- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle zasvěceného článku ve včerejším "Technet-u" se i ve Frankfurtu mohlo jednat pouze a výhradně o ruské špiony, jiní totiž na světě neexistují !
Bych je vyyhodil a nepustil je tam.
Píšu z čínského notebooku Lenovo, funguje roky bez problému, na americký tepelný radiátor NTB HP jsem dávno zapomněl. A jsou rok od roku lepší a lepší.
Málo se mluví o tom, že ty současné "okopírované" BMW vyrábí v Číně fabrika, která je oficiálním partnerem BMW a montuje zcela oficiálně vozy BMW pro asijský trh - no a souběžně to vyrábí se svým logem a pod svým jménem, možná jen s minimálními úpravami. Takže ty plány a formy jim dodali přímo lidé z BMW, sami jim poskytli své technologie a postupy. Dost těžko jim můžeme nadávat, že kopírují, když jim sami naše technologie cpeme, necháváme si od nich vyrábět "naše" produkty - a oni jen zkrátka pokračují na vlastní pěst dál... Nedobře to vede ta naše slavná západní civilizace...
Cinske zakony mluvi jasne: chces tu prodavat auta? Pak tu musi stat tovarna v ktere bude mit podil Cinan. Jinak tahni.
Asijsky uspech je postaven vylucne na kopirovani, vlastni invence nulova...
Samozřejmě. A pak tyto "fejky" češi a jiní šetřílci kupují...
mě říkal pán z škoda ml. boleslav že jak má honda novej motor tak ho hned v boleslavi rozmontujou do detailu ale je to 15 let ale to je asi všude a honda rozebírá škodovky
Říká se tomu benchmarking. Výrobci si dokonce sami vyměňují výrobky pro porovnání.
Nebyla to čtyřkolka, ale mini-bike od české firmy Blata
bmw má MPV jo? to je komedie už opravdu, všichni všechno a všechno na jedno kopyto, tak určitě čína dokáže vyrobit to samé auto za minimálně poloviční cenu.
No, kdyby "špioni" čekali až na vystavení vozu na autosalonu, tak by to nebylo až tak zlé
A BMW má alespoň šikovnou reklamu