádné zuby či odskoky jednotlivých dílů, stejně tak ani na vozidle, jež jezdí v přiloženém videu...

Další věc je továrna v Číně. "Božská" Škoda s takovou tradicí nemá továrnu v Číně? Má, má jí tam i Mercedes, má jí tam i VW a další automobilky.. A proč? Protože stále ještě je tam levnější pracovní síla, díky níž mohou být auta levnější. A o to Borgwardu jde. Nejsem zastánce Číňanů, ale ani Škodovky (která je zmiňována v článku). 

Design je věc velice subjektivní, což platí jak o interiéru, tak o exteriéru, takže vnucovat názor, jak je něco ošklivé či překrásné, je v novinářském článku zcela neprofesionální. Stejně tak neprofesionální mi přijdou úvahy o tom, že asi nejspíše tam budou motory Mitsubishi, které jsou pro čínský trh velice hojně používané.. A v dalším z odstavců je popsán hybrid 2,0i turbo s 13,2 kWh a výkonem 295 kW. Jaká že pohonná soustava od Mitsubishi to asi je, pane autore?

Tak jako by mi nevadil nový Superb, myslím, že stejně tak by mi nevadil ani Borgward s výkonem přes 400 koní za rozumné peníze. Nic to však nemění na tom, že mi připadá, jako by se zde udržovala živná půda pro připravovanou sedmimístnou Škodu a jen tak pro jistotu odradíme případné zájemce, kteří by chtěli uvažovat o koupi jiné značky. Přes toto všechno děkuji za postřehy z autosalonu ve Frankfurtu.;-)

+2/0
19.9.2015 0:42

M44i26l70a25n 12Š84v25a73g39r53o79v90s75k32ý 9402399825568

Moje řeč.

+1/0
19.9.2015 7:46

M38a53r27t72i22n 72H52o51u45b96a 6363191429868

myslim, ze srovnavate nesrovnatelne.

ano - volvo patri cinanum. ale design vyvoj a vyroba probiha v evrope.

ano - skoda, mercedes .. maji tovarny v cine, ale jejich vyrobky v evrope nesezenete.

rekl bych, ze clanek reaguje na predchozi medailni masaza o navrati tradicni evropske znacky. rekl bych, ze ten clanek je o tom, ze ten navrat neni tak nejak evropsky. a nejde o to, odkud priteka kapital, ale kde se to odehrava.

co se tyce libivosti ci nelibivosti, v tom se plne shodneme, co se jednomu nelibi, pro jineho muze byt pekne.

jinak na levnou cinskou pracovni silu uz zapomente, to je minulost.

0/0
20.9.2015 15:59

M47i93c77h72a53l 30H27r40u50b34o18š 4970577602865

Znovuzrodenie kedysi udajne slavnej znacky by som skor ocakaval uvedenim nejakeho styloveho a cenovo pristupneho elegantneho sedanu a nie tuctoveho SUV, ktore asi nebude pritazlive ani cenou... :-/

0/0
18.9.2015 16:09

M28i11l22a88n 20P73o29k41o31r53a 6289722664872

opravdu v případě bogwardu netuším, proč by si evropan raději nekoupil auto osvědčené a prestižní značky, jako jsou mercedes, audi, bmw a pod. Podle obrázků Bogward nenabízí nic, co by bylo tak vyjímečného. Nehledě na to, že jak chtějí řešit servisní síť ?

+3/0
18.9.2015 15:06

L88e64o96š 65N41a95v97r59á86t18i64l 9263870285195

logo a la renault... :))

+1/0
18.9.2015 13:13

J73a64r22o64s32l44a83v 46S97i67r67o15k72y 7340543794634

Cinani se nauci vyrabet vynikajici auta, stejne jako maji spickove mobily atd., je to jen otazka casu, max 10 let, pak to muze Skodofka se svyma drncatkama zabalit ;-D;-D

0/−3
18.9.2015 12:26

S39v50a85t37o51p65l60u62k 37S40i91l57n71ý 4322546199668

To se říkalo o Japoncích taky. Ano, dnes dokáží vyrábět skvělá auta, ale nemám pocit, že by kvůli tomu někdo jiný musel zavřít krám ;)

0/0
18.9.2015 12:33

M65a41r63t49i32n 14H51o65u38b97a 6353331729148

jojo, to se rikalo uz pred vice nez 10-ti lety. on ale mobil je neco jineho. je to takova mechanicka skladacka, kam se da necinsky SW (Android).

0/0
20.9.2015 16:01

S17v54a35t75o11p90l66u17k 13S59i36l90n51ý 4362736759238

Číňané si asi myslí, že jsou Evropani debilové a skočí na jejich tapné marketingové triky. Ale tak domácí publikum na to určitě bude slyšet, že auto je "německé", jen je škoda, že tím bude trpět pověst německé preciznosti.

0/−1
18.9.2015 10:26

P57e48t16r 92J90a39k41e34š 8970293977538

okopírované audi, ty auta dneska, všechno na jedno kopyto, každej dělá všechno, malé auta,velké auta,suv, a taky to tak vypadá

0/0
18.9.2015 10:01

J39a37n 88S33l33a47v31í95k 2301639510596

No nic, ťamani nepochopili vůbec nic, o autech ani nemluvě...

0/−1
18.9.2015 7:07

V62o81j36t57a 80S77u77k 3897255497861

snad se jednou zase svezu v nem,naposledy 1969 pres Kalahari.;-)

0/0
18.9.2015 2:45

L26a79d23i76s23l10a76v 81V91a23s76i74c69k13a 3672132147762

čínské šmejdy-jak vše

+4/−2
18.9.2015 1:25

D54a58n15i87e53l 21Š63e80r60á56k 5303383821138

Hnus.

0/−4
18.9.2015 0:58

I52g21n18á20c 55M34r31k29v48i70č38k81a 2868212339895

kdyby na tom bylo logo škodovky, vw nebo bmw tak tu slintáte... co je na tom autě jako zklamání?

+2/0
18.9.2015 11:20

L76u72d10ě45k 65N43o98v72á68k 4581954616529

Od pohledu podle fotek to není zlé, je to zkrátka okopírovaná audina lehounce stříknutá kií a aby se neřeklo, že borgward kde nic tu nic, tak je tam docela neorganicky prdnuté částečné retro čalounění. Ve výsledku nic, co by vysloveně uráželo, ale rozhodně to nenachne jako vzkříšení slavné značky.   No a jak to vypadá se zpracováním (plus pachy levných materiálů a všechno, co ve výsledku působí), to musí člověk vidět fyzicky. Osobně jsem viděl v Ženevě první vlnu čínských aut a tedy si dovedu představit, co znechutilo pány redaktory.

0/0
18.9.2015 11:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.